АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА
"БЖЗҚ" АҚ 2024 жылдың 9 айында көрсеткен қызметтерінің саны 34 миллионға жуық
01.01.2024ж. бастап 30.09.2024ж. дейінгі уақыт аралығында «Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры» АҚ (бұдан әрі – БЖЗҚ, Қор) халыққа 33,9 млн астам қызмет көрсетті. Қызметтердің жалпы санының 16,6 млн астамы электрондық форматта көрсетілсе, 15,9 млн жуық қызмет автоматты түрде атқарылды. Бұл операциялардың 96% қашықтықтан көрсетілді. Күндізгі форматта 871 мыңнан астам қызмет көрсетіліп, оның ішінде тікелей Қор кеңселерінде шамамен 840 мың қызмет ұсынылды.
2024 жылғы 1 қаңтардан бастап Қазақстанда жұмыс берушінің міндетті зейнетақы жарнасының (ЖМЗЖ) енгізілуіне, сондай-ақ «Ұлттық қор-балаларға» бағдарламасы шеңберінде нысаналы талаптар мен нысаналы жинақтарды есепке алу және есептеу бойынша БЖЗҚ қызмет ауқымының кеңеюіне байланысты автоматты режимде көрсетілетін қызметтер саны өсті. Әсіресе, нысаналы талаптарға қатысушылар үшін шоттар (ЖЗШ/ШЗШ/НЖШ) мен карта ашу ерекше серпін бергенін байқауға болады. Естеріңізге сала кетсек, барлық зейнетақы шоттары БЖЗҚ-ға алғашқы жарна түскен кезде автоматты түрде ашылады. Сондай-ақ, «Ұлттық қор — балаларға» бағдарламасының қатысушыларына нысаналы талаптар мен нысаналы жинақтар автоматты түрде есептеледі.
2024 жылдың есепті кезеңінде шартты зейнетақы шоттарын (жұмыс берушінің ЖМЗЖ аудару нәтижесінде ашылған ШЗШ) және нысаналы жинақтау шоттарын (НЖШ, «Ұлттық қор-балаларға» бағдарламасы шеңберінде) қоса алғанда, зейнетақы жарналарының барлық түрлері бойынша жаңадан ашылған жеке зейнетақы шоттарының (ЖЗШ) жалпы саны барлық формат бойынша 4,9 млн асты.
Жеке зейнетақы шотынан, шартты зейнетақы шотынан (ШЗШ), сондай-ақ, нысаналы жинақтау шотынан (НЖШ) үзінді көшірме алу — әлі де ең танымал қызмет қатарында. Жыл басынан бері ЖЗШ, ШЗШ, НЖШ-дан 18,9 млн астам үзінді көшірме берілді. Оның ішінде 15,0 млн үзінді көшірме электронды түрде және 3,3 млн астамы автоматты режимде рәсімделген.
БЖЗҚ сайттағы және ұялы қосымшадағы Жеке кабинетте салымшылардың (алушылардың) өз деректемелеріне, банктік деректемелеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу, ЖЗШ бар екендігі туралы анықтама алу, 1 немесе 2 топтағы мүгедектіктің мерзімсіз белгіленуіне байланысты немесе ерікті зейнетақы жарналары бойынша зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы өтініш беру сияқты қызметтерді пайдалануға мүмкіндіктері бар екенін еске салады. Сондай-ақ, зейнетақы жарналарын төлеу туралы өтініштің мәртебесін қадағалау, инвестициялық портфельді басқарушыға (ИПБ) жинақтардың бір бөлігін аудару, зейнетақы калькуляторының көмегімен болашақ зейнетақыны болжамды есептеу, ерікті зейнетақы жарналарын аудару және т.б. қызметтер әлемнің кез-келген нүктесінде 24/7 режимінде қолжетімді.
2024 жылғы қаңтар-қыркүйек айларында деректемелерді өзгертуге 158,1 мыңнан астам өтініш қабылданып, оның 144,2 мыңы Қордың кеңселерінде ұсынылды. БЖЗҚ мамандарына қандай да бір қызметке жүгіне отырып, салымшылар, әдетте, жинақтарды қалыптастыру бойынша да қосымша кеңестер ала алады.
