Басты бет Жаңалықтар АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА
05.04.2024

АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА

Автоматты форматта қызмет алатын БЖЗҚ салымшыларының саны өсуде

 

01.01.2024 ж. мен 29.02.2024 ж. аралығында Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры халыққа 15,9 млн. астам қызмет көрсетті. Бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 3,5 есе көп. Жүргізілген операциялардың ішінде электрондық форматта – 4,2 млн. астам, автоматты форматта – 11,4 млн, қашықтағы форматта — 0,1 млн., күндізгі форматта 214 мыңнан астам қызмет көрсетілді. Оның ішінде тікелей Қордың кеңселерінде — 201 мың қызмет.

Автоматты режимде көрсетілетін қызметтер саны 10 есе өсті. Оларға, ең алдымен, БЖЗҚ – ның негізгі операциялары — шоттар ашу және төлемдерді жүзеге асыру жатады.  2024 жылдың алғашқы екі айында шартты зейнетақы шоттарын (жұмыс берушінің ЖМЗЖ аудару нәтижесінде ашатын) және нысаналы жинақтаушы шоттарды (НЖШ, «Ұлттық қор-балаларға» бағдарламасы шеңберінде) қоса алғанда, зейнетақы жарналарының барлық түрлері бойынша ашылған жеке зейнетақы шоттарының (ЖЗШ) жалпы саны 3,4 млн. Айта кету керек, шоттарды автоматты түрде ашу, кәмелетке толмаған азаматтарға нысаналы талаптарды есептеу және ЖМЗЖ сомаларын есепке алу БЖЗҚ-ның мемлекеттік органдардың дерекқорларымен интеграциялануының арқасында мүмкін болып отыр. Сондай-ақ, автоматты форматта » Ұлттық қор – балаларға «бағдарламасына қатысушылардың нысаналы талаптары, нысаналы жинақтарды алушыларға төлемдер, сондай-ақ, зейнетақы жинақтарын төлеу есепке алынады.

Жеке зейнетақы шотынан үзінді көшірме алу әлі де танымал қызмет болып табылады. Жыл басынан бері ЖЗШ, ШЖШ, НЖШ-дан 4,8 млн — нан астам үзінді көшірме берілді, оның 3,7 млн-ы электрондық түрде (үзінді көшірмелердің жалпы санының 77%) және  988 мыңнан астамы автоматты режимде (үзінді көшірмелердің жалпы санының 20%). 2024 жылғы 1 наурыздағы жағдай бойынша «Ұлттық қор-балаларға» бағдарламасы шеңберінде нысаналы жинақтарды төлеуге 775 өтініш қабылданды, оның 288-і тұрғын үй жағдайларын жақсартуға және 487-сі білім беру ақысын төлеуге.

БЖЗҚ сайттағы және мобильді қосымшадағы жеке кабинетте салымшылардың (алушылардың) өз деректемелеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу, ЖЗШ бар екендігі туралы анықтама алу, 1 немесе 2 топтағы мүгедектіктің белгіленуіне байланысты мерзімсіз немесе ерікті зейнетақы жарналары бойынша зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы өтініш беру, инвестициялық портфельді басқарушының (ИПБ) жинақтарының бір бөлігін төлеуге, аударуға өтініштің мәртебесін қадағалау, зейнетақы калькуляторының көмегімен болашақ зейнетақыны болжамды есептеу және т. б. қызметтерді әлемнің кез келген нүктесінде 24/7 режимінде  пайдалануға мүмкіндіктері бар екенін еске салады

2024 жылғы қаңтар-ақпанда деректемелерді өзгертуге 48,8 мыңнан астам өтініш қабылданды, оның 42,4 мыңы Қордың кеңселерінде ұсынылды. БЖЗҚ мамандарына қандай да бір қызметке жүгіне отырып, салымшылар, әдетте, жинақтарды қалыптастыру бойынша да қосымша кеңесте ала алады.

Ақпараттық-түсіндіру жұмыстары аясында 5,9 мыңға жуық көшпелі таныстырылым өткізіліп, оған 137 мың адам қатысты. Бұқаралық ақпарат құралдарында БЖЗҚ хабарламалары бойынша 7,5 мың материал орналастырылды.

Салымшылардың кері байланыс арналары бойынша түскен өтініштерінің саны шамамен 134 мыңды құрады.

Естеріңізге сала кетейік, кез келген компания Қор кеңсесіне барып жинақтаушы зейнетақы жүйесінің мәселелері бойынша таныстырылым мен кеңестер өткізуге өтінім бере алады, ол үшін жай ғана 1418 нөмірі бойынша байланыс орталығына қоңырау шалу немесе Қордың сайты немесе мобильді қосымшасы арқылы хабарласу қажет.

