Басты бет Жаңалықтар АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА
05.02.2024

АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА

Заңнамаға 2024 жылы енгізілген өзгерістер

«БЖЗҚ» АҚ 2024 жылғы 1 қаңтардан бастап Қазақстан Республикасының заңнамасына енгізілген бірқатар негізгі жаңашылдықтардың күшіне енгенін хабарлайды:

  • «Ұлттық Қор балаларға» бағдарламасын іске асыру

 01.01.2024 ж. бастап Мемлекет басшысы бастамашылық еткен «Ұлттық қор — балаларға» бағдарламасын (бұдан әрі – Бағдарлама) іске асыру басталды. Оның шеңберінде Қазақстан Республикасының барлық кәмелетке толмаған азаматтарына (нысаналы талаптарға қатысушыларға) жыл сайын есепті жылдың алдындағы он сегіз жылдағы орташа алынған Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының (бұдан әрі – Ұлттық қор) инвестициялық табысының 50% есептелетін болады), сондай-ақ, жыл сайын осы сомаға инвестициялық кіріс есептеледі.

Осылайша, 2024 жылдың қаңтар айында  БЖЗҚ 2023 жылдың 31 желтоқсанының соңындағы жағдай бойынша «Жеке тұлғалар» мемлекеттік дерекқорынан алынған мәліметтер негізінде нысаналы талаптарға қатысушылардың электрондық тізімін жасайды.

Осы тізім және ҚР ҰБ-дан Ұлттық қор кірісінің 50% сомасы туралы алынған ақпарат негізінде БЖЗҚ бір балаға арналған 2023 есепті жылдағы нысаналы талаптардың сомасын есептейді және оны өзінің ақпараттық жүйесіне енгізеді.

Нысаналы талаптарға қатысушыларға нысаналы талаптарды есептеу 01.02.2024ж. кешіктірілмей жүзеге асырылады. Оларды төмендегі тәсілдер арқылы тексеруге болады:

заңды өкілдерге «электрондық үкімет» веб-порталындағы Жеке кабинетінде (www.egov.kz);

БЖЗҚ-ның интернет желісінен (www.enpf.kz).

Бұған қоса, БЖЗҚ-ның enpf.kz интернет-ресурсында статистикалық ақпарат тұрақты түрде орналастырылады.  Атап айтсақ:

1) нысаналы талаптарға қатысушылар мен нысаналы жинақтарды алушылардың жасы, жынысы, тұратын өңірлері бөлінісі бойынша саны туралы есеп;

2) нысаналы жинақтарды уәкілетті операторлар, өңірлер және қосалқы мақсаттар бөлінісінде тұрғын үй жағдайларын жақсарту және (немесе) білім алуға ақы төлеу мақсатында пайдалану жөніндегі есепті қамтиды.

Бағдарламаға қатысушыларға нысаналы талаптарды есептеу олар 18 жасқа толғанға дейін жыл сайын жүргізілетін болады. Нысаналы талаптар мен нысаналы жинақтарды есепке алу АҚШ долларымен жүзеге асырылады.

18 жасқа толған кезде нысаналы жинақтарды алушы жинақталған соманы тұрғын үй жағдайларын жақсарту және (немесе) білім беру ақысын төлеу мақсатында ғана пайдалануға құқылы.

Нысаналы жинақтарды алу үшін нысаналы жинақтарды алушы не оның заңды өкілі БЖЗҚ-мен өзара іс-қимыл туралы келісім жасасқан уәкілетті операторлардың біріне (ЕДБ және «Қазпошта» АҚ) жүгініп, уәкілетті операторда АҚШ долларымен банк шотын ашуы керек. Нысаналы жинақтар төлемін пайдалану мақсатын (тұрғын үй жағдайларын жақсарту немесе білім алуға ақы төлеу) көрсете отырып, нысаналы жинақтар төлеміне өтініш беруі (уәкілетті оператордың интернет ресурсы арқылы) қажет.

Қазақстан Республикасының азаматтығынан 18 жасқа толғанға дейін де, 18 жастан кейін де шыққан немесе Қазақстан Республикасының азаматтығынан айырылған адамдар нысаналы жинақтарды пайдалану құқығынан айырылады.

Жеке тұлға қайтыс болған жағдайда, нысаналы жинақтар Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасында белгіленген тәртіппен мұраға қалдырылады.