Ақпараттық-түсіндіру жұмыстары аясында 31,5 мыңнан астам көшпелі таныстырылым өткізіліп, оған 658,5 мың адам қатысты. Бұқаралық ақпарат құралдарында БЖЗҚ хабарламалары бойынша 30,6 мың материал жарияланды.
Салымшылардың кері байланыс арналары бойынша түскен өтініштерінің саны шамамен 481,7 мың.
Естеріңізге сала кетейік, кез келген компания Қор кеңсесіне барып жинақтаушы зейнетақы жүйесінің мәселелері бойынша таныстырылым мен кеңестер өткізуге өтінім бере алады. Ол үшін 1418 нөмірі бойынша байланыс орталығына қоңырау шалып, Қор сайты немесе ұялы қосымшасы арқылы хабарласу қажет.
БЖЗҚ-ның кеңес беру қызметтерін мессенджерлер (+7 777 000 14 18 нөмірі бойынша WhatsАpp және Viber чат-боттары) арқылы, 1418 нөмірі бойынша байланыс орталығынан (Қазақстан бойынша қоңырау шалу тегін), enpf.kz корпоративтік сайтынан, сондай-ақ, Instagram, Facebook, ВКонтакте, Twitter, Telegram, Одноклассники сияқты әлеуметтік желілердегі БЖЗҚ-ның ресми парақшаларынан алуға болады.
БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда «ГНПФ» ЖЗҚ» АҚ негізінде құрылды. БЖЗҚ құрылтайшысы және акционері – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті» ММ арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлікпен басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, жұмыс берушінің міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартуды, сондай-ақ «Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінде орналастырылған депозиттерге міндетті кепілдік беру туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес депозиттерге міндетті кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйым аударған кепілдік берілген депозит бойынша кепілдік берілген өтемнің талап етілмеген сомасы есебінен қалыптастырылған ерікті зейнетақы жарналарын есепке алып, оның есебін жүргізеді, зейнетақы төлемдерін жүзеге асыруды қамтамасыз етеді. Сондай-ақ Қор нысаналы активтер мен нысаналы талаптарды есепке алуды, нысаналы жинақтау шоттарына нысаналы жинақтарды (НЖ) есепке алу мен есептеуді, НЖ төлемдерін оларды алушының банк шоттарына есептеуді, «Ұлттық қор – балаларға» бағдарламасы шеңберінде Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған тәртіппен НЖ қайтарымдарын есепке алуды жүзеге асырады (толығырақ www.enpf.kz сайтында).
ИНФОРМАЦИОННОЕ СООБЩЕНИЕ
За 9 месяцев 2024г. количество услуг, оказанных ЕНПФ приблизилось к 34 миллионам
В период с 01.01.2024г. по 30.09.2024 г. Единый накопительный пенсионный фонд оказал населению свыше 33,9 млн услуг. Из общего количества — более 16,6 млн проведено в электронном формате, в автоматическом – порядка 15,9 млн. Таким образом, более 96% операций проведено в удаленном режиме. В очном формате было оказано более 871 тыс. услуг, в том числе непосредственно в офисах Фонда порядка 840 тыс.
В связи с введением с 1 января 2024 года в Казахстане обязательного пенсионного взноса работодателя (ОПВР), а также расширением функционала ЕНПФ по учету и начислению целевых требований и целевых накоплений в рамках программы «Нацфонд-детям» увеличилось количество услуг, оказываемых в автоматическом режиме. Прежде всего – это открытие счетов (ИПС/УПС/ЦНС) и карточек участникам целевых требований. Напомним, что все пенсионные счета открываются в ЕНПФ автоматически при поступлении первого взноса. Также автоматически начисляются целевые требования и целевые накопления участникам программы «Нацфонд – детям».
