Басты бет Жаңалықтар АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА
04.12.2023

АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА

Қазақстанның зейнетақы жүйесі алғаш рет Mercer институтының CFA жаһандық зейнетақы рейтингіне енгізілді

Қазақстан басқа елдерден қандай өлшемдер бойынша озық тұр?

 2023 жылы Қазақстанның зейнетақы жүйесі алғаш рет халықаралық рейтинг — CFA институты мен Mercer Consulting халықаралық кәсіби консалтингтік компаниясының (Австралия) бірлескен зерттеу жобасы болып табылатын Mercer CFA институтының жаһандық зейнетақы индексіне (бұдан әрі — Индекс) енгізілді. Жан жақты талдау және бағалау нәтижелері бойынша еліміздің зейнетақы жүйесі осы рейтингте 20 орынға ие болды

Зейнетақы жүйелерін кешенді зерттеуден тұратын осы жыл сайынғы жаһандық зейнетақы рейтингіне ғалам халқының 64% өмір сүріп жатқан әлемнің 47 елі кірді.

Mercer жаһандық зейнетақы индексі 50 түрлі алғышартты қамтитын, «лайықтылық», «тұрақтылық» және «тұтастық» сияқты үш суб-индекске біріктірілген алдыңғы қатарлы елдердің зейнетақы жүйелерінің ондаған көрсеткіштерін талдайды. MСGPI рейтингі 2009 жылдан бастап жарияланып келеді. 2023 жылы рейтингке енгізілген Қазақстан 64,9 балл жинап, «C+» бағасын алды. Дәл осындай баға алған Гонконг, АҚШ, БАӘ, Колумбия, Франция, Испания, Хорватия сияқты елдерден балл саны жағынан озық шықты.  Есепке сәйкес, осы елдердің зейнетақы жүйелерінің күшті жақтары/қасиеттерімен қатар, ұзақ мерзімді тұрақтылық пен тиімділікке қол жеткізу үшін жоюы қажет кейбір кемшіліктері де бар.

Әр зейнетақы жүйесі жеке дара талданғанын ескерген Mercer CFA институты қазақстандық зейнетақы жүйесін одан әрі жетілдіру бойынша мынадай ұсыныстар жасады:

  • Ең кедей қарт адамдарды/зейнеткерлерді қолдаудың ең төменгі деңгейін арттыру;
  • Үй шаруашылықтарының зейнетақы жинақтарының деңгейін көтеруге ынталандыру:
  • Зейнетақы жинақтарына қол жеткізуді шектеу арқылы зейнетке шығар алдындағы кезеңде жинақтардың шығыс ағынын қысқарту;
  • Өмір сүру ұзақтығы ұлғайған сайын егде жастағы адамдардың жұмыс күшіне қатысу деңгейін арттыру;
  • Зейнетақы жүйесіне қатысушылардың жылдық үзінді көшірмелерінде болжамды зейнетақы төлемдерін көрсету бойынша талаптарды енгізу.

Қол жеткізген нәтижеге сай, отандық зейнетақы жүйесінің MCGPI индексіндегі қорытынды бағасы суб-индекстік бағалаулардың үлес салмағы бойынша өлшенген нәтижелерін жинақтау жолымен алынған 64,9 балды құрады. Дәлірек айтқанда:

— зейнетақы жүйесі қамтамасыз ететін табыстың базалық (немесе қауіпсіз) деңгейін, сондай-ақ, орташа жалақының 50%-дан 150%-на дейінгі диапазондағы табыс деңгейі кезінде таза алмастыру коэффициентін ескеретін «лайықтылық» суб-индексі бойынша 46,9 балл. Зейнетақыны есептеу мен төлеуге байланысты алты аспект ескерілді. «Лайықтылық» жалпы балдың 40% құрайды: Қазақстан, мысалы, Малайзия, Оңтүстік Африка және Түркиядан озып кетті. Айта кету керек, Қазақстанда ерікті зейнетақы жарналары мен инвестициялық кіріске салықтық жеңілдіктердің болуы, жұмыстан босатылған жағдайда салымшылардың зейнетақы жинақтарына құқықтарының сақталуы, инфляцияны ескере отырып және зейнетақы активтерін инвестициялау арқылы олардың ағымдағы құнының сақталуы және т. б. алғышарттар бойынша мықты ұстанымдар бар. Алайда ең төменгі базалық зейнетақының мөлшері, базалық зейнетақыны индекстеу және индекстеудің жүйелілігі, халықтың жинақ қаржысының деңгейі (оның ішінде зейнетақы), халықтың берешегі, зейнетақы жинақтарын өсіп келе жатқан активтерге инвестициялау мүмкіндігі және т. б. алғышарттар бойынша нығайтылуы қажет өте осал тұстары да бар;

— қолданыстағы зейнетақы жүйесінің ұзақ мерзімді тұрақтылығын ескеретін «тұрақтылық» субиндексі бойынша 74,8 балл (үлес салмағының 35%: Қазақстан индексі Сингапур, Германия, АҚШ-тан және басқа да көптеген елдерден жоғары).