    

2) Жұмыс берушінің міндетті зейнетақы жарналарының енгізілуі

01.01.2024 жылдан бастап қолданыстағы жинақтаушы зейнетақы жүйесі жаңа шартты-жинақтаушы құрамдауыш — жұмыс берушінің міндетті зейнетақы жарналарымен (ЖМЗЖ) толықтырылды.

ЖМЗЖ мөлшері қызметкердің ай сайынғы табысына байланысты және жұмыс берушінің қаражаты есебінен қаржыландырылатын болады. Жұмыс берушіге түсетін жүктеменің теңгерімді болуы мақсатында ЖМЗЖ жарнаны кезең-кезеңімен ұлғайта отырып аударылатын болады:

  • 2024 жылғы 1 қаңтардан бастап – 1,5 пайыз мөлшерінде;
  • 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап – 2,5 пайыз мөлшерінде;
  • 2026 жылғы 1 қаңтардан бастап – 3,5 пайыз мөлшерінде;
  • 2027 жылғы 1 қаңтардан бастап – 4,5 пайыз мөлшерінде;
  • 2028 жылғы 1 қаңтардан бастап – 5 пайыз мөлшерінде.

ЖМЗЖ-ны біртіндеп енгізу, сондай-ақ, оны салық салынатын табыстан шегеру жұмыс берушіге түсетін жүктемені жеңілдету үшін қарастырылған. Сонымен қатар, заңнамаға сәйкес, ЖМЗЖ барлық жұмысшылар үшін емес, тек 1975 жылы және одан кейін туылғандар үшін төленуі керек.

2024 жылдан бастап ЖМЗЖ енгізу қызметкер зейнетке шыққаннан кейін оның зейнетақымен қамсыздандырылу деңгейін арттыруға ықпал ететін болады.

3)   Зиянды өндірістерде жұмыс істейтін қызметкерлерге арнайы әлеуметтік төлемдер

Қазақстан Республикасының азаматтары, Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар 55 жасқа толған және олар үшін жиынтығында кемінде 84 ай міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары (бұдан әрі — МКЗЖ) төленген кезде:

  1. еңбек жағдайлары зиянды жұмыстарда жұмыс істейтін адамдардың арнайы әлеуметтік төлемге құқығы бар. Ол төмендегі төлемдерді қамтиды:

1) арнаулы кәсіптік мемлекеттік жәрдемақы;

2) зейнетке шығу алдындағы аннуитеттік сақтандыру шарты бойынша сақтандыру төлемі;

3) жұмыс берушінің қаражаты есебінен кәсіптік төлем;

4) БЖЗҚ-дан МКЗЖ есебінен қалыптастырылған зейнетақы төлемі.

Арнаулы әлеуметтік төлемдерге құқық қызметкер зиянды еңбек жағдайлары бар жұмыстарда еңбек қызметін тоқтатқан немесе зиянды өндірістік факторлардың әсерін болдырмайтын басқа жұмысқа ауысқан жағдайда туындайды;

  1. зиянды еңбек жағдайлары бар жұмыстарда жұмыс істемейтін (жұмыстан босаған) адамдардың мыналарға құқығы бар:

1) арнаулы кәсіптік мемлекеттік жәрдемақы;

2) БЖЗҚ-дан МКЗЖ есебінен қалыптастырылған зейнетақы төлемі.

     4)  Зейнетақы жинақтарын өмірді сақтандыру компаниясына аударуды оңтайландыру  

Сақтанушының қалауы бойынша зейнетақы аннуитеті шарты (бұдан әрі — ЗАШ) сақтандырушыға жазбаша өтініш жасау не сақтандырушының интернет-ресурсын немесе сақтандыру жөніндегі дерекқорды қалыптастыру және жүргізу жөніндегі ұйым (бұдан әрі — БСДҚ)  – «Мемлекеттік кредиттік бюро» АҚ-ның (бұдан әрі — МКБ) қатысуымен құрылған интернет-ресурсты пайдалана отырып сақтанушы мен сақтандырушы арасында ақпарат алмасу жолымен жасалуы мүмкін.

Осылайша, жаңашылдықтарға сәйкес, 01.01.2024 ж. бастап сақтандыру ұйымдарымен ЗАШ жасасқан салымшыларға (алушыларға) БЖЗҚ-ға зейнетақы жинақтарын сақтандыру ұйымына аудару туралы өтінішпен жүгінбеуге болады.

