АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА «БЖЗҚ» АҚ 10 АЙДА КӨРСЕТКЕН ҚЫЗМЕТТЕР САНЫ 20 МЛН. АСЫП ТҮСТІ
Салымшылар қызмет алудың түрлі форматтарын таңдайды
Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры ағымдағы жылдың 10 айында (01.01.2023 бастап 01.11.2023 ж. дейін) өз салымшыларына 20 млн. астам қызмет көрсетті. Оның ішінде 14,4 млн. астам қызмет электрондық форматта, 4,7 млн. астамы – автоматты форматта ұсынылды. Күндізгі форматта, оның ішінде Қордың кеңселерінде және барып қызмет көрсету барысында 1 млн-нан астам операция жүргізілді.
Жеке зейнетақы шотының (ЖЗШ) жай-күйі туралы үзінді-көшірме беру – ең сұранысқа ие қызмет болып қалуда. Жыл басынан бері осындай 19 млн-нан астам қызмет көрсетілді. Оның ішінде 14,3 млн астамы — электрондық түрде, тағы да шамамен 4,1 млн қызмет бұрын «электрондық пошта арқылы» хабарлау тәсілін таңдаған салымшылар мен алушылардың мекенжайларына автоматты режимде жіберілді. Ал 503 мыңға жуық үзінді көшірме Қор кеңселерінде берілді.
Жыл басынан бері өткен 10 айда БЖЗҚ ақпараттық базасында автоматты режимде 293 мыңнан астам жеке зейнетақы шоты ашылды.
Деректемелерді өзгертуге 280 мыңға жуық өтініш түсіп, оның 214 мыңнан астамы – Қор кеңселерінде қабылданды. Ал барып қызмет көрсету нәтижесінде 42 мыңнан астам өтінім қанағаттандырылды. Тағы 18 мыңнан астам өтініш электрондық нұсқада берілді.
Естеріңізге сала кетейік, БЖЗҚ сайтындағы және ұялы қосымшасындағы Жеке кабинетте салымшылардың (алушылардың) өз деректемелеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу, ЖЗШ-сының бар екендігі туралы анықтама алу, 1 немесе 2 топтағы мүгедектіктің белгіленуіне байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы өтініш беру, төлемге өтініштің мәртебесін қадағалау, жинақтарының бір бөлігін инвестициялық портфельді басқарушыға аудару, зейнетақы калькуляторының көмегімен болашақ зейнетақыны болжамды есептеу және т.б. қызметтерді әлемнің кез келген нүктесінен 24/7 режимінде пайдалану мүмкіндігі бар.
БЖЗҚ-ның электрондық форматта қызмет көрсететін барлық ақпараттық жүйелерінің үздіксіз және қауіпсіз жұмысының артында БЖЗҚ мамандары қамтамасыз ететін бизнес-процестерді нақты ұйымдастыру тұр. Олардың үйлесімді жұмысының арқасында қызмет көрсету сервистерін жақсарту үшін енгізілетін барлық жаңа қызметтер Қор салымшыларының сұранысына ие.
Сонымен қатар, көптеген зейнетақы қызметтерін тұтынушылар Қор қызметкерлеріне жеке жүгінгенді жөн көреді. 10 ай ішінде күндізгі форматта 1 млн-нан астам операция іске асырылып, оның 937 мыңнан астамы тікелей Қор кеңселерінде жүргізілсе, барып қызмет көрсету барысында 125 мыңнан астам операция сәтті орындалды.
Қор қызметкерлері 10 ай ішінде зейнетақы жинақтарын өмірді сақтандыру компанияларына (ӨСК) аудару бойынша 8 654 өтінішті өңдеді. Сондай-ақ, зейнетақы жинақтарын инвестициялық портфельді басқарушыларға аудару туралы 7 692 өтінішті орындады.
БЖЗҚ үшін салымшыларға (алушыларға) сапалы ақыл-кеңес беру және ақпараттық қызметтер көрсету әрқашан үлкен басымдыққа ие. 2023 жылғы 1 қарашаға салымшылардың кері байланыс арналары бойынша өтініштерінің саны шамамен 619 мыңға жетті.
Ақпараттық-түсіндіру жұмысы аясында 30 мыңға жуық көшпелі таныстырылым өткізілді. Оған 641 мыңнан астам адам қатысты. Естеріңізге сала кетейік, кез-келген ұйым жинақтаушы зейнетақы жүйесі мәселелері бойынша кеңсеге барып таныстырылым өткізіп, түйткілді мәселелер бойынша ақыл-кеңес алуға өтінім бере алады. Ол үшін жай ғана 1418 нөмірі бойынша Қордың байланыс орталығына қоңырау шалып, БЖЗҚ-ның ресми сайты немесе ұялы қосымшасы арқылы хабарласу қажет.
Бұқаралық ақпарат құралдарында 39 мыңнан астам материал орналастырылды.