Всего за отчетный период 2024 года общее количество открытых индивидуальных пенсионных счетов (ИПС) по всем видам пенсионных взносов, включая условные пенсионные счета (УПС, открываемых в результате перечисления ОПВР работодателем) и целевых накопительных счетов (ЦНС, в рамках программы «Нацфонд-детям») превысило 4,9 млн. во всех форматах.
По-прежнему самой популярной услугой является получение выписки с индивидуального пенсионного счета, условного пенсионного счета (УПС), а также целевого накопительного счета (ЦНС). С начала года с ИПС, УПС, ЦНС было выдано более 18,9 млн. выписок, из которых более 15,0 млн. — в электронном виде и более 3,3 млн. в автоматическом режиме.
Кроме получения выписки в личном кабинете на сайте и в мобильном приложении вкладчики (получатели) имеют возможность воспользоваться такими услугами, как внесение изменений и дополнений в свои реквизиты, получение справки о наличии счетов, подача заявления о назначении пенсионных выплат в связи с установлением инвалидности 1 или 2 группы бессрочно или по добровольным пенсионным взносам, отслеживание статуса заявления на выплату, перевод части накоплений управляющим инвестиционным портфелем (УИП), прогнозный расчет будущей пенсии с помощью пенсионного калькулятора и т.д. в режиме 24/7 в любой точке мира.
На изменение реквизитов за январь-сентябрь 2024 года было принято более 158,1 тыс. заявлений, из них более 144,2 тыс. – в офисах Фонда. Обращаясь за той или иной услугой к специалистам ЕНПФ, вкладчики, как правило, получают дополнительные консультации и советы по формированию сбережений.
В рамках информационно-разъяснительной работы проведено более 31,5 тыс. выездных презентаций, на которых присутствовали порядка 658,5 тыс. человек. В средствах массовой информации были размещены 30,6 тыс. материалов по сообщениям ЕНПФ.
Количество поступивших обращений вкладчиков и получателей по каналам обратной связи составило порядка 481,7 тыс.
Напомним, что любая компания может подать заявку на проведение презентации и консультаций по вопросам накопительной пенсионной системы с выездом в офис, для чего нужно просто позвонить в call-центр по номеру 1418 или обратиться через сайт или мобильное приложение Фонда.
Консультационные услуги ЕНПФ можно получить посредством мессенджеров (чат-бота в WhatsАpp и Viber по номеру +7 777 000 14 18), call-центра по номеру 1418 (звонок по Казахстану бесплатный), на корпоративном сайте enpf.kz, а также на официальных страницах ЕНПФ в социальных сетях Instagram, Facebook, ВКонтакте, X(Twitter), Telegram, Одноклассники.
ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» Министерства финансов Республики Казахстан. Доверительное управление пенсионными активами ЕНПФ осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан. В соответствии с пенсионным законодательством ЕНПФ осуществляет привлечение обязательных пенсионных взносов, обязательных пенсионных взносов работодателя, обязательных профессиональных пенсионных взносов, добровольных пенсионных взносов, а также зачисление и учет добровольных пенсионных взносов, сформированных за счет невостребованной суммы гарантийного возмещения по гарантируемому депозиту, перечисленной организацией, осуществляющей обязательное гарантирование депозитов, в соответствии с Законом Республики Казахстан «Об обязательном гарантировании депозитов, размещенных в банках второго уровня Республики Казахстан», обеспечивает осуществление пенсионных выплат. Также Фонд осуществляет учет целевых активов и целевых требований, учет и зачисление целевых накоплений (ЦН) на целевые накопительные счета, выплат ЦН их получателю на банковские счета, учет возвратов ЦН в порядке, определенном Правительством Республики Казахстан в рамках программы «Национальный фонд – детям». (Подробнее на www.enpf.kz).
ANNOUNCEMENT
For 9 months of 2024 the number of services provided by the UAPF approached 34 million
In the period from 01.01.2024 to 30.09.2024, the Unified Accumulative Pension Fund provided over 33.9 million services to the population. Of the total number, more than 16.6 million were carried out electronically, and about 15.9 million automatically. Thus, more than 96% of transactions were carried out remotely. More than 871 thousand services were provided in person, including about 840 thousand directly in the Fund’s offices.