Бұл ретте сақтандыру ұйымдары МКБ иесі болып табылатын бірыңғай сақтандыру дерекқорына (БСДҚ) жасалған ЗАШ туралы мәліметтерді беру арқылы БЖЗҚ-мен жасалған ЗАШ бойынша деректер алмасуға міндетті болады.

Өз кезегінде МКБ БЖЗҚ-мен жасалған тиісті келісім негізінде БЖЗҚ-ға сақтандыру ұйымдарынан алынған, жасалған ЗАШ туралы мәліметтерді беретін болады. Жасалған ЗАШ бойынша МКБ арқылы деректер алмасу тәртібі мен мерзімдері № 44 Қағидаларда реттелген.

БЖЗҚ № 44 Қағидаларға сәйкес МКБ-дан мәліметтер алған кезде ҚР заңнамасының талаптары сәйкес келген жағдайда, зейнетақы жинақтарын сақтандыру ұйымдарына МКБ-дан жасалған ЗАШ туралы мәліметтерді алған күннен бастап 5 жұмыс күні ішінде аударады.

Сонымен қатар, өтініш берушінің зейнетақы аннуитеті шартының түпнұсқасын ұсына отырып, зейнетақы жинақтарын сақтандыру ұйымына аудару туралы өтініш беру мақсатында БЖЗҚ-ға жүгіну құқығы сақталады.

«БЖЗҚ» АҚ Басқарушы директоры М.Т. Шәріповтың аталған өзгерістер туралы түсініктемесі Қордың You-tube арнасында жарияланған және мына сілтеме бойынша қолжетімді:   https://www.youtube.com/watch?v=YgvNjhZB38A (қазақ тілінде)

«БЖЗҚ» АҚ Басқарма Төрағасы Ж.Б. Құрмановтың аталған өзгерістер туралы түсініктемесі Қордың You-tube арнасында жарияланған және мына сілтеме бойынша қолжетімді:   https://www.youtube.com/watch?v=jyJKlHbLvVY (орыс тілінде)

БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда «ГНПФ» ЖЗҚ» АҚ негізінде құрылды. БЖЗҚ құрылтайшысы және акционері – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті» ММ арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлікпен басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап зейнетақы активтерін басқару тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар жасау қызметі Қазақстан Республикасының Президенті басшылық ететін Ұлттық қорды басқару кеңесіне берілді. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартуды, зейнетақы төлемдерін, зейнетақы жинақтары мен төлемдерін жеке есепке алуды жүзеге асырады, салымшыға (алушыға) зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы ақпарат береді (толығырақ www.enpf.kz сайтында).

 

ИНФОРМАЦИОННОЕ СООБЩЕНИЕ

   Изменения в законодательстве в 2024 году

 АО «ЕНПФ» напоминает, что с 1 января 2024 года вступили в силу несколько ключевых нововведений в законодательстве Республике Казахстан:

  • Реализация Программы «Национальный фонд – детям»

 С 01.01.2024г. началась реализация инициированной Главой государства программы «Национальный фонд — детям» (далее – Программа), в рамках которой всем несовершеннолетним гражданам Республики Казахстан (участникам целевых требований), ежегодно будет начисляться 50% от усредненного за восемнадцать лет, предшествующих отчетному году, инвестиционного дохода Национального фонда Республики Казахстан (далее – Нацфонд), а также инвестиционный доход, ежегодно начисляемый на данную сумму.

Так, в течение января 2024 года ЕНПФ сформирует электронный список участников целевых требований на основании полученных сведений из Государственной базы данных «Физические лица» по состоянию на конец 31 декабря 2023 года.

На основании данного списка и полученной информации от НБ РК о сумме 50% от дохода Нацфонда ЕНПФ рассчитает сумму целевых требований на одного ребенка за 2023 отчетный год и внесет ее в свою информационную систему.

Начисление целевых требований участникам целевых требований будет осуществлено не позднее 01.02.2024 г., которые можно будет проверить:

законным представителям в их личном кабинете на веб-портале «электронного правительства» (www.egov.kz);

на интернет-ресурсе ЕНПФ (www.enpf.kz).

Кроме того, на интернет-ресурсе ЕНПФ enpf.kz будет регулярного размещаться статистическая информация, а именно следующие отчеты:

1)         отчет по количеству участников целевых требований и получателей целевых накоплений в разрезе возрастов, полов, регионов проживания;

  • отчет по использованию целевых накоплений в целях улучшения жилищных условий и (или) оплаты образования в разрезе уполномоченных операторов, регионов и субцелей.