Қазақстанның халықты зейнетақы жүйесімен қамту алғышарттары мен демографиялық көрсеткіштері (өмір сүру ұзақтығы) бойынша ұстанымдары мықты. Егде жастағы қызметкерлердің еңбек қызметін жалғастыра отырып, өздерінің зейнетақы жинақтарын алу мүмкіндігі оң бағаланды. Жақсартылу әлеуеті бар ұстанымдарға азаматтардың жинақ қаржысының деңгейін арттыру, оның ішінде қомақты зейнетақы жинақтарын қалыптастыру, 55 жастан асқан адамдар арасында халықты жұмыспен қамту деңгейін арттыру, зейнетақы жарналарының мөлшерлемелерін ұлғайту және т. б. жатады;

— Жеке секторда жиі қолданылатын жинақтаушы жоспарларға баса назар аудара отырып, зейнетақы жүйесінің инфрақұрылымдық тұтастығын ескеретін «тұтастық» суб-индексі бойынша 80,0 балл (үлес салмағының 25%: мысалы, Швеция, Швейцария, Қытай және басқалар артта қалды). Қазақстанның зейнетақы қорларын реттеу, қадағалау және басқару деңгейі, жүйеге қатысушыларды бірқатар тәуекелдерден қорғау және коммуникациялар деңгейі бойынша мықты ұстанымдары бар.

Осылайша, тұрақтылықтың субиндекстері (жалпы рейтингте 7-орын) және тұтастық (14-орын) барынша жоғары бағаланады. Қазақстандық зейнетақы жүйесінің осал тұсы лайықтылық субиндексі бойынша белгіленгендіктен оны нығайту қажет (47 орын арасынан 38-орын).

Зейнетақы жүйелеріне осы индикаторлар бойынша толық және объективті бағалау жүргізу үшін ЭЫДҰ, Дүниежүзілік банк, Халықаралық еңбек ұйымы, Economist Group зерттеу және талдау бөлімшесінің, т.б. ұйымдардың деректерін қамтитын ашық халықаралық көздерден алынған мәліметтердің пайдаланылғанын атап өтеміз.

Жыл сайын жарияланатын Жаһандық зейнетақы индексі 2023 жылы әлемдегі зейнетақы жүйелерінің көпшілігі халықтың қартаюына, мемлекеттік қарыздың өсуіне және инфляцияның жоғары деңгейіне байланысты күйзеліске ұшырағанын атап өтті. Бұл мәселелер барлық дерлік зейнетақы жүйелеріне әсер етті, ал қарт адамдар зейнеткерлікке шыққаннан кейін де өздерінің жағдайын жасауы керек болды. «Біз енді тек әлеуметтік қамсыздандыруға немесе мемлекеттік зейнетақыға сене алмаймыз», — деді есеп авторларының бірі, Mercer аға серіктесі Дэвид Нокс (Мельбурн, Австралия).

Сондай-ақ, 2023 жылғы рейтингте алдыңғы рейтингтерде болмаған ерекшеліктердің бар екенін атап өткіміз келеді. Дәлірек айтқанда, бұл жасанды интеллекттің әлемдік зейнетақы жүйелеріне әсеріне қатысты. Осылайша, зерттеушілердің пікірінше, жасанды интеллект зейнетақы жүйелерін, ең алдымен жинақтаушы жүйелерді өзгерту және жақсарту үшін шексіз әлеуетке ие.

