АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА
«БЖЗҚ» АҚ көрсеткен қызметтер саны 2024 жылдың 6 айында 26 миллионнан асып түсті
01.01.2024ж. бастап 30.06.2024ж. дейінгі уақыт аралығында «Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры» АҚ (бұдан әрі – БЖЗҚ, Қор) халыққа 26,3 млн астам қызмет көрсетті. Қызметтердің жалпы санының 11,4 млн астамы электрондық форматта көрсетілсе, 14,0 млн қызмет автоматты түрде, шамамен 0,33 миллионы қашықтықтан жүзеге асырылды. Күндізгі форматта 578 мыңнан астам қызмет көрсетіліп, оның ішінде тікелей Қор кеңселерінде шамамен 554 мың қызмет ұсынылды.
Өздеріңізге белгілі, БЖЗҚ цифрлық форматта көрсетілетін қызметтер тізбесін үнемі жаңартып, кеңейтіп отырады. Тиісінше, салымшылардың Қор кеңселеріне бармай-ақ алатын қызметтер саны өсуде. Оның ішінде, нысаналы талаптарға қатысушылар үшін шоттар (ЖЗШ/ШЗШ/НЖШ) мен карта ашу. Естеріңізге сала кетейік, барлық зейнетақы шоттары БЖЗҚ-ға алғашқы жарна түскен кезде автоматты түрде ашылады. Сондай-ақ, «Ұлттық қор-балаларға» бағдарламасының қатысушыларына нысаналы талаптар мен нысаналы жинақтар автоматты түрде есептеледі. Қызметтердің көп түрі, оның ішінде, шоттарды автоматты түрде ашу, кәмелетке толмаған азаматтарға нысаналы талаптарды есептеу және ЖМЗЖ сомаларын есепке алу БЖЗҚ-ның мемлекеттік органдардың дерекқорларымен интеграциялануының арқасында мүмкін болып отыр. Есепті кезең ішінде шартты зейнетақы шоттарын (жұмыс берушінің ЖМЗЖ аудару нәтижесінде ашылған ШЗШ) және нысаналы жинақтау шоттарын (НЖШ, «Ұлттық қор-балаларға» бағдарламасы шеңберінде) қоса алғанда, зейнетақы жарналарының барлық түрлері бойынша ашылған жеке зейнетақы шоттарының (ЖЗШ) жалпы саны 4,4 млн бірліктен асты.
Сервистерді цифрландырудың арқасында БЖЗҚ салымшыларына жеке зейнетақы шотынан, шартты зейнетақы шотынан (ШЗШ), сондай-ақ, нысаналы жинақтау шотынан (НЖШ) үзінді көшірмелер алу қызметін пайдалану өте оңай, әрі тез. Жыл басынан бері ЖЗШ, ШЗШ, НЖШ-дан 12,9 млн астам үзінді көшірме берілді. Оның ішінде 10,3 млн үзінді көшірме электронды түрде және шамамен 2,2 млн автоматты режимде рәсімделді.
БЖЗҚ сайттағы және ұялы қосымшадағы Жеке кабинетте салымшылардың (алушылардың) өз деректемелеріне, банктік деректемелеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу, ЖЗШ бар екендігі туралы анықтама алу, 1 немесе 2 топтағы мүгедектіктің мерзімсіз белгіленуіне байланысты немесе ерікті зейнетақы жарналары бойынша зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы өтініш беру сияқты қызметтерді пайдалануға мүмкіндіктері бар екенін еске салады. Сондай-ақ, зейнетақы жарналарын төлеу туралы өтініштің мәртебесін қадағалау, инвестициялық портфельді басқарушыға (ИПБ) жинақтардың бір бөлігін аудару, зейнетақы калькуляторының көмегімен болашақ зейнетақыны болжамды есептеу, ерікті зейнетақы жарналарын аудару және т.б. қызметтер әлемнің кез-келген нүктесінде 24/7 режимінде қолжетімді.
2024 жылғы есепті кезеңде деректемелерді өзгертуге 110 мыңнан астам өтініш қабылданып, оның 99,5 мыңы Қордың кеңселерінде ұсынылды. БЖЗҚ мамандарына қандай да бір қызметке жүгіне отырып, салымшылар, әдетте, жинақтарды қалыптастыру бойынша да қосымша кеңестер ала алады.