Начисление целевых требований участникам программы будет производится ежегодно до достижения ими 18 лет. Учет целевых требований и целевых накоплений будет осуществляться в долларах США.

При достижении 18 лет получатель целевых накоплений имеет право на использование накопленной суммы только в целях улучшения жилищных условий и (или) оплаты образования.

Для получения целевых накоплений получателю целевых накоплений либо его законному представителю необходимо обратиться к одному из уполномоченных операторов (БВУ и АО «Казпочта»), заключивших соглашение о взаимодействии с ЕНПФ, открыть у уполномоченного оператора банковский счет в долларах США и подать заявление на выплату целевых накоплений (посредством интернет ресурса уполномоченного оператора) с указанием цели использования выплаты целевых накоплений (на улучшение жилищных условий или оплату образования).

Лица, утратившие гражданство Республики Казахстан, вышедшие из гражданства Республики Казахстан как до достижения 18 лет, так и после 18 лет, теряют право на использование целевых накоплений.

В случае смерти физического лица целевые накопления наследуются в порядке, установленном гражданским законодательством Республики Казахстан.

     

2) Введение ОПВР

С 1 января 2024 года накопительная пенсионная система дополнилась новым компонентом — обязательными пенсионными взносами работодателя (далее – ОПВР).

Размер ОПВР будет зависеть от ежемесячного дохода работника и финансироваться за счет средств работодателей. В целях поддержания сбалансированной нагрузки на работодателя ОПВР будут перечисляться с поэтапным увеличением взноса:

  • с 1 января 2024 года – 1,5 процента;
  • с 1 января 2025 года – 2,5 процента;
  • с 1 января 2026 года – 3,5 процента;
  • с 1 января 2027 года – 4,5 процента;
  • с 1 января 2028 года – 5,0 процента.

Поэтапное внедрение ОПВР, а также отнесение их к вычетам из налогооблагаемого дохода предусмотрено для сглаживания нагрузки на работодателя. Кроме того, согласно законодательству, ОПВР должны уплачиваться не за всех работников, а только за тех, кто родился в 1975 году и позднее.

Введение с 2024 года ОПВР будет способствовать повышению уровня пенсионного обеспечения работника после его выхода на пенсию.

3)   Специальные социальные выплаты работникам, занятым на вредных производствах

Граждане Республики Казахстан, иностранцы и лица без гражданства, постоянно проживающие на территории Республики Казахстан, при достижении 55-летнего возраста и уплате за них обязательных профессиональных пенсионных взносов (далее — ОППВ) в совокупности не менее 84 месяцев:

  1. занятые на работах с вредными условиями труда, имеют право на специальную социальную выплату, состоящую из:

1) специального профессионального государственного пособия;

2) страховой выплаты по договору предпенсионного аннуитетного страхования;

3) профессиональной выплаты за счет средств работодателя;

4) пенсионной выплаты, сформированной за счет ОППВ из ЕНПФ.

Право на специальные социальные выплаты возникает при условии прекращения работником трудовой деятельности на работах с вредными условиями труда или перевода на другую работу, исключающую воздействие вредных производственных факторов;

  1. не занятые на работах с вредными условиями труда, имеют право на:

1) специальное профессиональное государственное пособие;

2) пенсионную выплату, сформированную за счет ОППВ из ЕНПФ.

     4)  Оптимизация переводов пенсионных накоплений в КСЖ

Договор пенсионного аннуитета (далее — ДПА) по желанию страхователя может быть заключен путем письменного обращения к страховщику либо обмена информацией между страхователем и страховщиком с использованием интернет-ресурса страховщика или интернет-ресурса, созданного с участием организации по формированию и ведению базы данных по страхованию (далее – организация по формированию ЕСБД), которой является АО «Государственное кредитное бюро» (далее — ГКБ).

Так, в соответствии с нововведениями вкладчики (получатели), заключившие с 01.01.2024г. ДПА со страховыми организациями, могут не обращаться в ЕНПФ с заявлением о переводе пенсионных накоплений в страховую организацию.

При этом страховые организации будут обязаны осуществлять обмен данными по заключенным ДПА с ЕНПФ посредством передачи сведений о заключенных ДПА в единую страховую базу данных (ЕСБД), владельцем которой является ГКБ.

