Басты бет Жаңалықтар Ақпараттық хабарлама
16.04.2024

Ақпараттық хабарлама

2023 жылдың қорытындысы бойынша "БЖЗҚ" АҚ-ның салымшыларды (алушыларды) зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы хабардар ету жөніндегі жыл сайынғы науқаны

БЖЗҚ-да жеке зейнетақы шоты (ЖЗШ) ашылған күннен бастап кез келген сұралған күнге өзінің зейнетақы жинақтарының жай — күйі туралы ақпарат алу — бұл міндетті зейнетақы жарналары салымшысының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары, ерікті зейнетақы жарналары аударылған жеке тұлғаның, зейнетақы төлемдерін алушының (бұдан әрі — салымшылар (алушылар)) заңмен бекітілген құқығы.

Зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы ақпаратты кез-келген ыңғайлы уақытта БЖЗҚ интернет-ресурсындағы және (немесе) «электрондық үкімет» веб-порталындағы Жеке кабинет арқылы, сондай-ақ, БЖЗҚ-ға жеке жүгінген кезде алуға болады.

БЖЗҚ-да ЖЗШ, шартты зейнетақы шоттарын (ШЗШ) ашқан кезде БЖЗҚ жинақтардың жай-күйі, ШЗШ туралы ақпарат беру тәсілі «әдет бойынша» автоматты түрде «БЖЗҚ интернет-ресурсындағы және (немесе) «электрондық үкімет» веб-порталындағы Жеке кабинет арқылы» және (немесе) Қорға дербес өтініш жасаған кезде болып белгіленеді.

Барлық қолданыстағы ЖЗШ бойынша БЖЗҚ-ның жинақтардың жай-күйі, ШЗШ туралы ақпарат беру тәсілі «әдет бойынша» автоматты түрде «БЖЗҚ интернет-ресурсындағы және (немесе) «электрондық үкімет» веб-порталындағы Жеке кабинет арқылы» тәсілімен толықтырылды.

ШЗШ жинақтарының жай-күйі туралы ақпарат берілген кезде ол сұраныс жасалған кезең ішінде қолданыста болған барлық шоттар бойынша беріледі.

ЖЗШ-сы БЖЗҚ-да 01.07.2023ж. дейін ашылған салымшылар (алушылар) зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы ақпаратты өздерінің БЖЗҚ-мен арадағы жасалып, қол қойған келісімдерінде айқындалған тәсілдер мен кезеңділік ішінде алу құқығын сақтайды.

Бүгінгі күні өзектілігін жоғалтқан пошта байланысы және (немесе) электрондық пошта арқылы хабарлау тәсілдерінен бас тарту үшін (егер олар бар болса) БЖЗҚ кеңсесіне барудың қажеті жоқ. Бас тартуды БЖЗҚ сайтындағы немесе ұялы қосымшасындағы Жеке кабинетке кіру арқылы ресімдеуге болады.

Салымшыларды (алушыларды) пошта байланысы және электрондық пошта арқылы жыл сайын хабардар ету жөніндегі науқанды жүргізу жылына кем дегенде бір рет жүзеге асырылады.

Пошта байланысы арқылы хабарлау әдісін қалайтын адамдардың саны жыл сайын азаюда. Мысалы, 2023 жылдың қорытындысы бойынша олардың саны 2022 жылмен салыстырғанда 20,5% азайды.  Егер неғұрлым ұзақ кезеңді қарастыратын болсақ, онда 2014 жылдан бастап (барлық шоттар мен зейнетақы активтерін БЖЗҚ-ға біріктіру кезеңі) пошта байланысы қызметтері арқылы жіберілетін үзінді көшірмелердің саны 9 есе қысқарды.

Заңнаманың ережелеріне сәйкес салымшылар (алушылар) БЖЗҚ міндеттемелерінің орындалуына әсер ететін барлық өзгерістер (оның ішінде телефон нөмірі, электрондық мекенжайы және тұрғылықты мекенжайы (егер электрондық және почта байланысы арқылы хабарлау тәсілі таңдалған болса), банктік деректемелері) туралы БЖЗҚ-ға мұндай өзгерістер орын алған күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде хабарлауға міндетті екендігіне назар аударамыз. Хабарландыру мүмкіндігі БЖЗҚ интернет-ресурстарындағы Жеке кабинет арқылы да, БЖЗҚ кеңсесіне жүгіну арқылы да қолжетімді.

БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда «ГНПФ» ЖЗҚ» АҚ негізінде құрылды. БЖЗҚ құрылтайшысы және акционері – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті» ММ арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлікпен басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, жұмыс берушінің міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартуды, сондай-ақ «Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінде орналастырылған депозиттерге міндетті кепілдік беру туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес депозиттерге міндетті кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйым аударған кепілдік берілген депозит бойынша кепілдік берілген өтемнің талап етілмеген сомасы есебінен қалыптастырылған ерікті зейнетақы жарналарын есепке алып, оның есебін жүргізеді, зейнетақы төлемдерін жүзеге асыруды қамтамасыз етеді. Сондай-ақ Қор нысаналы активтер мен нысаналы талаптарды есепке алуды, нысаналы жинақтау шоттарына нысаналы жинақтарды (НЖ) есепке алу мен есептеуді, НЖ төлемдерін оларды алушының банк шоттарына есептеуді, «Ұлттық қор – балаларға» бағдарламасы шеңберінде Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған тәртіппен НЖ қайтарымдарын есепке алуды жүзеге асырады (толығырақ www.enpf.kz сайтында).

 

Ежегодная кампания АО «ЕНПФ» по информированию вкладчиков (получателей) о состоянии пенсионных накоплений по итогам 2023 года

 Получение информации о состоянии своих пенсионных накоплений на любую запрашиваемую дату с даты открытия индивидуального пенсионного счета (ИПС) в ЕНПФ — это законодательно закреплённое право вкладчика обязательных пенсионных взносов, физического лица, за которого перечислены обязательные профессиональные пенсионные взносы, добровольные пенсионные взносы, получателя пенсионных выплат (далее — вкладчики (получатели)) ЕНПФ.

Информацию о состоянии пенсионных накоплений можно получить в любое удобное время посредством личного кабинета интернет-ресурса ЕНПФ и (или) веб-портала «электронного правительства», а также при личном обращении в ЕНПФ.

 При открытии в ЕНПФ ИПС, условных пенсионных счетов (УПС) способ предоставления ЕНПФ информации о состоянии накоплений, УПС автоматически по умолчанию определяется «посредством личного кабинета интернет-ресурса ЕНПФ и (или) веб-портала «электронного правительства», и (или) при личном обращении в ЕНПФ.

 По всем действующим ИПС способ предоставления ЕНПФ информации о состоянии пенсионных накоплений автоматически по умолчанию дополнен способом «посредством личного кабинета интернет-ресурса ЕНПФ и (или) веб-портала «электронного правительства».

При предоставлении информации о состоянии накоплений УПС она дается по всем действующим за запрашиваемый период счетам.

За вкладчиками (получателями), ИПС которых открыты в ЕНПФ до 01.07.2023 г., сохраняется право на получение информации о состоянии пенсионных накоплений способами и с периодичностью, определенными в соглашениях, подписанных между ними и ЕНПФ.

Сегодня, чтобы отказаться от теряющих свою актуальность способах информирования посредством почтовой связи и (или) электронной почты (при их наличии), не нужно идти в офис ЕНПФ. Отказ можно оформить, зайдя в личный кабинет на сайте или в мобильном приложении ЕНПФ.

Проведение кампании по ежегодному информированию вкладчиков (получателей) посредством почтовой связи и электронной почты осуществляется не реже одного раза в год.

Число людей, предпочитающих способ информирования посредством почтовой связи, ежегодно снижается. К примеру, по итогам 2023 года их количество уменьшилось на 20,5% по сравнению с 2022 годом.  Если рассматривать более длительный период, то с 2014 года (периода объединения всех счетов и пенсионных активов в ЕНПФ) количество выписок, направляемых посредством услуг почтовой связи, сократилось в 9 раз.

Обращаем внимание, что в соответствии с положениями законодательства вкладчики (получатели) обязаны сообщать в ЕНПФ обо всех изменениях, влияющих на выполнение обязательств ЕНПФ (в том числе телефонного номера, электронного адреса и адреса проживания (если выбран способ информирования посредством электронной и почтовой связи), банковских реквизитов), в течение десяти календарных дней с даты таких изменений. Возможность уведомления доступна как через личный кабинет на интернет-ресурсах ЕНПФ, так и посредством обращения в офис ЕНПФ.

ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» Министерства финансов Республики Казахстан. Доверительное управление пенсионными активами ЕНПФ осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан. В соответствии с пенсионным законодательством ЕНПФ осуществляет привлечение обязательных пенсионных взносов, обязательных пенсионных взносов работодателя, обязательных профессиональных пенсионных взносов, добровольных пенсионных взносов, а также зачисление и учет добровольных пенсионных взносов, сформированных за счет невостребованной суммы гарантийного возмещения по гарантируемому депозиту, перечисленной организацией, осуществляющей обязательное гарантирование депозитов, в соответствии с Законом Республики Казахстан «Об обязательном гарантировании депозитов, размещенных в банках второго уровня Республики Казахстан», обеспечивает осуществление пенсионных выплат. Также Фонд осуществляет учет целевых активов и целевых требований, учет и зачисление целевых накоплений (ЦН) на целевые накопительные счета, выплат ЦН их получателю на банковские счета, учет возвратов ЦН в порядке, определенном Правительством Республики Казахстан в рамках программы «Национальный фонд – детям». (Подробнее на www.enpf.kz).

Annual campaign of UAPF JSC to inform contributors (beneficiaries) about the state of pension savings based on the results of 2023

 Receiving information about the state of one’s pension savings as of any requested date from the date of opening an individual pension savings account (IPSA) in the UAPF is a legislatively enshrined right of the contributor of compulsory pension contributions, an individual for whom compulsory occupational pension contributions, voluntary pension contributions, or the recipient of pension benefits are transferred (hereinafter referred to as contributors (beneficiaries)).

Information on the state of pension savings can be obtained at any convenient time through the personal account of the UAPF Internet resource and (or) the “electronic government” web portal, as well as by personally contacting the UAPF.

When opening an IPSA or notional pension savings accounts (NPSA) in the UAPF, the method of providing the UAPF with information about the state of savings, the NPSA is automatically determined by default “through the personal account of the UAPF Internet resource and (or) the “electronic government” web portal, and (or) when personal application to the UAPF.

For all current IPSA, the method of providing the UAPF with information on the state of pension savings is automatically, by default, supplemented by the method “through the personal account of the UAPF Internet resource and (or) the “electronic government” web portal.”

When providing information about the state of NPSA savings, it is given for all accounts valid for the requested period.

Contributors (beneficiaries) whose individual pension plans were opened in the UAPF before July 01, 2023 retain the right to receive information about the state of pension savings in the ways and at intervals specified in the agreements signed between them and the UAPF.

Today, in order to abandon the methods of informing through postal services and (or) e-mail (if available), which are losing their relevance, you do not need to go to the UAPF office. The refusal can be issued by logging into your personal account on the UAPF website or mobile application.

A campaign to annually inform contributors (beneficiaries) by post and e-mail is carried out at least once a year.

The number of people who prefer the method of information via postal communication is decreasing every year. For example, at the end of 2023, their number decreased by 20.5% compared to 2022. If we consider a longer period, then since 2014 (the period of merging all accounts and pension assets in the UAPF), the number of statements sent through postal services has decreased by 9 times.

Please note that, in accordance with the provisions of the law, contributors (beneficiaries) are required to inform the UAPF about all changes affecting the fulfillment of UAPF obligations (including telephone number, email address and residential address (if the method of informing by electronic and postal communication is chosen), bank details) within ten calendar days from the date of such changes. The possibility of notification is available both through your personal account on the UAPF Internet resources, and by contacting the UAPF office.

UAPF was founded on August 22, 2013 on the basis of GNPF APF JSC. The founder and shareholder of the UAPF is the Government of the Republic of Kazakhstan represented by the State Institution Committee of State Property and Privatization of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan. Trust management of UAPF pension assets is carried out by the National Bank of the Republic of Kazakhstan. In accordance with the pension legislation, the UAPF attracts compulsory pension contributions, employer’s compulsory pension contributions, compulsory occupational pension contributions, voluntary pension contributions, as well as carries out enrollment and accounting of voluntary pension contributions formed at the expense of the unclaimed amount of guaranteed compensation for the guaranteed deposit, transferred by the organization carrying out mandatory guarantee of deposits, in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan «On mandatory guarantee of deposits placed in second-tier banks of the Republic of Kazakhstan», ensures the implementation of pension benefits. The Fund also carries out accounting of target assets and target requirements, accounting and crediting of target savings (TS) to target savings accounts, payments of TS to their recipients in bank accounts, accounting for returns of TS in the manner determined by the Government of the Republic of Kazakhstan within the framework of the National Fund for Children program (More details at www.enpf.kz).

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

«Таза Қазақстан» экологиялық акциясы