Ақпараттық-түсіндіру жұмыстары аясында шамамен 20,8 мың көшпелі таныстырылым өткізіліп, оған 440,9 мың адам қатысты. Олардың барлығы жинақтаушы зейнетақы жүйесі туралы сұрақтар қойып, мамандардан білікті кеңестер ала алды. Бұқаралық ақпарат құралдарында БЖЗҚ хабарламалары бойынша 20,3 мың материал жарияланды.
Салымшылардың кері байланыс арналары бойынша түскен өтініштерінің саны шамамен 330,7 мың.
Естеріңізге сала кетейік, кез келген компания Қор кеңсесіне барып, жинақтаушы зейнетақы жүйесінің мәселелері бойынша таныстырылым мен кеңестер өткізуге өтінім бере алады. Ол үшін 1418 нөмірі бойынша байланыс орталығына қоңырау шалу немесе Қор сайты немесе ұялы қосымшасы арқылы хабарласу қажет.
БЖЗҚ-ның кеңес беру қызметтерін мессенджерлер (+7 777 000 14 18 нөмірі бойынша WhatsАpp және Viber чат-боттары) арқылы, 1418 нөмірі бойынша байланыс орталығынан (Қазақстан бойынша қоңырау шалу тегін), enpf.kz корпоративтік сайтынан, сондай-ақ, Instagram, Facebook, ВКонтакте, X(Twitter), Telegram, Одноклассники сияқты әлеуметтік желілердегі БЖЗҚ-ның ресми парақшаларынан алуға болады.
БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда «ГНПФ» ЖЗҚ» АҚ негізінде құрылды. БЖЗҚ құрылтайшысы және акционері – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті» ММ арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлікпен басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, жұмыс берушінің міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартуды, сондай-ақ «Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінде орналастырылған депозиттерге міндетті кепілдік беру туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес депозиттерге міндетті кепілдік беруді жүзеге асыратын ұйым аударған кепілдік берілген депозит бойынша кепілдік берілген өтемнің талап етілмеген сомасы есебінен қалыптастырылған ерікті зейнетақы жарналарын есепке алып, оның есебін жүргізеді, зейнетақы төлемдерін жүзеге асыруды қамтамасыз етеді. Сондай-ақ Қор нысаналы активтер мен нысаналы талаптарды есепке алуды, нысаналы жинақтау шоттарына нысаналы жинақтарды (НЖ) есепке алу мен есептеуді, НЖ төлемдерін оларды алушының банк шоттарына есептеуді, «Ұлттық қор – балаларға» бағдарламасы шеңберінде Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған тәртіппен НЖ қайтарымдарын есепке алуды жүзеге асырады (толығырақ www.enpf.kz сайтында).
За 6 месяцев 2024 года количество услуг, оказанных ЕНПФ, превысило 26 миллионов
Единым накопительным пенсионным фондом в период с 01.01.2024г. по 30.06.2024г. оказано свыше 26,3 млн услуг. Из общего количества — более 11,4 млн услуг оказано в электронном формате, в автоматическом – 14,0 млн, в удаленном формате – порядка 0,33 млн. В очном формате было оказано более 578 тыс. услуг, из них непосредственно в офисах Фонда порядка 554 тыс.
Как известно, ЕНПФ постоянно расширяет перечень сервисов, оказываемых в цифровом формате. Соответственно, растет количество услуг, которые вкладчики получают без посещения офисов Фонда. В том числе – открытие счетов (ИПС/УПС/ЦНС) и карточек участникам целевых требований. Напомним, что все пенсионные счета открываются в ЕНПФ автоматически при поступлении первого взноса. Также автоматически начисляются целевые требования и целевые накопления участникам программы «Нацфонд – детям». Большинство услуг, оказываемых Фондом, доступны благодаря интеграции ЕНПФ с базами данных государственных органов. За отчетный период общее количество открытых индивидуальных пенсионных счетов (ИПС) по всем видам пенсионных взносов, включая условные пенсионные счета (УПС, открываемых в результате перечисления ОПВР работодателем) и целевых накопительных счетов (ЦНС, в рамках программы «Нацфонд-детям») превысило 4,4 млн.
