Басты бет Жаңалықтар АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА
04.01.2024

АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА

БЖЗҚ онлайн-қызметтері басымдыққа ие

Ағымдағы жылдың 11 айында Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры (01.01.2023 ж. бастап 01.12.2023 ж. бойынша) өз салымшыларына 22,8 млн. қызмет көрсетті. Оның ішінде электрондық форматта – 15,8 млн. астам, автоматты форматта – 5,1 млн. қызмет ұсынылды. Күндізгі форматта 1,2 млн. салымшыға қызмет көрсетіліп, оның ішінде тікелей Қор кеңселеріне 1,0 млн. адам жүгінді.

Жеке зейнетақы шотының (ЖЗШ) жай — күйі туралы үзінді көшірмелер беру бойынша қызмет ең сұранысқа ие болып қала береді. Жыл басынан бері осы қызмет 20,8 млн-нан астам берілді. Оның ішінде шамамен 15,8 млн. қызмет (немесе 69,3%) — электрондық түрде, тағы 4,4 млн. (19,4%) қызмет автоматты режимде бұған дейін Қордың кеңселерінде «электрондық пошта» хабарлау тәсілін таңдаған салымшылар мен алушылардың мекенжайларына жіберілді. 0,6 млн. үзінді-көшірме Қор кеңселерінде берілді.

Естеріңізге сала кетейік, БЖЗҚ сайтындағы Жеке кабинетте және мобильді қосымшасындағы салымшылардың (алушылардың) өз деректемелеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу, ЖЗШ-ның бар екендігі туралы анықтама алу, 1 немесе 2 топтағы мүгедектіктің белгіленуіне байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы өтініш беру, төлемге өтініштің мәртебесін қадағалау, инвестициялық портфельді басқарушыларға жинақтарының бір бөлігін аудару, зейнетақы калькуляторының көмегімен болашақ зейнетақыны болжамды есептеу және әлемнің кез-келген нүктесінде 24/7 режимінде қызмет алу, т.б сияқты Қор қызметтерін пайдалану мүмкіндіктері бар.

Жыл басынан бері өткен 11 айда БЖЗҚ ақпараттық базасында автоматты режимде 322 мың жеке зейнетақы шоттары (ЖЗШ) ашылды. Бұл БЖЗҚ-ның ақпараттық жүйелерін және «Жеке тұлғалар» Мемлекеттік деректер базасын интеграциялаудың арқасында мүмкін болды. Онда ЖСН бойынша Қор жаңа салымшылар туралы сәйкестендіру деректерін алады (аты-жөні, туған жылы және т.б.).

Деректемелерді өзгертуге есепті кезеңде барлығы 309 мың өтініш қабылданды, оның 239 мыңы Қордың кеңселерінде ұсынылды.

БЖЗҚ-ның көшпелі қызмет көрсету бөлімдері: мобильді агенттер мен мобильді кеңселердің экипаждары 133 мың қызмет көрсетті. Ақпараттық-түсіндіру жұмыстарының аясында 32 мың 976 көшпелі таныстырылым өткізіліп, оған 715 мың адам қатысты. Бұқаралық ақпарат құралдарында БЖЗҚ хабарламалары бойынша 42 720 материал орналастырылды.

Естеріңізге сала кетейік, кез-келген компания Қор кеңселеріне барып жинақтаушы зейнетақы жүйесіне қатысты  мәселелер бойынша таныстырылым мен консультациялар өткізуге өтінім бере алады. Ол үшін жай ғана 1418 нөмірі бойынша байланыс орталығына қоңырау шалу немесе Қордың сайты немесе мобильді қосымшасы арқылы хабарласу қажет.

БЖЗҚ үшін Қордың салымшыларына (алушыларына) сапалы консультациялық және ақпараттық қызметтер көрсету әрқашан басымдыққа ие. Осы ретте 2023 жылдың 1 желтоқсанына қарай салымшылардың кері байланыс арналары бойынша өтініштерінің саны 688 мың бірлікті құрады.