«Жасанды интеллектті пайдалану ауқымының өсуі тиімді және негізделген шешім қабылдауға ықпал етеді, бұл инвестициялардың нақты кірістілігін арттыруға әкелуі мүмкін», — деді есептің авторы және Mercer-дің аға серіктесі Дэвид Нокс (Мельбурн, Австралия). Ол сондай-ақ, Қазақстанның жинақтаушы зейнетақы жүйесінің 25 жылдығына орайластырылған «Міндетті жинақтаушы және аралас зейнетақы жүйелерін дамыту келешегі» (28.09.2023 ж.) атты жоғары деңгейдегі халықаралық дөңгелек үстелдің құрметті қонағы болды және «Әлемдегі үздік зейнетақы жүйелерінің сипаттамалары және олардың даму келешегі» атты баяндама жасады.

Жасанды интеллект тақырыбын жоғарыда аталған дөңгелек үстел шеңберінде тәуелсіз сарапшы Брайан Ли-Арчер (Канберра, Австралия) «Жасанды интеллект – зейнеткерлік және әлеуметтік қамсыздандыру үшін дос па, жау ма?» атты баяндамасында егжей-тегжейлі ашып, әріптесінің ой-пікірін дамытты: «Жасанды интеллект сияқты жетілдірілген технологиялар адам өмірінің барлық аспектілерін қамтитын көп өлшемді кешенді деректерді тереңірек талдауға мүмкіндік береді. Бұл технологиямен жұмыс істеуге болады және жұмыс істеу қажет. Жасанды интеллект біздің санамызды турбо режиміне ауыстыруға, әлеуметтік саясат саласындағы сарапшылар мен менеджерлердің мүмкіндіктерін арттыруға, туындаған мәселелерді терең зерттеуге, содан кейін оларды шешу үшін бірқатар бастамаларды әзірлеуге мүмкіндік береді».

«Қазақстанның зейнетақы жүйесі Mercer институтының CFA жаһандық зейнетақы рейтингіне енгізілді» тақырыбына түсірілген бейнесюжетті төмендегі сілтеме бойынша тамашалаңыздар:

https://youtu.be/N6KaaPIKL8k

Жинақтаушы зейнетақы жүйесі туралы қызықты әрі пайдалы ақпарат алу үшін БЖЗҚ ЕНПФ YouTube-арнасына жазылыңыздар.

БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда «ГНПФ» ЖЗҚ» АҚ негізінде құрылды. БЖЗҚ құрылтайшысы және акционері – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті» ММ арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлікпен басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап зейнетақы активтерін басқару тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар жасау қызметі Қазақстан Республикасының Президенті басшылық ететін Ұлттық қорды басқару кеңесіне берілді. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартуды, зейнетақы төлемдерін, зейнетақы жинақтары мен төлемдерін жеке есепке алуды жүзеге асырады, салымшыға (алушыға) зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы ақпарат береді (толығырақ www.enpf.kz сайтында).

 

   ИНФОРМАЦИОННОЕ СООБЩЕНИЕ

 Пенсионная система Казахстана впервые включена в Глобальный пенсионный рейтинг Института Mercer CFA

 В 2023 году пенсионная система Казахстана впервые включена в международный рейтинг — Глобальный пенсионный индекс Института Mercer CFA (далее — Индекс), являющийся совместным исследовательским проектом института CFA и международной профессиональной консалтинговой компании Mercer Consulting (Австралия). По результатам анализа и всесторонней оценки пенсионная система Казахстана заняла 20 место в данном рейтинге.

Всего в ежегодный глобальный пенсионный рейтинг, представляющий из себя комплексное исследование пенсионных систем, вошло 47 стран мира, где проживает 64% населения планеты.

Глобальный пенсионный индекс Mercer анализирует десятки показателей пенсионных систем передовых стран, объединенные в три суб-индекса: «адекватность», «устойчивость» и «целостность», включающих 50 различных критериев. Рейтинг MСGPI публикуется с 2009 года, в 2023 году Казахстан, включенный в рейтинг, набрал 64,9 баллов и получил оценку «C+», превосходя по количеству баллов страны с той же оценкой: Гонконг, США, ОАЭ, Колумбию, Францию, Испанию, Хорватию. Согласно отчету пенсионные системы данных стран обладают как сильными сторонами/качествами, так и некоторыми недостатками, которые рекомендуется устранить для достижения долгосрочной устойчивости и эффективности.

Учитывая, что каждая пенсионная система анализировалась индивидуально, Институтом Mercer CFA были предоставлены рекомендации для дальнейшего совершенствования казахстанской пенсионной системы:

  • Увеличение минимального уровня поддержки наиболее бедным пожилым людям/пенсионерам
  • Стимулирование к повышению уровня пенсионных сбережений домохозяйствами
  • Сокращение оттока накоплений в предпенсионный период путем ограничения доступа к пенсионным сбережениям
  • Увеличение уровня участия в рабочей силе людей старшего возраста по мере увеличения продолжительности жизни
  • Введение требования по отражению прогнозных пенсионных выплат в годовых выписках участников пенсионной системы.

