Басты бет Жаңалықтар  100 мыңнан астам қазақстандық ХҚО-ның жеңілдік терезесі арқылы мемлекеттік қызмет алды
28.07.2020

 100 мыңнан астам қазақстандық ХҚО-ның жеңілдік терезесі арқылы мемлекеттік қызмет алды

 

100 мыңнан астам қазақстандық ХҚО-ның жеңілдік терезесі арқылы мемлекеттік қызмет алды

Карантин шектеулері аясында жұмысын қайта бастаған ХҚО-лардағы жеңілдік терезесі арқылы 101,8 мың қазақстандыққа қызмет көрсетілді.
Мамыр айының ортасынан бастап вирустың таралу қаупі мен қазақстандықтардың өмірі мен денсаулығына алаңдаушылыққа байланысты еліміздегі ХҚО-лардың жұмыс тәртібі өзгерген болатын. Енді ХҚО-да онлайн түрде қолжетімсіз «қағаз» жүзіндегі қызметтер ғана ұсынылады. Алайда азаматтардың үш санаты, атап айтқанда, зейнеткерлер, көп балалы отбасылар мен мүгедектер бұрынғыдай ХҚО-да электронды қызметтерді ала алады. Әр фронт-офисте олар үшін жеңілдік терезелері ұйымдастырылған. Олар «қағаз» қызметтерді де, түрлі анықтамалар мен мемлекеттік қызметтерді де сонда ала алады. Жеңілдік терезесіне міндетті түрде онлайн түрде кезек уақытын алдын ала брондау қажет.
Жеңілдік терезелері арқылы қызметтердің көп бөлігі мегаполистердегі ХҚО, атап айтқанда, Нұр-Сұлтан (9941), Алматы (9719) және Шымкент (7753) қалаларында ұсынылды. Тізімнің ең соңында Маңғыстау облысы, онда 1862 азамат жеңілдік терезесінің қызметіне жүгінген.
Азаматтарға арналған үкіметтің басқарма төрайымы Әсемгүл Балташеваның айтуынша, жеңілдік терезелері аталған санаттардағы азаматтарға қызметтерді жылдам әрі сапалы алуға көмектеседі. «Біз осы үш санатқа кіретін қазақстандықтар үшін электронды қызметтерді өздігінен алу оңай емес екенін түсінеміз, сондықтан олар үшін электронды қызметтерді де ХҚО-дан алу мүмкіндігін жасадық» – деді ол.
Айта кетейік, төтенше жағдай режимі тоқтатылып, халыққа қызмет көрсету орталықтары жаңа форматта жұмыс істей бастағаннан бері қазақстандықтарға 2 миллионнан астам мемлекеттік қызмет көрсетілген.
Азаматтар egov.kz порталы, телеграмдағы egovkzbot2.0 немесе 1414 байланыс орталығы арқылы кезек уақытын алдын ала брондауы тиіс. Бүгінде брондау сервисінің қызметі жетілдірілген, енді азаматтар брондау барысында бос уақыт аралығын көре алады және уақытын қайта рәсімдей алады.
Бүгінгі таңда egov.kz порталында барлық мемлекеттік қызметтердің 80% -дан астамы қолжетімді. Компьютері жоқ азаматтар әкімдіктерде, жұмыспен қамту орталықтарында, білім беру, медицина ұйымдарында және т.б. жерлерде ұйымдастырылған egov бұрыштарының қызметін пайдалана алады.

 

 

Более 100 тыс. казахстанцев получили госуслуги через льготные окна ЦОН

ЦОНы с момента возобновления работы в условиях карантинных ограничений оказали услуги 101,8 тыс. казахстанцам через льготные окна.
С середины мая из-за сохраняющейся опасности распространения вируса и беспокойства за жизнь и здоровье казахстанцев, был изменен порядок работы ЦОНов по всей стране. Сейчас ЦОНами оказываются только «бумажные» услуги, недоступные онлайн. Однако три категории граждан, а именно пенсионеры, многодетные матери и лица с ограниченными возможностями могут как и раньше получать электронные услуг в ЦОНах. Для них в каждом фронт-офисе работают льготные окна. Льготники могут там получить как «бумажные» услуги, так и различные виды справок и услуг. В льготные окна также необходимо заранее бронировать очередь.
Больше всего услуг через льготные окна оказано в ЦОНах городов-мегаполисов – Нур-Султан (9941), Алматы (9719) и Шымкент (7753). Список же замыкает Мангистауская область, там, через льготные окна было обслужено 1862 граждан.
По словам Председателя правления Правительство для граждан Асемгуль Балташевой, льготные окна помогут гражданам данных категорий получать услуги быстро и качественно. «Мы понимаем, что именно этим категориям граждан наиболее сложно получать услуги онлайн самостоятельно, поэтому оставили для них возможность получать их в ЦОНе» – добавила она.
Отметим, что с момента запуска работы ЦОНов по новому формату после снятия режима ЧС казахстанцы получили более 2 млн госулуг.
Напоминаем, что граждане могут самостоятельно забронировать очередь через портал egov.kz, телеграмм-бот egovkzbot2.0 либо контакт-центр 1414. Сервис бронирования был доработан, теперь граждане могут видеть свободное время для брони, а также перебронировать время посещения.
На сегодня более 80% всех госуслуг доступны в электронном формате на портале egov.kz. Граждане, которые не имеют доступа к компьютеру, могут воспользоваться уголками egov, созданными при акиматах, центрах занятости, учебных и медицинских организациях и т.д.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

Массовый спорт продвигают в Алматинской области 

Массовый спорт продвигают в Алматинской области     В Алматинской области ведутс…