Басты бет Құқық пен заң Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамаға өзгерістер енгізілді
17.01.2019

Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамаға өзгерістер енгізілді

 

Мемлекеттік сатып алу және квазимемлекеттік секторды сатып алу мәселелері бойынша ҚР кейбір заңнамалық актілеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізілді – деп хабарлайды өңірлік коммуникациялар қызметі.

2018 жылдың 27 желтоқсанында Мемлекет басшысының «Мемлекеттік сатып алу және квазимемлекеттік секторды сатып алу мәселелері бойынша ҚР кейбір заңнамалық актілеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Заңға қол қойлғаны белгілі. Осыған сәйкес, мемлекеттік сатып алуды жеңілдетуге бағытталған заңнамаға бірқатар түзетулер енгізілген.

Алматы облысы бойынша ішкі мемлекеттік аудит департаменті басшысының орынбасары Раманхан Төрегелдиевтің айтуынша, жаңартылған заңнаманың тиімді жақтары мол.

«Мемлекет басшысының 2017 жылдың 31 қаңтардағы «Үшінші жаңғыру: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» атты жолдауында аталған негізгі мәселелердің бірі ол, мемлекеттік сатып алуды жетілдіру болып табылады. Осы бағыта бір неше жұмыстар атқарылып былтырғы жылдың соңында зыңға өзгерістер енді. Соның бірі: баға ұсыныстарын сұрату тәсілімен сатып алуларда (сатып алуларда 1 000 АЕК дейін немесе 2 525 000 теңгеге дейін) тапсырыс берушілерге құжаттамада тауарлардың фирмалық атауларын көрсетуге құқық беріледі. Бұл тапсырыс берушілерге неғұрлым сапалы тауарларды сатып алуға мүмкіндік береді», — дейді ол.

Бұдан басқа, Бұл маңызы аз сатып алу бойынша рәсімдерді жеңілдететін, бір көзден алу тәсілімен жұмыстар мен қызметтерді сатып алудың шекті сомасы 100-ден 500 АЕК-ке дейін ұлғайтылған.

— мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын веб-порталда орналастырмағаны немесе уақтылы орналастырмағаны, мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын бюджетке сәйкес келмейтін көлемде бекіткені, бірінші басшылардың, сонымен қатар комиссия мүшелерінің әлеуетті өнім берушілердің өтінімдерін уақытылы қарамағаны және алдын ала рұқсат беру хаттамасы мен қорытынды хаттамасын уақытылы орналастырмағаны үшін әкімшілік жауапкершіліктері қарастырылған, — деп атап өтті Р.Төрегелдиев.

Айта кету керек, бұрын сатып алуға қатысушылар келісім-шартқа отыру үшін бағаны негізсіз төмендету салдарынан шарттық міндеттемелердің тиісінше орындамауға әкеп соқтыру мәселелері орын алған. Бүгінгі күні өткізілмеген аукциондар бойынша бір көзден алу тәсілімен сатып алуды жүзеге асыру жағдайлары қысқартылып отыр.

Мемлекеттік сатып алудың басты мәселелерінің бірі — бір көзден сатып алудың үлесі үлкен болып қалуда. Мысалы, жекелеген сатып алулардағы бәсекелі ортаға қарамастан, орташа 10-15 компания сатып алу өтпеді деп танып, сатып алуға тек бір өнім берушінің жіберілуіне байланысты, сатып алуға қатысушылардың қалған өтінімдері қабылданбаған. Осыған

байланысты, бюджет қаражатын оңтайлы және тиімді жұмсау, сондай-ақ әлеуетті өнім берушілер арасындағы бәсекелестікті арттыру мақсатында конкурстар өткізілмеді деп танылған жағдайда, заңнама жекелеген жағдайларды қоспағанда, ұйымдастырушыларға конкурстарды қайтадан өткізуге міндеттейді.

Сондай-ақ, 2019 жылдың 1 қаңтарынан бастап әлеуетті өнім берушілерге мемлекеттік сатып алуда, веб-порталын пайдалану (қол жеткізу) бойынша қызмет ақылы негізде көрсетіледі. Қызметтердің құны мен тарифтері мемлекеттік сатып алу веб-порталында орналастырылған. Сонымен қатар, уәкілетті органның шешімдеріне шағымдану шеңберінде дауларды реттеудің сотқа дейінгі тәртібі 2019 жылдың 1 қаңтарынан бастап міндетті болып табылатынын атап өтеміз. Мысалы, заңды және жеке тұлғалар арасында дауларды сотқа дейін реттеусіз тікелей сот органдарына жүгіну арқылы уәкілетті органның шешіміне шағымдану тәжірибесі болған.