Как показывают результаты, итоговая оценка пенсионной системы Казахстана в Индексе MCGPI составила 64,9 баллов, полученных путем суммирования взвешенных по удельному весу результатов суб-индексных оценок:

46,9 баллов по суб-индексу «адекватность», учитывающему базовый (или безопасный) уровень дохода, обеспечиваемый пенсионной системой, а также чистый коэффициент замещения при уровне дохода в диапазоне от 50% до 150% средней заработной платы. Принимаются во внимание шесть аспектов, связанных с начислением и выплатой пенсии. «Адекватность» составляет 40% общего балла: Казахстан опередил, к примеру, Малайзию, ЮАР и Турцию. Необходимо отметить, что у Казахстана имеются сильные позиции по критериям наличия налоговых льгот для добровольных пенсионных взносов и инвестиционного дохода, сохранения прав вкладчиков на пенсионные накопления в случае увольнения, сохранности их текущей стоимости с учетом инфляции и посредством инвестирования пенсионных активов и т.д., однако довольно уязвимая позиция, которую необходимо укреплять, по таким критериям, как размер минимальной базовой пенсии, индексация и  регулярность индексации базовой пенсии, уровень сбережений населения (в том числе пенсионных), задолженность населения, возможность инвестирования пенсионных накоплений в растущие активы и др.;

74,8 баллов по суб-индексу «устойчивость», учитывающему долгосрочную устойчивость существующей пенсионной системы (35% удельного веса: индекс Казахстана выше Сингапура, Германии, США и многих других стран).

У Казахстана сильные позиции по критериям охвата населения пенсионной системой и демографических показателей (ожидаемой продолжительности жизни). Положительно оценивается возможность работников пожилого возраста получать свои пенсионные накопления, продолжая при этом трудовую деятельность. Позиции, по которым имеется потенциал для улучшения, включают повышение уровня сбережений граждан, в том числе формирование бóльших пенсионных накоплений, повышение уровня занятости населения среди лиц старше 55 лет, повышение ставок пенсионных взносов и др.

80,0 баллов по суб-индексу «целостность», учитывающему инфраструктурную целостность пенсионной системы с акцентом на накопительные планы, которые обычно используются в частном секторе (25% удельного веса: позади остались, к примеру, Швеция, Швейцария, Китай и другие). У Казахстана сильные позиции по уровню регулирования, надзора и управления пенсионными фондами, защите участников системы от ряда рисков и уровню коммуникаций.

Таким образом, суб-индексы устойчивости (7 место в общем рейтинге) и целостности (14 место) оценены достаточно высоко. Наиболее слабая позиция у пенсионной системы Казахстана отмечается по суб-индексу адекватности (38 место из 47).

Отметим, что для проведения полной и объективной оценки пенсионных систем по данным индикаторам использовались в том числе сведения из открытых международных источников, включающих данные ОЭСР, Всемирного Банка, Международной организации труда, исследовательского и аналитического подразделения Economist Group и т.д.

В опубликованном ежегодном Глобальном пенсионном индексе отмечается, что большинство пенсионных систем в мире в 2023 году испытывают стресс в связи со старением населения, ростом государственного долга и высоким уровнем инфляции. Данные проблемы затронули практически все пенсионные системы, и пожилым людям приходится заботиться о своем содержании даже после выхода на пенсию. «Мы больше не можем полагаться только на социальное обеспечение или государственные пенсии», — заявил один из авторов отчета автор отчета и старший партнер Mercer Дэвид Нокс (Мельбурн, Австралия).

Также отметим, что рейтинг 2023 года содержит особенности, отсутствовавшие в предыдущих рейтингах. В частности, это касается влияния искусственного интеллекта на мировые пенсионные системы. Так, по мнению исследователей, искусственный интеллект имеет неограниченный потенциал для трансформации и улучшения пенсионных систем, прежде всего накопительных.