In connection with the introduction of the employer compulsory pension contribution (ECPC) in Kazakhstan from January 1, 2024, as well as the expansion of the functionality of the UAPF for accounting and accrual of target requirements and target savings under the National Fund for Children program, the number of services provided automatically has increased. First of all, this is the opening of accounts (IPSA / NPSA / TSA) and cards for participants in target requirements. Let us remind you that all pension accounts are opened in the UAPF automatically upon receipt of the first contribution. Also, target requirements and target savings are automatically accrued to participants in the National Fund for Children program.
In total, for the reporting period of 2024, the total number of opened individual pension saving accounts (IPSA) for all types of pension contributions, including notional pension saving accounts (NPSA, opened as a result of the transfer of ECPC by the employer) and target savings accounts (TSA, within the framework of the National Fund for Children program) exceeded 4.9 million in all formats.
The most popular service is still obtaining statements from individual pension savings accounts, notional pension savings accounts (NPSA), as well as target savings accounts (TSA). Since the beginning of the year, more than 18.9 million statements have been issued from IPSA, NPSA, TSA, of which more than 15.0 million were issued electronically and more than 3.3 million automatically.
In addition to receiving statements in their personal account on the website and in the mobile application, contributors (beneficiaries) have the opportunity to use such services as making changes and additions to their details, obtaining a certificate of the availability of accounts, filing an application for the appointment of pension benefits in connection with the establishment of disability of group 1 or 2 indefinitely or by voluntary pension contributions, tracking the status of an application for pension benefit, transfer of part of the savings by the investment portfolio manager (IPM), forecast calculation of the future pension using a pension calculator, etc. 24/7 anywhere in the world.
More than 158.1 thousand applications were accepted for changing the details for January-September 2024, of which more than 144.2 thousand were submitted at the Fund’s offices. When turning to UAPF specialists for a particular service, contributors, as a rule, receive additional consultations and advice on creating savings.
As part of the information and explanatory work, more than 31.5 thousand on-site presentations were held, attended by about 658.5 thousand people. 30.6 thousand materials on UAPF messages were posted in the media.
The number of requests received from contributors and beneficiaries through feedback channels amounted to about 481.7 thousand.
Let us remind you that any company can apply for a presentation and consultations on the funded pension system with a visit to the office, for which you just need to call the call center at 1418 or contact through the website or mobile application of the Fund.
Consulting services of the UAPF can be obtained through instant messengers (chat bot on WhatsApp and Viber at +7 777 000 14 18), call center at 1418 (calls within Kazakhstan are free), on the corporate website enpf.kz, as well as on official pages UAPF on social networks Instagram, Facebook, VKontakte, X(Twitter), Telegram, Odnoklassniki.
UAPF was founded on August 22, 2013 on the basis of GNPF APF JSC. The founder and shareholder of the UAPF is the Government of the Republic of Kazakhstan represented by the State Institution Committee of State Property and Privatization of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan. Trust management of UAPF pension assets is carried out by the National Bank of the Republic of Kazakhstan. In accordance with the pension legislation, the UAPF attracts compulsory pension contributions, employer’s compulsory pension contributions, compulsory occupational pension contributions, voluntary pension contributions, as well as carries out enrollment and accounting of voluntary pension contributions formed at the expense of the unclaimed amount of guaranteed compensation for the guaranteed deposit, transferred by the organization carrying out mandatory guarantee of deposits, in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan «On mandatory guarantee of deposits placed in second-tier banks of the Republic of Kazakhstan», ensures the implementation of pension benefits. The Fund also carries out accounting of target assets and target requirements, accounting and crediting of target savings (TS) to target savings accounts, payments of TS to their recipients in bank accounts, accounting for returns of TS in the manner determined by the Government of the Republic of Kazakhstan within the framework of the National Fund for Children program (More details at www.enpf.kz).
Жетісу облысындағы жастар арасында нашақорлыққа қарсы іс-шаралар кешені ұйымдастырылуда
Жастардың бойына адамгершіліктің асыл қасиеттерін сіңіру, адам құқықтары мен бостандықтары…