В свою очередь, ГКБ на основании соответствующего соглашения с ЕНПФ будет передавать ЕНПФ сведения о заключенных ДПА, полученные от страховых организаций. Порядок и сроки обмена данными через ГКБ по заключенным ДПА регулируются Правилами № 44.

ЕНПФ при получении сведений от ГКБ в соответствии с Правилами № 44 в случае соответствия требования законодательства РК осуществит перевод пенсионных накоплений в страховые организации в течение 5 рабочих дней с даты получения сведений от ГКБ о заключенном ДПА.

Вместе с тем, за заявителем сохраняется право обращения в ЕНПФ в целях подачи заявления о переводе пенсионных накоплений в страховую организацию с предоставлением оригинала договора пенсионного аннуитета.

 

Комментарий Председателя правления АО «ЕНПФ» Ж.Б. Курманова относительно изменений размещен на You-tube канале Фонда и доступен по ссылке: https://www.youtube.com/watch?v=jyJKlHbLvVY (на русском языке)

Комментарий управляющего директора АО «ЕНПФ» М.Т. Шарипова размещен на You-tube канале Фонда и доступен по ссылке: https://www.youtube.com/watch?v=YgvNjhZB38A (на казахском языке)

ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» Министерства финансов Республики Казахстан. Доверительное управление пенсионными активами ЕНПФ осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан. С 1 января 2016 года функции по выработке предложений по повышению эффективности управления пенсионными активами переданы Совету по управлению Национальным фондом. В соответствии с пенсионным законодательством ЕНПФ осуществляет привлечение обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов, добровольных пенсионных взносов, пенсионные выплаты, индивидуальный учет пенсионных накоплений и выплат, предоставляет вкладчику (получателю) информацию о состоянии его пенсионных накоплений (подробнее на www.enpf.kz)

 

ANNOUNCEMENT

   Сhanges in legislation in 2024

 UAPF JSC recalls that from January 1, 2024, several key innovations in the legislation of the Republic of Kazakhstan came into force:

  • Implementation of the National Fund for Children Program

 From January 01, 2024 the implementation of the National Fund for Children program initiated by the Head of State began (hereinafter referred to as the Program), within the framework of which all minor citizens of the Republic of Kazakhstan (participants of target requirements) will be annually accrued 50% of the average investment income of the National Fund for the eighteen years preceding the reporting year fund of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the National Fund), as well as investment income accrued annually on this amount.

Thus, during January 2024, the UAPF will generate an electronic list of participants in target claims based on information received from the State Database «Individuals» as of the end of December 31, 2023.

Based on this list and information received from the National Bank of the Republic of Kazakhstan about the amount of 50% of the income of the National Fund, the UAPF will calculate the amount of target requirements per child for the 2023 reporting year and enter it into its information system.

The accrual of target requirements to participants of target requirements will be carried out no later than February 01, 2024, which can be checked:

legal representatives in their personal account on the “electronic government” web portal (www.egov.kz);

on the UAPF Internet resource (www.enpf.kz).

In addition, statistical information will be regularly posted on the UAPF internet resource enpf.kz, namely the following reports:

1) a report on the number of participants in target requirements and recipients of target savings by age, gender, and region of residence;

2) a report on the use of target savings to improve housing conditions and (or) pay for education in the context of authorized operators, regions and sub-goals.

Target requirements for program participants will be accrued annually until they reach 18 years of age. Accounting for target requirements and target savings will be carried out in US dollars.

Upon reaching 18 years of age, the recipient of targeted savings has the right to use the accumulated amount only to improve housing conditions and (or) pay for education.

To receive target savings, the recipient of target savings or his legal representative must contact one of the authorized operators (STBs and Kazpost JSC) who have entered into an agreement on interaction with the UAPF, open a bank account in US dollars with the authorized operator and submit an application for payment of target savings (via the Internet resource of an authorized operator) indicating the purpose of using the payment of targeted savings (to improve housing conditions or pay for education).

Persons who have lost the citizenship of the Republic of Kazakhstan, who have renounced citizenship of the Republic of Kazakhstan both before reaching 18 years of age and after 18 years of age, lose the right to use target savings.

In the event of the death of an individual, target savings are inherited in the manner established by the civil legislation of the Republic of Kazakhstan.

     

2) Introduction of ECPC

From January 1, 2024, the funded pension system was supplemented with a new component – Employer’s compulsory pension contributions (hereinafter referred to as ECPC).