Қордың ақыл-кеңес беру қызметтерін 1418 нөмірі бойынша байланыс орталығынан (Қазақстан бойынша қоңырау шалу тегін), www.enpf.kz корпоративтік сайтынан, БЖЗҚ/ENPF ұялы қосымшасынан, +7 777 000 14 18 нөмірі бойынша WhatsApp және Viber чат-боты арқылы және БЖЗҚ-ның Instagram, Facebook, ВКонтакте, Twitter, Telegram, Одноклассники сияқты әлеуметтік желілердегі ресми парақшаларынан алуға болады.
БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда «ГНПФ» ЖЗҚ» АҚ негізінде құрылды. БЖЗҚ құрылтайшысы және акционері – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті» ММ арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлікпен басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап зейнетақы активтерін басқару тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар жасау қызметі Қазақстан Республикасының Президенті басшылық ететін Ұлттық қорды басқару кеңесіне берілді. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартуды, зейнетақы төлемдерін, зейнетақы жинақтары мен төлемдерін жеке есепке алуды жүзеге асырады, салымшыға (алушыға) зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы ақпарат береді (толығырақ www.enpf.kz сайтында).
ИНФОРМАЦИОННОЕ СООБЩЕНИЕ
КОЛИЧЕСТВО УСЛУГ, ОКАЗАННЫХ ЕНПФ ЗА 10 МЕСЯЦЕВ, ПРЕВЫСИЛО 20 МЛН.
Вкладчики выбирают разные форматы их получения
Единый накопительный пенсионный фонд за 10 месяцев текущего года (с 01.01. по 01.11.2023 г.) оказал своим вкладчикам более 20 млн услуг, из них в электронном формате – порядка 14,4 млн, в автоматическом – более 4,7 млн. В очном формате было проведено свыше 1 млн операций, в том числе в офисах фонда и в ходе выездного обслуживания.
Одной из самых востребованных остается услуга по выдаче выписок о состоянии индивидуального пенсионного счета (ИПС) — с начала года их выдано более 19 млн. Из них свыше 14,3 млн — в электронном виде, еще порядка 4,1 млн отправлено в автоматическом режиме на адреса вкладчиков и получателей, выбравших ранее способ информирования «электронная почта» и порядка 503 тыс. выписок предоставлено в офисах Фонда.
За прошедшие 10 месяцев с начала года в информационной базе ЕНПФ в автоматическом режиме при поступлении первого взноса было открыто более 293 тыс. индивидуальных пенсионных счетов.
На изменение реквизитов принято порядка 280 тыс. заявлений, из них более 214 тыс. – в офисах Фонда, а в результате выездного обслуживания – более 42 тысяч. Еще более 18 тыс. заявлений поступило в электронном виде.
Напомним, что в личном кабинете на сайте и в мобильном приложении ЕНПФ вкладчики (получатели) имеют возможность воспользоваться такими услугами, как внесение изменений и дополнений в свои реквизиты, получение справки о наличии ИПС, подача заявления о назначении пенсионных выплат в связи с установлением инвалидности 1 или 2 группы бессрочно, отслеживание статуса заявления на выплату, перевод части накоплений управляющим инвестиционным портфелем, прогнозный расчет будущей пенсии с помощью пенсионного калькулятора и т.д. в режиме 24/7 в любой точке мира.
За бесперебойной и безопасной работой всех информационных систем ЕНПФ, предоставляющих услуги в электронном формате, стоит четкая организация бизнес-процессов, которую обеспечивают специалисты ЕНПФ. Благодаря их слаженной работе, все новые услуги, вводимые для улучшения сервисов обслуживания, пользуются спросом у вкладчиков Фонда.
Кроме того, многие потребители пенсионных услуг предпочитают личное обращение к работникам Фонда. За 10 месяцев в очном формате было проведено свыше 1 млн операций, непосредственно в офисах Фонда оказано более 937 тыс.услуг, еще более 125 тыс. операций проведено в ходе выездного обслуживания.
Сотрудники Фонда за 10 месяцев обработали 8 654 заявления на перевод пенсионных накоплений в компании по страхованию жизни (КСЖ), а также исполнили 7 692 заявления на перевод пенсионных накоплений управляющим пенсионным портфелем.
Для ЕНПФ всегда в приоритете предоставление качественных консультационных и информационных услуг вкладчикам (получателям) Фонда. На 1 ноября с начала 2023 года количество обращений вкладчиков по каналам обратной связи составило 619 тыс.
В рамках информационно-разъяснительной работы проведено порядка 30 тыс. выездных презентаций, на которых присутствовали более 641 тыс. человек. Напомним, что любая компания может подать заявку на проведение презентации и консультаций по вопросам накопительной пенсионной системы с выездом в офис, для чего нужно просто позвонить в call-центр по номеру 1418 или обратиться через сайт или мобильное приложение ЕНПФ.
В средствах массовой информации был размещено более 39 тыс. материалов.