БЖЗҚ-ның кеңес беру қызметтерін мессенджерлер (+7 777 000 14 18 нөмірі бойынша WhatsАpp және Viber чат-боттары) арқылы, 1418 нөмірі бойынша байланыс орталығынан (Қазақстан бойынша қоңырау шалу тегін), enpf.kz корпоративтік сайтынан, сондай-ақ Instagram, Facebook, ВКонтакте, Twitter, Telegram, Одноклассники сияқты әлеуметтік желілердегі БЖЗҚ-ның ресми парақшаларынан алуға болады.

БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда «ГНПФ» ЖЗҚ» АҚ негізінде құрылды. БЖЗҚ құрылтайшысы және акционері – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті» ММ арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлікпен басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап зейнетақы активтерін басқару тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар жасау қызметі Қазақстан Республикасының Президенті басшылық ететін Ұлттық қорды басқару кеңесіне берілді. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартуды, зейнетақы төлемдерін, зейнетақы жинақтары мен төлемдерін жеке есепке алуды жүзеге асырады, салымшыға (алушыға) зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы ақпарат береді (толығырақ www.enpf.kz сайтында).

 

ИНФОРМАЦИОННОЕ СООБЩЕНИЕ

 Растет количество вкладчиков ЕНПФ, получающих услуги в автоматическом формате

 В период с 01.01.2024г. по 29.02.2024 г. Единый накопительный пенсионный фонд оказал населению свыше 15,9 млн услуг. Это в 3,5 раза больше, чем за аналогичный период прошлого года. Из проведенных операций в электронном формате – более 4,2 млн, в автоматическом –  11,4 млн, в удаленном формате – 0,1 млн. В очном формате было оказано более 214 тысяч услуг, в том числе непосредственно в офисах Фонда 201 тысяча.

В 10 раз возросло количество услуг, оказываемых в автоматическом режиме. К ним, прежде всего, относятся основные операции ЕНПФ – открытие счетов и осуществление выплат.  За первые два месяца 2024 года общее количество открытых индивидуальных пенсионных счетов (ИПС) по всем видам пенсионных взносов, включая условные пенсионные счета (открываемых в результате перечисления ОПВР работодателем) и целевых накопительных счетов (ЦНС, в рамках программы «Нацфонд-детям») превысило 3,4 млн. Стоит отметить, что автоматическое открытие счетов, начисление целевых требований несовершеннолетним гражданам и учет сумм ОПВР, является возможным благодаря интеграции ЕНПФ с базами данных государственных органов. Также в автоматическом формате осуществляется учет целевых требований участников программы «Нацфонд – детям», выплаты получателям целевых накоплений, а также выплаты пенсионных накоплений.

По-прежнему популярной услугой является получение выписки с индивидуального пенсионного счета. С начала года с ИПС, УПС, ЦНС были выданы более 4,8 млн выписок, из которых 3,7 млн — в электронном виде (77% от общего количества выписок) и более 988 тысяч в автоматическом режиме (20% от общего количества выписок). По состоянию на 1 марта 2024 г. было принято 775 заявлений на выплаты целевых накоплений в рамках программы «Нацфонд-детям», 288 из которых на улучшение жилищных условий и 487 на оплату образования.

ЕНПФ напоминает, что в личном кабинете на сайте и в мобильном приложении вкладчики (получатели) имеют возможность воспользоваться такими услугами, как внесение изменений и дополнений в свои реквизиты, получение справки о наличии ИПС, подача заявления о назначении пенсионных выплат в связи с установлением инвалидности 1 или 2 группы бессрочно или по добровольным пенсионным взносам, отслеживание статуса заявления на выплату, перевод части накоплений управляющим инвестиционным портфелем (УИП), прогнозный расчет будущей пенсии с помощью пенсионного калькулятора и т.д. в режиме 24/7 в любой точке мира.

На изменение реквизитов за январь-февраль 2024 года было принято более 48,8 тыс. заявлений, из них 42,4 тыс. – в офисах Фонда. Обращаясь за той или иной услугой к специалистам ЕНПФ, вкладчики, как правило, получают дополнительные консультации и советы по формированию сбережений.

В рамках информационно-разъяснительной работы проведены порядка 5,9 тыс. выездных презентаций, на которых присутствовали 137 тыс. человек. В средствах массовой информации были размещены 7,5 тыс. материалов по сообщениям ЕНПФ.

Количество поступивших обращений вкладчиков по каналам обратной связи составило порядка 134 тысяч.

Напомним, что любая компания может подать заявку на проведение презентации и консультаций по вопросам накопительной пенсионной системы с выездом в офис, для чего нужно просто позвонить в call-центр по номеру 1418 или обратиться через сайт или мобильное приложение Фонда.