The amount of ECPC will depend on the employee’s monthly income and will be financed by employers. In order to maintain a balanced load on the employer, ECPC will be transferred with a gradual increase in contribution:

  • from January 1, 2024 – 1.5 percent;
  • from January 1, 2025 – 2.5 percent;
  • from January 1, 2026 – 3.5 percent;
  • from January 1, 2027 – 4.5 percent;
  • from January 1, 2028 – 5.0 percent.

The gradual introduction of ECPC, as well as their classification as deductions from taxable income, is intended to smooth out the burden on the employer. In addition, according to the law, ECPC should not be paid for all employees, but only for those born in 1975 and later.

The introduction of the ECPC from 2024 will help increase the level of pension coverage for the employee after his retirement.

3)   Special social payments to workers employed in hazardous industries

Citizens of the Republic of Kazakhstan, foreigners and stateless persons permanently residing in the territory of the Republic of Kazakhstan, upon reaching the age of 55 and paying for them compulsory occupational pension contributions (hereinafter referred to as COPC) for a total of at least 84 months:

  1. those employed in work with hazardous working conditions have the right to a special social payment consisting of:

1) special professional state allowance;

2) insurance payment under a pre-retirement annuity insurance contract;

3) occupational payments at the expense of the employer;

4) pension benefit generated at the expense of COPC from the Unified Accumulative Pension Fund.

The right to special social benefits arises if the employee stops working in jobs with hazardous working conditions or is transferred to another job that excludes exposure to hazardous production factors;

  1. those not employed in work with hazardous working conditions have the right to:

1) special occupational state allowance;

2) pension benefit generated at the expense of COPC from the UAPF.

     4)  Optimizing transfers of pension savings to LIC

A pension annuity agreement (hereinafter referred to as PAA), at the request of the policyholder, can be concluded by means of a written request to the insurer or the exchange of information between the policyholder and the insurer using the insurer’s Internet resource or an Internet resource created with the participation of an organization for the formation and maintenance of an insurance database (hereinafter referred to as the organization for the formation of UIDB), which is State Credit Bureau JSC (hereinafter referred to as SCB).

Thus, in accordance with the innovations, contributors (beneficiaries) who entered into agreements from January 01, 2024. PAA with insurance organizations may not contact the UAPF with an application to transfer pension savings to the insurance organization.

At the same time, insurance organizations will be required to exchange data on concluded PAA with UAPF by transferring information about concluded PAA to the unified insurance database (UIDB), the owner of which is SCB.

In turn, SCB, on the basis of an appropriate agreement with the UAPF, will transfer to the UAPF information on concluded PAA received from insurance organizations. The procedure and timing of data exchange through SCB under concluded PAA are regulated by Rules No. 44.

The UAPF, upon receiving information from SCB in accordance with Rules No. 44, if the requirements of the legislation of the Republic of Kazakhstan comply, will transfer pension savings to insurance organizations within 5 working days from the date of receipt of information from SCB about the concluded PAA.

At the same time, the applicant retains the right to apply to the UAPF in order to submit an application for the transfer of pension savings to an insurance organization with the provision of the original pension annuity agreement.

Comment by the Chairman of the Executive Board of UAPF JSC Zh.B. Kurmanov regarding the changes is posted on the Fund’s You-tube channel and is available at the link: https://www.youtube.com/watch?v=jyJKlHbLvVY  (in Russian)

Comment by Managing Director of UAPF JSC M.T. Sharipov is posted on the Fund’s You-tube channel and is available at the link: https://www.youtube.com/watch?v=YgvNjhZB38A  (in Kazakh language)

The UAPF was established on August 22, 2013 on the basis of GNPF APF JSC. The UAPF founder and shareholder is the Government of the Republic of Kazakhstan represented by the State Institution “Committee of State Property and Privatization” of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan. UAPF pension assets are managed by the National Bank of the Republic of Kazakhstan. From January 1, 2016, the functions for developing proposals to improve the management of pension assets were transferred to the National Fund Management Council. In accordance with the pension legislation, the UAPF attracts compulsory pension contributions, compulsory occupational pension contributions, voluntary pension contributions, pension benefits, individual accounting of pension accumulations and benefits, provides the contributor (beneficiary) with information on the status of his pension accumulations (for more information visit www.enpf.kz)

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

«Ауылдық денсаулық сақтауды жаңғырту» жобасы жүзеге асып жатыр

  Денсаулық сақтау саласы үшін халыққа сапалы медициналық қызмет көрсету – басты басы…