Және де, мемлекеттік сатып алу жүйесін жетілдіру бөлігінде көптеген түзетулер енгізілді.

— Департаментпен бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің және аудандық маңызы бар әкімдіктердің қатысуымен бейне-конференция арқылы түсіндіру жұмыстарын жүргізуді жоспарлап отырмыз. Оның басты себебі, біз мемлекеттік сатып алу саласындағы әрбір жаңа заңдарды жеткізуіміз керек. Осы негізде, біз ұйымдастырушылар мен тапсырыс берушілерден, мемлекеттік сатып алу жұмыстарын енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды ескере отырып, заңнамаға сәйкес іске асыруларын сұраймыз, — деп қорытындылады Р.Төрегелдиев.

Меруерт МАХМҰТЖАН

 

В Талдыкоргане обсудили изменения в госзакупках

О внесенных поправках в законодательство о государственных закупках, ведении работ по улучшению, а также решению возникающих проблем в данной сфере рассказал на информационной площадке региональной службы коммуникаций заместитель руководителя Департамента внутреннего государственного аудита по Алматинской области, Раманхан Турегелдиев.

Как известно, в Послании Президента «Третья модернизация Казахстана: глобальная конкурентоспособность» указано, что одним из ключевых вопросов является совершенствование сферы закупок, в этой связи уполномоченный орган постоянно проводит необходимые работы.

«В конце прошлого года Главой государства подписан Закон «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты РК по вопросам государственных закупок и закупок квазигосударственного сектора», за счет чего потребовалось их упрощение . В закупках способом запроса ценовых предложений (в закупках до 1 000 МРП или до 2 525 000 тг.) заказчикам дается право указывать в документации на фирменные наименования товаров, что позволит организаторам закупать качественную продукцию», — отметил Раманхан Турегелдиев.

По словам спикера, увеличена пороговая сумма закупок работ и услуг способом из одного источника путем прямого заключения со 100 до 500 МРП, что упрощает процедуры по малозначительным закупкам.

«Благодаря новым законам предусмотрена административная ответственность первых руководителей за не размещение или несвоевременное размещение на веб-портале годового плана государственных закупок, за утверждение годового плана государственных закупок в объеме, не соответствующем бюджету, а также предусмотрена административная ответственность членов комиссии за несвоевременное рассмотрение заявок потенциальных поставщиков, размещение протокола предварительного допуска и протокола итогов», — разъяснил заместитель руководителя Департамента внутреннего государственного аудита.

Одной из главных тем остается вопрос большой доли закупок из одного источника. На сегодня, подобные случаи сокращены. К слову, ранее были проблемы, когда участники закупок в погоне за контрактами необоснованно снижали цены, что влекло за собой ненадлежащее исполнение договорных обязательств, в связи с чем, урегулирован вопрос демпинга, путем исключения антидемпинговых мер на работы.

Спикер проинформировал, что с начала этого года услуга по использованию (доступу) веб-портала государственных закупок потенциальным поставщикам оказываться на платной основе. Здесь можно узнать о стоимости и тарифах услуг.

Важно отметить, досудебный порядок урегулирования споров, в рамках обжалования решений уполномоченного органа, с 01 января 2019 года является обязательным.

Многочисленные поправки внесены в части совершенствования системы государственных закупок.

«Департаментом планируется проведение разъяснительных работ путем применения видеоконференций с участием администраторов бюджетных программ и акиматов районного значения. Планируется проведение аналогичных работ в здании Департамента с участием НПП «Атамекен», НДП «Нур Отан», а также с выездом сотрудников Департамента по регионам. Ведь мы должны прилагать все усилия, чтобы требования Закона неукоснительно и надлежащим образом исполнялись. Хочу попросить организаторов и заказчиков осуществлять закупки строго в соответствии с законодательством о государственных закупках с учетом внесенных изменений и дополнений», — подытожил Р. Турегелдиев.

Айгерим Сарымсакова

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

Әдеп — мінсіз қызмет кепілі

  Мемлекеттің мүддесі үшін еңбек ететіндерге қойылар талап қашанда жоғары. Өйткені, о…