Консультационные услуги ЕНПФ можно получить посредством мессенджеров (чат-бота в WhatsАpp и Viber по номеру +7 777 000 14 18), call-центра по номеру 1418 (звонок по Казахстану бесплатный), на корпоративном сайте enpf.kz, а также на официальных страницах ЕНПФ в социальных сетях Instagram, Facebook, ВКонтакте, Twitter, Telegram, Одноклассники.

ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» Министерства финансов Республики Казахстан. Доверительное управление пенсионными активами ЕНПФ осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан. С 1 января 2016 года функции по выработке предложений по повышению эффективности управления пенсионными активами переданы Совету по управлению Национальным фондом. В соответствии с пенсионным законодательством ЕНПФ осуществляет привлечение обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов, добровольных пенсионных взносов, пенсионные выплаты, индивидуальный учет пенсионных накоплений и выплат, предоставляет вкладчику (получателю) информацию о состоянии его пенсионных накоплений (подробнее на www.enpf.kz)

 

ANNOUNCEMENT

 The number of UAPF contributors receiving services in an automatic format is growing

In the period from January 01, 2024 until February 29, 2024, the Unified Accumulative Pension Fund provided over 15.9 million services to the population. This is 3.5 times more than in the same period last year. Of the transactions carried out in electronic format — more than 4.2 million, in automatic format — 11.4 million, in remote format — 0.1 million. More than 214 thousand services were provided in person, including 201 thousand directly in the offices of the Fund.

The number of services provided automatically has increased 10 times. These, first of all, include the main operations of the UAPF — opening accounts and making pension benefit payments. In the first two months of 2024, the total number of open individual pension savings accounts (IPSA) for all types of pension contributions, including notional pension accounts (opened as a result of the employer’s transfer of ECPC) and target savings accounts (TSA, within the framework of the National Fund for Children program) exceeded 3.4 million. It is worth noting that the automatic opening of accounts, the accrual of target claims for minor citizens and the recording of ECPC amounts is possible thanks to the integration of the UAPF with the databases of government bodies. Also, in an automatic format, the target requirements of participants in the National Fund for Children program, payments to recipients of target savings, as well as payments of pension savings are taken into account.

Receiving a statement from an individual pension savings account is still a popular service. Since the beginning of the year, more than 4.8 million statements have been issued with IPSA, NPA, TSA, of which 3.7 million are in electronic form (77% of the total number of statements) and more than 988 thousand in automatic mode (20% of the total number of statements). As of March 1, 2024, 775 applications were accepted for payments of targeted savings under the National Fund for Children program, 288 of which were for improving housing conditions and 487 for education.

UAPF reminds that in the personal account on the website and in the mobile application, contributors (beneficiaries) have the opportunity to use services such as making changes and additions to their details, obtaining a certificate of IPSA, submitting an application for pension payments in connection with the determination of disability 1 or 2 groups for an indefinite period or for voluntary pension contributions, tracking the status of an application for payment, transferring part of the savings to an investment portfolio manager (IPM), predictive calculation of a future pension using a pension calculator, etc. 24/7 anywhere in the world.

For January-February 2024, more than 48.8 thousand applications were accepted to change details, of which 42.4 thousand were received at the Fund’s offices. When turning to UAPF specialists for a particular service, contributors, as a rule, receive additional consultations and advice on creating savings.

As part of the outreach work, about 5.9 thousand road presentations were held, attended by 137 thousand people. 7.5 thousand materials based on the messages of the UAPF were published in the media.

The number of contributor requests received through feedback channels amounted to about 134 thousand.

Let us remind you that any company can apply for a presentation and consultation on the funded pension system with a visit to the office, for which you just need to call the call center at 1418 or contact through the Fund’s website or mobile application.

Consulting services of the UAPF can be obtained through messengers (chat bot on WhatsАpp and Viber at +7 777 000 14 18), call center at 1418 (calls within Kazakhstan are free), on the corporate website enpf.kz, as well as on official pages UAPF on social networks Instagram, Facebook, VKontakte, Twitter, Telegram, Odnoklassniki.

The UAPF was established on August 22, 2013 on the basis of GNPF APF JSC. The UAPF founder and shareholder is the Government of the Republic of Kazakhstan represented by the State Institution “Committee of State Property and Privatization” of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan. UAPF pension assets are managed by the National Bank of the Republic of Kazakhstan. From January 1, 2016, the functions for developing proposals to improve the management of pension assets were transferred to the National Fund Management Council. In accordance with the pension legislation, the UAPF attracts compulsory pension contributions, compulsory occupational pension contributions, voluntary pension contributions, pension benefits, individual accounting of pension accumulations and benefits, provides the contributor (beneficiary) with information on the status of his pension accumulations (for more information visit www.enpf.kz)

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

Current questions about UAPF

How can I transfer my pension savings to a trust?   By default, the trustee of pensio…