«Рост масштаба использования искусственного интеллекта способствует более эффективному и обоснованному принятию решений, что потенциально влечет повышение реальной доходности инвестиций», — отметил Дэвид Нокс, который также стал почетным гостем международного круглого стола высокого уровня «Перспективы развития обязательных накопительных и смешанных пенсионных систем» (28.09.2023 г.), приуроченного к 25-летию накопительной пенсионной системы Казахстана, и выступил с докладом «Характеристики лучших пенсионных систем в мире и перспективы развития».

Детально раскрыл тему искусственного интеллекта в своем докладе «Искусственный интеллект – друг или враг для пенсионного и социального обеспечения» в рамках выше упомянутого круглого стола, развивая мысль коллеги, Брайн Ли-Арчер, независимый эксперт (Канберра, Австралия): «Более продвинутые технологии, такие как искусственный интеллект, позволяют гораздо глубже анализировать многомерные комплексные данные, охватывающие все аспекты человеческой жизни. С этой технологией можно и нужно работать. Искусственный интеллект дает возможность перевести наше мышление в турбо режим, повысить возможности экспертов и управляющих в области социальной политики, глубоко исследовать существующие проблемы и затем разработать целый ряд инициатив для их решения».

Смотрите сюжет «Пенсионная система Казахстана включена в глобальный пенсионный рейтинг института Mercer CFA» по ссылке:

https://youtu.be/eHrIe4LcONc

Подписывайтесь на YouTube-канал БЖЗҚ ЕНПФ для получения интересной и полезной информации о накопительной пенсионной системе.

ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» Министерства финансов Республики Казахстан. Доверительное управление пенсионными активами ЕНПФ осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан. С 1 января 2016 года функции по выработке предложений по повышению эффективности управления пенсионными активами переданы Совету по управлению Национальным фондом. В соответствии с пенсионным законодательством ЕНПФ осуществляет привлечение обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов, добровольных пенсионных взносов, пенсионные выплаты, индивидуальный учет пенсионных накоплений и выплат, предоставляет вкладчику (получателю) информацию о состоянии его пенсионных накоплений (подробнее на www.enpf.kz)

ANNOUNCEMENT

 The pension system of Kazakhstan is included for the first time in the Global Pension Rating of the Mercer CFA Institute

By what parameters did Kazakhstan outperform other countries?

In 2023, Kazakhstan’s pension system was included for the first time in the international rating — the Global Pension Index of the Mercer CFA Institute (hereinafter — the Index), which is a joint research project of the CFA Institute and the international professional consulting company Mercer Consulting (Australia). According to the analysis and comprehensive assessment, Kazakhstan’s pension system ranked 20th in this rating.

In total, 47 countries from around the world, representing 64% of the world’s population, participated in the annual global pension rating, which is a comprehensive study of pension systems.

The Mercer Global Pension Index analyzes dozens of indicators of pension systems in advanced countries, grouped into three sub-indices: «adequacy,» «sustainability,» and «integrity,» encompassing 50 different criteria. The MCGPI rating has been published since 2009, and in 2023, Kazakhstan, included in the rating, scored 64.9 points and received a «C+» grade, surpassing countries with the same grade such as Hong Kong, the United States, the UAE, Colombia, France, Spain, and Croatia in terms of points. According to the report, the pension systems of these countries have both strengths/qualities and some shortcomings that are recommended to be addressed for achieving long-term sustainability and efficiency.

Considering that each pension system was analyzed individually, the Mercer CFA Institute provided recommendations for further improvement of the Kazakhstani pension system:

  • Increase the minimum level of support for the poorest elderly individuals/pensioners.
  • Incentivize households to increase their level of pension savings.
  • Reduce the outflow of savings in the pre-retirement period by restricting access to pension savings.
  • Increase the participation rate of older individuals in the workforce as life expectancy rises.
  • Introduce requirements for reflecting projected pension payouts in the annual statements of pension system participants.

The results show that the final assessment of Kazakhstan’s pension system in the MCGPI Index was 64.9 points, obtained by summing the sub-index scores weighted by their respective shares:

46.9 points for the «adequacy» sub-index, which considers the basic (or secure) income level provided by the pension system, as well as the net replacement rate at income levels ranging from 50% to 150% of the average wage. Six aspects related to pension accrual and payment are taken into account. «Adequacy» constitutes 40% of the total score: Kazakhstan outperformed countries like Malaysia, South Africa, and Turkey in this aspect. It is noteworthy that Kazakhstan has strong positions in criteria such as the availability of tax incentives for voluntary pension contributions, investment income, the preservation of contributors’ rights to pension savings in case of termination, the preservation of their current value considering inflation, and investment of pension assets, etc. However, there is a relatively vulnerable position that needs strengthening, particularly in criteria such as the minimum basic pension amount, indexation, and the regularity of indexation of the basic pension, the level of population savings (including pension savings), population debt, the possibility of investing pension savings in growing assets, etc.