БЖЗҚ-ның консультациялық қызметтерін мессенджерлер (WhatsApp және Viber чат-боттары арқылы +7 777 000 14 18 нөмірі бойынша) байланыс орталығының 1418 нөмірі бойынша (Қазақстан бойынша қоңырау шалу тегін), enpf.kz  корпоративтік сайты және Instagram, Facebook, ВКонтакте, Twitter, Telegram, Одноклассники секілді әлеуметтік желілеріндегі БЖЗҚ ресми парақшалары арқылы алуға болады.

 БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда «ГНПФ» ЖЗҚ» АҚ негізінде құрылды. БЖЗҚ құрылтайшысы және акционері – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті» ММ арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлікпен басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап зейнетақы активтерін басқару тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар жасау қызметі Қазақстан Республикасының Президенті басшылық ететін Ұлттық қорды басқару кеңесіне берілді. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартуды, зейнетақы төлемдерін, зейнетақы жинақтары мен төлемдерін жеке есепке алуды жүзеге асырады, салымшыға (алушыға) зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы ақпарат береді (толығырақ www.enpf.kz сайтында).

 

                                Онлайн-услуги ЕНПФ остаются в приоритете

 Единый накопительный пенсионный фонд за 11 месяцев текущего года (с 01.01. по 01.12.2023 г.) оказал своим вкладчикам 22,8 млн услуг, из них в электронном формате – более 15,8 млн, в автоматическом –  5,1 млн. В очном формате было обслужено 1,2 млн вкладчика, в том числе непосредственно в офисы Фонда обратилось 1,0 млн человек.

Одной из самых востребованных остается услуга по выдаче выписок о состоянии индивидуального пенсионного счета (ИПС) — с начала года их выдано более 20,8 млн. Из них порядка 15,8 млн (или 69,3%) —  в электронном виде, еще порядка 4,4 млн (19,4%) отправлено в автоматическом режиме на адреса вкладчиков и получателей, выбравших ранее способ информирования «электронная почта» и 0,6 млн выписок предоставлено в офисах Фонда.

Напомним, что в личном кабинете на сайте и в мобильном приложении ЕНПФ вкладчики (получатели) имеют возможность воспользоваться такими услугами, как внесение изменений и дополнений в свои реквизиты, получение справки о наличии ИПС, подача заявления о назначении пенсионных выплат в связи с установлением инвалидности 1 или 2 группы бессрочно, отслеживание статуса заявления на выплату, перевод части накоплений управляющим инвестиционным портфелем, прогнозный расчет будущей пенсии с помощью пенсионного калькулятора и т.д. в режиме 24/7 в любой точке мира.

За прошедшие 11 месяцев с начала года в информационной базе ЕНПФ в автоматическом режиме было открыто 322 тыс. индивидуальных пенсионных счетов (ИПС). Это стало возможным благодаря интеграции информационных систем ЕНПФ и Государственной базы данных «Физические лица», откуда по ИИН Фонд получает идентификационные данные о новых вкладчиках (ФИО, год рождения и т.д.).

На изменение реквизитов всего за отчетный период было принято 309 тыс. заявлений, из них 239 тыс. – в офисах Фонда.

Отделы выездного обслуживания ЕНПФ: мобильные агенты и экипажи мобильных офисов оказали 133 тыс. услуг. В рамках информационно-разъяснительной работы проведено

32 тыс. 976 выездных презентаций, на которых присутствовали 715 тыс. человек. В средствах массовой информации было размещено 42 720 материалов по сообщениям ЕНПФ.

Напомним, что любая компания может подать заявку на проведение презентации и консультаций по вопросам накопительной пенсионной системы с выездом в офис, для чего нужно просто позвонить в call-центр по номеру 1418 или обратиться через сайт или мобильное приложение Фонда.

Для ЕНПФ всегда в приоритете предоставление качественных консультационных и информационных услуг вкладчикам (получателям) Фонда. На 1 декабря 2023 года количество обращений вкладчиков по каналам обратной связи составило 688 тыс.

Консультационные услуги ЕНПФ можно получить посредством мессенджеров (чат-бота в WhatsАpp и Viber по номеру +7 777 000 14 18), call-центра по номеру 1418 (звонок по Казахстану бесплатный), на корпоративном сайте enpf.kz, а также на официальных страницах ЕНПФ в социальных сетях Instagram, Facebook, ВКонтакте, Twitter, Telegram, Одноклассники.

ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» Министерства финансов Республики Казахстан. Доверительное управление пенсионными активами ЕНПФ осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан. С 1 января 2016 года функции по выработке предложений по повышению эффективности управления пенсионными активами переданы Совету по управлению Национальным фондом. В соответствии с пенсионным законодательством ЕНПФ осуществляет привлечение обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов, добровольных пенсионных взносов, пенсионные выплаты, индивидуальный учет пенсионных накоплений и выплат, предоставляет вкладчику (получателю) информацию о состоянии его пенсионных накоплений (подробнее на www.enpf.kz)

UAPF online services remain a priority

The Unified Accumulative Pension Fund for 11 months of the current year (from 01/01 to 01/12/2023) provided 22.8 million services to its investors, of which more than 15.8 million in electronic format, 5.1 million in automatic format. 1.2 million contributors were served face-to-face, including 1.0 million people who contacted the Fund’s offices directly.

One of the most popular services remains the issuance of statements on the status of an individual pension saving account (IPSA) — since the beginning of the year, more than 20.8 million have been issued. Of these, about 15.8 million (or 69.3%) are in electronic form, and about 4.4 million (19.4%) were sent automatically to the addresses of contributors and beneficiaries who had previously chosen the “e-mail” method of information and 0.6 million statements were provided at the Fund’s offices.

Let us remind you that in the personal account on the website and in the mobile application of the UAPF, contributors (beneficiaries) have the opportunity to use such services as making changes and additions to their details, obtaining a certificate of availability of an individual pension insurance system, submitting an application for pension benefits in connection with the determination of disability 1 or 2 groups for an indefinite period, tracking the status of an application for benefit, transferring part of the savings to an investment portfolio manager, predictive calculation of a future pension using a pension calculator, etc. 24/7 anywhere in the world.

Over the past 11 months since the beginning of the year, 322 thousand individual pension saving accounts (IPSA) were opened automatically in the UAPF information base. This became possible thanks to the integration of the UAPF information systems and the State Database “Individuals”, from where the Fund receives identification data about new contributors (full name, year of birth, etc.) using IIN.

During the reporting period, a total of 309 thousand applications were accepted to change details, of which 239 thousand were received at the Fund’s offices.

UAPF field service departments: mobile agents and mobile office crews provided 133 thousand services. As part of outreach efforts, 32,976 road presentations were held, attended by 715,000 people. The media published 42,720 materials based on information from the UAPF.

Let us remind you that any company can apply for a presentation and consultation on the funded pension system with a visit to the office, for which you just need to call the call center at 1418 or contact through the Fund’s website or mobile application.

For the UAPF, it is always a priority to provide high-quality consulting and information services to the Fund’s contributors (beneficiaries). As of December 1, 2023, the number of requests from contributors  through feedback channels amounted to 688 thousand.

Consulting services of the UAPF can be obtained through messengers (chat bot on WhatsАpp and Viber at +7 777 000 14 18), call center at 1418 (calls within Kazakhstan are free), on the corporate website enpf.kz, as well as on official pages UAPF on social networks Instagram, Facebook, VKontakte, Twitter, Telegram, Odnoklassniki.

The UAPF was established on August 22, 2013 on the basis of GNPF APF JSC. The UAPF founder and shareholder is the Government of the Republic of Kazakhstan represented by the State Institution “Committee of State Property and Privatization” of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan. UAPF pension assets are managed by the National Bank of the Republic of Kazakhstan. From January 1, 2016, the functions for developing proposals to improve the management of pension assets were transferred to the National Fund Management Council. In accordance with the pension legislation, the UAPF attracts compulsory pension contributions, compulsory occupational pension contributions, voluntary pension contributions, pension benefits, individual accounting of pension accumulations and benefits, provides the contributor (beneficiary) with information on the status of his pension accumulations (for more information visit www.enpf.kz)

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

Азаматтарды қабылдау орталығы

  Аталған Регламент бойынша жауапты қызметкерлер бекітілген. Орталықта «Консультация»…