Благодаря цифровизации сервисов, вкладчикам ЕНПФ достаточно легко пользоваться услугой получения выписок с индивидуального пенсионного счета, условного пенсионного счета (УПС), а также целевого накопительного счета (ЦНС). С начала года с ИПС, УПС, ЦНС было выдано более 12,9 млн. выписок, из которых 10,3 млн. в электронном виде и порядка 2,2 млн. в автоматическом режиме.
ЕНПФ напоминает, что в личном кабинете на сайте и в мобильном приложении вкладчики (получатели) имеют возможность воспользоваться такими услугами, как внесение изменений и дополнений в свои реквизиты, устранение кредиторской задолженности, получение справки о наличии счетов, подача заявления о назначении пенсионных выплат в связи с установлением инвалидности 1 или 2 группы бессрочно или по добровольным пенсионным взносам, отслеживание статуса заявления на выплату, перевод части накоплений управляющим инвестиционным портфелем (УИП), прогнозный расчет будущей пенсии с помощью пенсионного калькулятора и т.д. в режиме 24/7 в любой точке мира.
На изменение реквизитов за отчетный период 2024 года было принято более 110 тыс. заявлений во всех форматах, из них более 99,5 тыс. – в офисах Фонда. Обращаясь за той или иной услугой к специалистам ЕНПФ, вкладчики, как правило, получают дополнительные консультации и советы по формированию сбережений.
В рамках информационно-разъяснительной работы проведены порядка 20,8 тыс. выездных презентаций, на которых присутствовали 440,9 тыс. человек. Все они могли задать вопросы о накопительной пенсионной системе и получить квалифицированные консультации специалистов. В средствах массовой информации были размещены 20,3 тыс. материалов по сообщениям ЕНПФ.
Количество поступивших обращений вкладчиков по каналам обратной связи составило порядка 330,7 тыс.
Напомним, что любая компания может подать заявку на проведение презентации и консультаций по вопросам накопительной пенсионной системы с выездом в офис, для чего нужно просто позвонить в call-центр по номеру 1418 или обратиться через сайт или мобильное приложение Фонда.
Консультационные услуги ЕНПФ можно получить посредством мессенджеров (чат-бота в WhatsАpp и Viber по номеру +7 777 000 14 18), call-центра по номеру 1418 (звонок по Казахстану бесплатный), на корпоративном сайте enpf.kz, а также на официальных страницах ЕНПФ в социальных сетях Instagram, Facebook, ВКонтакте, X(Twitter), Telegram, Одноклассники.
ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» Министерства финансов Республики Казахстан. Доверительное управление пенсионными активами ЕНПФ осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан. В соответствии с пенсионным законодательством ЕНПФ осуществляет привлечение обязательных пенсионных взносов, обязательных пенсионных взносов работодателя, обязательных профессиональных пенсионных взносов, добровольных пенсионных взносов, а также зачисление и учет добровольных пенсионных взносов, сформированных за счет невостребованной суммы гарантийного возмещения по гарантируемому депозиту, перечисленной организацией, осуществляющей обязательное гарантирование депозитов, в соответствии с Законом Республики Казахстан «Об обязательном гарантировании депозитов, размещенных в банках второго уровня Республики Казахстан», обеспечивает осуществление пенсионных выплат. Также Фонд осуществляет учет целевых активов и целевых требований, учет и зачисление целевых накоплений (ЦН) на целевые накопительные счета, выплат ЦН их получателю на банковские счета, учет возвратов ЦН в порядке, определенном Правительством Республики Казахстан в рамках программы «Национальный фонд – детям». (Подробнее на www.enpf.kz).
For 6 months of 2024, the number of services provided by the UAPF exceeded 26 million
The Unified Accumulative Pension Fund provided over 26.3 million services in the period from January 01, 2024 to June 30, 2024. Of the total number, more than 11.4 million services were provided in electronic format, 14.0 million in automatic format, and about 0.33 million in remote format. More than 578 thousand services were provided in person, of which directly in the offices of the Fund about 554 thousand.
