Басты бет Жаңалықтар АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА
05.02.2024

АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА

«БЖЗҚ» АҚ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРІ ӘЛІ ДЕ ЖОҒАРЫ СҰРАНЫСҚА ИЕ

             Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры 2023 жылдың 12 айында (01.01.2023 жылдан 31.12.2023 жылға дейін) өз салымшыларына 24,8 млн қызмет көрсетті. Оның ішінде 17,4 млн. қызмет электрондық форматта, 5,5 млн. – автоматты форматта ұсынылды. Күндізгі форматта 1,2 млн. операция жүргізіліп, оның 1 млн астамы тікелей Қор кеңселерінде іске асырылды.

Өткен жылы ең сұранысқа ие қызметтердің бірі жеке зейнетақы шотының (ЖЗШ) жай-күйі туралы үзінді-көшірмелер беру болды. Барлығы 22,7 млн. астам үзінді көшірме берілді. Оның шамамен 17,3 млн (немесе 69,8%) — электрондық түрде, тағы 4,7 млн (19,0%) автоматты режимде салымшылар мен алушылардың мекенжайларына бұрын таңдаған «электрондық пошта» хабарлау тәсілі арқылы жіберілді.

БЖЗҚ сайтындағы және ұялы қосымшасындағы Жеке кабинетте салымшылардың (алушылардың) өз деректемелеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу, ЖЗШ-ның бар екендігі туралы анықтама алу, 1 немесе 2 топтағы мүгедектіктің белгіленуіне байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы өтініш беру, төлемге өтініштің мәртебесін қадағалау, жинақтарының бір бөлігін инвестициялық портфельді басқарушыға аудару, зейнетақы калькуляторының көмегімен болашақ зейнетақыны болжамды есептеу және т.б. қызметтерді әлемнің кез келген нүктесінен 24/7 режимінде пайдалану мүмкіндігі бар.

Өткен жылы БЖЗҚ ақпараттық базасында автоматты режимде 352 мыңнан астам жеке зейнетақы шоты (ЖЗШ) ашылды. Бұл мүмкіндікке БЖЗҚ-ның ақпараттық жүйелері мен «Жеке тұлғалар» мемлекеттік дерекқорын интеграциялау нәтижесінде  қол жеткізілді. Мемлекеттік дерекқордан БЖЗҚ ЖСН арқылы жаңа салымшылардың барлық қажетті сәйкестендіру деректерін (аты-жөні, туған жылы және т.б.) алады.

Есепті кезең ішінде деректемелерді өзгертуге түскен 327 мың өтініштің 253 мыңы Қор кеңселерінде қабылданды.

БЖЗҚ-ның көшпелі қызмет көрсету бөлімдері ­- мобильді агенттер мен мобильді кеңсе экипаждары 136 мыңнан астам қызмет көрсетті. Ақпараттық-түсіндіру жұмысы аясында 35 мыңнан астам көшпелі таныстырылым өткізілді. Оған 761 мыңнан астам адам қатысты. Бұқаралық ақпарат құралдарында БЖЗҚ хабарламалары бойынша 46 мыңнан астам материал жарияланды.

Салымшылардан кері байланыс арналары бойынша түскен өтініштердің саны — шамамен 750 мың.

Естеріңізге сала кетейік, жинақтаушы зейнетақы жүйесінің мәселелері бойынша таныстырылым жасап, ақыл-кеңес беру жұмыстарын өз кеңселеріне барып өткізуге кез-келген компания өтінім бере алады. Ол үшін жай ғана 1418 нөмірі бойынша Байланыс орталығына қоңырау шалу немесе Қордың сайты немесе ұялы қосымшасы арқылы хабарласу қажет.

Қордың ақыл-кеңес беру қызметтерін 1418 нөмірі бойынша байланыс орталығынан (Қазақстан бойынша қоңырау шалу тегін), www.enpf.kz корпоративтік сайтынан, БЖЗҚ/ENPF ұялы қосымшасынан, +7 777 000 14 18 нөмірі бойынша WhatsApp және Viber чат-боты арқылы және БЖЗҚ-ның Instagram, Facebook, ВКонтакте, Twitter, Telegram, Одноклассники сияқты әлеуметтік желілердегі ресми парақшаларынан алуға болады.

             БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда «ГНПФ» ЖЗҚ» АҚ негізінде құрылды. БЖЗҚ құрылтайшысы және акционері – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті» ММ арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлікпен басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап зейнетақы активтерін басқару тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар жасау қызметі Қазақстан Республикасының Президенті басшылық ететін Ұлттық қорды басқару кеңесіне берілді. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартуды, зейнетақы төлемдерін, зейнетақы жинақтары мен төлемдерін жеке есепке алуды жүзеге асырады, салымшыға (алушыға) зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы ақпарат береді (толығырақ www.enpf.kz сайтында).

 

ИНФОРМАЦИОННОЕ СООБЩЕНИЕ

ЭЛЕКТРОННЫЕ УСЛУГИ ЕНПФ ОСТАЮТСЯ НАИБОЛЕЕ ВОСТРЕБОВАННЫМИ

 Единый накопительный пенсионный фонд за 12 месяцев 2023 года (с 01.01.2023 по 31.12.2023 г.) оказал своим вкладчикам 24,8 млн услуг, из них в электронном формате –17,4 млн, в автоматическом –  5,5 млн. В очном формате было проведено 1,2 млн операций, в том числе непосредственно в офисах Фонда более 1 млн.

Одной из самых востребованных в прошедшем году была услуга по выдаче выписок о состоянии индивидуального пенсионного счета (ИПС) – их было выдано более 22,7 млн. Из них порядка 17,3 млн (или 69,8%) —  в электронном виде, еще 4,7 млн (19,0%) отправлено в автоматическом режиме на адреса вкладчиков и получателей, выбравших ранее способ информирования «электронная почта».

ЕНПФ напоминает, что в личном кабинете на сайте и в мобильном приложении вкладчики (получатели) имеют возможность воспользоваться такими услугами, как внесение изменений и дополнений в свои реквизиты, получение справки о наличии ИПС, подача заявления о назначении пенсионных выплат в связи с установлением инвалидности 1 или 2 группы бессрочно или по добровольным пенсионным взносам, отслеживание статуса заявления на выплату, перевод части накоплений управляющим инвестиционным портфелем, прогнозный расчет будущей пенсии с помощью пенсионного калькулятора и т.д. в режиме 24/7 в любой точке мира.

За прошедший год в информационной базе ЕНПФ в автоматическом режиме было открыто более 352 тыс. индивидуальных пенсионных счетов (ИПС). Это стало возможным благодаря интеграции информационных систем ЕНПФ и Государственной базы данных «Физические лица», откуда по ИИН Фонд получает идентификационные данные о новых вкладчиках (ФИО, год рождения и т.д.).

На изменение реквизитов всего за отчетный период было принято 327 тыс. заявлений, из них 253 тыс. – в офисах Фонда.

Отделы выездного обслуживания ЕНПФ: мобильные агенты и экипажи мобильных офисов оказали более 136 тыс. услуг. В рамках информационно-разъяснительной работы проведены более 35 тыс.  выездных презентаций, на которых присутствовали свыше 761 тыс. человек. В средствах массовой информации было размещено более 46 тыс. материалов по сообщениям ЕНПФ.

Количество поступивших обращений вкладчиков по каналам обратной связи составило порядка 750 тысяч.

Напомним, что любая компания может подать заявку на проведение презентации и консультаций по вопросам накопительной пенсионной системы с выездом в офис, для чего нужно просто позвонить в call-центр по номеру 1418 или обратиться через сайт или мобильное приложение Фонда.

Консультационные услуги ЕНПФ можно получить посредством мессенджеров (чат-бота в WhatsАpp и Viber по номеру +7 777 000 14 18), call-центра по номеру 1418 (звонок по Казахстану бесплатный), на корпоративном сайте enpf.kz, а также на официальных страницах ЕНПФ в социальных сетях Instagram, Facebook, ВКонтакте, Twitter, Telegram, Одноклассники.

ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» Министерства финансов Республики Казахстан. Доверительное управление пенсионными активами ЕНПФ осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан. С 1 января 2016 года функции по выработке предложений по повышению эффективности управления пенсионными активами переданы Совету по управлению Национальным фондом. В соответствии с пенсионным законодательством ЕНПФ осуществляет привлечение обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов, добровольных пенсионных взносов, пенсионные выплаты, индивидуальный учет пенсионных накоплений и выплат, предоставляет вкладчику (получателю) информацию о состоянии его пенсионных накоплений (подробнее на www.enpf.kz)

 

ANNOUNCEMENT

UAPF ELECTRONIC SERVICES REMAIN IN MOST DEMAND

 The Unified Accumulative Pension Fund for 12 months of 2023 (from January 01, 2023 to December 31, 2023) provided its contributors with 24.8 million services, of which 17.4 million in electronic format, 5.5 million in automatic format. 1.2 million transactions were carried out in person, including more than 1 million directly in the Fund’s offices.

One of the most popular services in the past year was the issuance of statements on the status of an individual pension savings account (IPSA) — more than 22.7 million of them were issued. Of these, about 17.3 million (or 69.8%) were in electronic form, and 4.7 million (19.0%) were sent automatically to the addresses of contributors and beneficiaries who had previously chosen the “e-mail” notification method.

UAPF reminds that in the personal account on the website and in the mobile application, contributors (beneficiaries) have the opportunity to use services such as making changes and additions to their details, obtaining a certificate of availability of an individual pension insurance system, submitting an application for pension benefits in connection with the determination of disability 1 or 2 groups for an indefinite period or for voluntary pension contributions, tracking the status of an application for benefit, transferring part of the savings to an investment portfolio manager, predictive calculation of a future pension using a pension calculator, etc. 24/7 anywhere in the world.

Over the past year, more than 352 thousand individual pension savings accounts (IPSA) were opened automatically in the UAPF information base. This became possible thanks to the integration of the UAPF information systems and the State Database “Individuals”, from where the Fund receives identification data about new contributors (full name, year of birth, etc.) using IIN.

During the reporting period, a total of 327 thousand applications were accepted to change details, of which 253 thousand were received at the Fund’s offices.

UAPF field service departments: mobile agents and mobile office crews provided more than 136 thousand services. As part of the outreach work, more than 35 thousand road presentations were held, which were attended by over 761 thousand people. More than 46 thousand materials based on messages from the UAPF were published in the media.

The number of contributors requests received through feedback channels was about 750 thousand.

Let us remind you that any company can apply for a presentation and consultation on the funded pension system with a visit to the office, for which you just need to call the call center at 1418 or contact through the Fund’s website or mobile application.

Consulting services of the UAPF can be obtained through messengers (chat bot on WhatsАpp and Viber at +7 777 000 14 18), call center at 1418 (calls within Kazakhstan are free), on the corporate website enpf.kz, as well as on official pages UAPF on social networks Instagram, Facebook, VKontakte, Twitter, Telegram, Odnoklassniki.

ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» The UAPF was established on August 22, 2013 on the basis of GNPF APF JSC. The UAPF founder and shareholder is the Government of the Republic of Kazakhstan represented by the State Institution “Committee of State Property and Privatization” of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan. UAPF pension assets are managed by the National Bank of the Republic of Kazakhstan. From January 1, 2016, the functions for developing proposals to improve the management of pension assets were transferred to the National Fund Management Council. In accordance with the pension legislation, the UAPF attracts compulsory pension contributions, compulsory occupational pension contributions, voluntary pension contributions, pension benefits, individual accounting of pension accumulations and benefits, provides the contributor (beneficiary) with information on the status of his pension accumulations (for more information visit www.enpf.kz)

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

«Ауылдық денсаулық сақтауды жаңғырту» жобасы жүзеге асып жатыр

  Денсаулық сақтау саласы үшін халыққа сапалы медициналық қызмет көрсету – басты басы…