74.8 points for the «sustainability» sub-index, which considers the long-term sustainability of the existing pension system (35% weight: Kazakhstan’s index is higher than Singapore, Germany, the USA, and many other countries). Kazakhstan has strong positions in criteria related to the coverage of the population by the pension system and demographic indicators (life expectancy). The ability of older workers to receive their pension savings while continuing their employment is positively evaluated. Areas with potential for improvement include increasing the level of citizens’ savings, including the formation of larger pension savings, increasing the employment rate of the population among individuals over 55 years old, raising pension contribution rates, and more.

80.0 points for the «integrity» sub-index, which considers the infrastructure integrity of the pension system with a focus on accumulation plans commonly used in the private sector (25% weight: countries ranked behind, for example, Sweden, Switzerland, China, and others). Kazakhstan has strong positions in the level of regulation, supervision, and management of pension funds, participant protection from various risks, and communication levels.

Thus, the sub-indices of sustainability (7th place in the overall ranking) and integrity (14th place) are rated quite high. The weakest position of the Kazakhstani pension system is noted in the adequacy sub-index (38th place out of 47).

It’s worth noting that to conduct a comprehensive and objective assessment of pension systems based on these indicators, information from various international sources was used, including data from the OECD, World Bank, International Labour Organization, research and analytical units of the Economist Group, and others.

In the published annual Global Pension Index, it is emphasized that the majority of pension systems worldwide in 2023 are experiencing stress due to an aging population, increasing government debt, and high levels of inflation. These issues have impacted nearly all pension systems, requiring elderly individuals to take care of their well-being even after retirement. «We can no longer rely solely on social security or government pensions,» said one of the report’s authors, David Knox, a Senior Partner at Mercer (Melbourne, Australia).

It’s also worth noting that the 2023 rating includes features that were absent in previous ratings, particularly regarding the impact of artificial intelligence on global pension systems. According to researchers, artificial intelligence has unlimited potential to transform and enhance pension systems, especially in the area of accumulation.

«The growing use of artificial intelligence contributes to more efficient and informed decision-making, potentially leading to an increase in the real return on investments,» noted David Knox. He also served as an honorary guest at the high-level international roundtable «Mandatory Funded and Mixed Pension Schemes Development Prospects» (September 28, 2023), dedicated to the 25th anniversary of Kazakhstan’s accumulative pension system. Knox delivered a presentation on the «Features of the best retirement income systems in the world and likely future developments.»

Brian Lee-Archer, an independent expert from Canberra, Australia, extensively explored the topic of artificial intelligence in his report titled «Artificial Intelligence – Friend or Foe for Pension and Social Security Administration» during the mentioned roundtable. Building on his colleague’s thoughts, he stated, «More advanced technologies, such as artificial intelligence, enable a much deeper analysis of multidimensional complex data covering all aspects of human life. This technology can and should be leveraged. Artificial intelligence provides the opportunity to shift our thinking into turbo mode, enhance the capabilities of experts and policymakers in the field of social policy, thoroughly explore existing issues, and then develop a whole range of initiatives to address them.»

Watch the reportage ‘Kazakhstan’s Pension System Included in the Global Pension Rating by the Mercer CFA Institute’ at the following link:

https://youtu.be/eHrIe4LcONc

Subscribe to the YouTube channel of UAPF for interesting and useful information about the accumulative pension system.

The Unified Accumulative Pension Fund (UAPF) was established on August 22, 2013, based on the Joint-Stock Company «NPF GNPF.» The founder and shareholder of ENPF is the Government of the Republic of Kazakhstan, represented by the State Property and Privatization Committee of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan. The trust management of pension assets of UAPF is carried out by the National Bank of the Republic of Kazakhstan. Since January 1, 2016, the functions of developing proposals to improve the efficiency of pension asset management have been transferred to the Council for the Management of the National Fund. In accordance with pension legislation, UAPF attracts mandatory pension contributions, mandatory professional pension contributions, voluntary pension contributions, manages pension payments, individual accounting of pension savings and payments, and provides depositors (recipients) with information about the state of their pension savings (for more information, visit www.enpf.kz).

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

«Таза Қазақстан» экологиялық акциясы