As you know, UAPF is constantly expanding the list of services provided in digital format. Accordingly, the number of services that investors receive without visiting the Fund’s offices is growing. Including opening accounts (IPSA/NPSA/TSA) and cards for participants of target requirements. Let us remind you that all pension accounts are opened in the UAPF automatically upon receipt of the first contribution. Also, target requirements and target savings are automatically accrued to participants in the National Fund for Children program. Most of the services provided by the Fund are available through the integration of the UAPF with databases of government agencies. During the reporting period, the total number of open individual pension savings accounts (IPSA) for all types of pension contributions, including notional pension savings accounts (NPSA, opened as a result of transfer of ECPC by the employer) and target savings accounts (TSA, within the framework of the National Fund for Children program) exceeded 4 .4 million.
Thanks to the digitalization of services, it is quite easy for UAPF contributors to use the service of receiving statements from an individual pension savings account, a notional pension savings account (NPSA), as well as a target savings account (TSA). Since the beginning of the year, more than 12.9 million statements have been issued from the IPSA, NPSA, and TSA, of which 10.3 million in electronic form and about 2.2 million in automatic mode.
The UAPF reminds that in the personal account on the website and in the mobile application, contributors (beneficiaries) have the opportunity to use services such as making changes and additions to their details, eliminating accounts payable, obtaining a certificate of account availability, filing an application for the assignment of pension benefits in connection with the establishment of group 1 or 2 disability indefinitely or through voluntary pension contributions, tracking the status of an application for benefit, transferring part of the savings to an investment portfolio manager (IPM), predictive calculation of a future pension using a pension calculator, etc. 24/7 anywhere in the world.
For the reporting period of 2024, more than 110 thousand applications in all formats were accepted to change details, of which more than 99.5 thousand were received at the Fund’s offices. When turning to UAPF specialists for a particular service, contributors, as a rule, receive additional consultations and advice on creating savings.
As part of the outreach work, about 20.8 thousand road presentations were held, which were attended by 440.9 thousand people. All of them could ask questions about the funded pension system and receive qualified advice from specialists. The media published 20.3 thousand materials based on messages from the UAPF.
The number of contributor requests received through feedback channels amounted to about 330.7 thousand.
Let us remind you that any company can apply for a presentation and consultation on the funded pension system with a visit to the office, for which you just need to call the call center at 1418 or contact through the Fund’s website or mobile application.
Consulting services of the UAPF can be obtained through messengers (chat bot on WhatsАpp and Viber at +7 777 000 14 18), call center at 1418 (calls within Kazakhstan are free), on the corporate website enpf.kz, as well as on official pages UAPF on social networks Instagram, Facebook, VKontakte, X (Twitter), Telegram, Odnoklassniki.
UAPF was founded on August 22, 2013 on the basis of GNPF APF JSC. The founder and shareholder of the UAPF is the Government of the Republic of Kazakhstan represented by the State Institution Committee of State Property and Privatization of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan. Trust management of UAPF pension assets is carried out by the National Bank of the Republic of Kazakhstan. In accordance with the pension legislation, the UAPF attracts compulsory pension contributions, employer’s compulsory pension contributions, compulsory occupational pension contributions, voluntary pension contributions, as well as carries out enrollment and accounting of voluntary pension contributions formed at the expense of the unclaimed amount of guaranteed compensation for the guaranteed deposit, transferred by the organization carrying out mandatory guarantee of deposits, in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan «On mandatory guarantee of deposits placed in second-tier banks of the Republic of Kazakhstan», ensures the implementation of pension benefits. The Fund also carries out accounting of target assets and target requirements, accounting and crediting of target savings (TS) to target savings accounts, payments of TS to their recipients in bank accounts, accounting for returns of TS in the manner determined by the Government of the Republic of Kazakhstan within the framework of the National Fund for Children program (More details at www.enpf.kz).
Жетісу облысындағы жастар арасында нашақорлыққа қарсы іс-шаралар кешені ұйымдастырылуда
Жастардың бойына адамгершіліктің асыл қасиеттерін сіңіру, адам құқықтары мен бостандықтары…