Консультационные услуги ЕНПФ можно получить посредством мессенджеров (чат-бота в WhatsАpp и Viber по номеру +7 777 000 14 18), call-центра по номеру 1418 (звонок по Казахстану бесплатный), на корпоративном сайте enpf.kz, а также на официальных страницах ЕНПФ в социальных сетях Instagram, Facebook, ВКонтакте, Twitter, Telegram, Одноклассники.
ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» Министерства финансов Республики Казахстан. Доверительное управление пенсионными активами ЕНПФ осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан. С 1 января 2016 года функции по выработке предложений по повышению эффективности управления пенсионными активами переданы Совету по управлению Национальным фондом. В соответствии с пенсионным законодательством ЕНПФ осуществляет привлечение обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов, добровольных пенсионных взносов, пенсионные выплаты, индивидуальный учет пенсионных накоплений и выплат, предоставляет вкладчику (получателю) информацию о состоянии его пенсионных накоплений (подробнее на www.enpf.kz)
ANNOUNCEMENT
THE NUMBER OF SERVICES PROVIDED TO UAPF IN 10 MONTHS EXCEEDED 20 MILLION
Contributors choose different formats for receiving them
The Unified Accumulative Pension Fund for 10 months of the current year (from 01.01 to 01.11. 2023) provided its contributors with more than 20 million services, of which about 14.4 million in electronic format, more than 4.7 million in automatic format. Over 1 million transactions were carried out in person, including in the fund’s offices and during field service.
One of the most popular services remains the issuance of statements on the status of an individual pension saving account (IPSA) — since the beginning of the year, more than 19 million have been issued. Of these, over 14.3 million were in electronic form, about 4.1 million more were sent automatically to addresses of contributors and beneficiaries who previously chose the “e-mail” method of informing and about 503 thousand statements were provided at the Fund’s offices.
Over the past 10 months since the beginning of the year, more than 293 thousand individual pension saving accounts were opened in the UAPF information base automatically upon receipt of the first contribution.
About 280 thousand applications were accepted to change details, of which more than 214 thousand were received in the Fund’s offices, and as a result of field services — more than 42 thousand. More than 18 thousand applications were received electronically.
Let us remind you that in the personal account on the website and in the mobile application of the UAPF, contributors (beneficiaries) have the opportunity to receive such services as making changes and additions to their details, obtaining a certificate of availability of an individual pension saving account, submitting an application for pension benefits in connection with the determination of disability 1 or 2 groups for an indefinite period, tracking the status of an application for benefit, transferring part of the savings to an investment portfolio manager, predictive calculation of a future pension using a pension calculator, etc. 24/7 anywhere in the world.
Behind the uninterrupted and safe operation of all UAPF information systems that provide services in electronic format, there is a clear organization of business processes, which is ensured by UAPF specialists. Thanks to their well-coordinated work, all new services introduced to improve services are in demand among the Fund’s investors.
In addition, many consumers of pension services prefer to contact the Fund’s employees personally. Over 10 months, over 1 million operations were carried out in a face-to-face format, more than 937 thousand services were provided directly at the Fund’s offices, and more than 125 thousand operations were carried out during on-site services.
Over the course of 10 months, Fund employees processed 8,654 applications for the transfer of pension savings to life insurance companies (LICs), and also executed 7,692 applications for the transfer of pension savings to pension portfolio managers.
For the UAPF, it is always a priority to provide high-quality consulting and information services to the Fund’s contributors (beneficiaries). As of November 1, since the beginning of 2023, the number of contributor requests through feedback channels amounted to 619 thousand.
As part of the outreach work, about 30 thousand road presentations were held, which were attended by more than 641 thousand people. Let us remind you that any company can apply for a presentation and consultation on the funded pension system with a visit to the office, for which you just need to call the call center at 1418 or contact the UAPF website or mobile application.
More than 39 thousand materials were published in the media.
Consulting services of the UAPF can be obtained through messengers (chat bot on WhatsАpp and Viber at +7 777 000 14 18), call center at 1418 (calls within Kazakhstan are free), on the corporate website enpf.kz, as well as on official pages UAPF on social networks Instagram, Facebook, VKontakte, Twitter, Telegram, Odnoklassniki.
The UAPF was established on August 22, 2013 on the basis of GNPF APF JSC. The UAPF founder and shareholder is the Government of the Republic of Kazakhstan represented by the State Institution “Committee of State Property and Privatization” of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan. UAPF pension assets are managed by the National Bank of the Republic of Kazakhstan. From January 1, 2016, the functions for developing proposals to improve the management of pension assets were transferred to the National Fund Management Council. In accordance with the pension legislation, the UAPF attracts compulsory pension contributions, compulsory occupational pension contributions, voluntary pension contributions, pension benefits, individual accounting of pension accumulations and benefits, provides the contributor (beneficiary) with information on the status of his pension accumulations (for more information visit www.enpf.kz)
Жетісу облысындағы жастар арасында нашақорлыққа қарсы іс-шаралар кешені ұйымдастырылуда
Жастардың бойына адамгершіліктің асыл қасиеттерін сіңіру, адам құқықтары мен бостандықтары…