БЖЗҚ сайтындағы «Заңды тұлға кабинеті»сервисінде жаңа қызметтер іске қосылды
Естеріңізге сала кетейік, сервисті пайдаланушылардың мақсатты аудиториясы-салық агенттері болып табылатын, міндеттеріне қызметкерлердің зейнетақы жарналарын аудару кіретін жұмыс берушілер. Сервис жұмыс берушілерге БЖЗҚ-ға жарналардың барлық түрлерін: міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын және ерікті зейнетақы жарналарын төлеу бойынша төлем тапсырмаларын қалыптастыруға, өңдеуге және басып шығаруға мүмкіндік береді.
АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА
БЖЗҚ сайтының «Жеке кабинет» — https://jurcabinet.enpf.kz/auth «Заңды тұлға кабинеті» бөліміне зейнетақы қызметтерін көрсетуді жақсарту мақсатында жаңа қызметтер енгізілді.
«Заңды тұлғакабинеті» сервисінде БЖЗҚ-ға өңдеу (қызметкерлерді жою және қосу) мүмкіндігі бартөлемдерді жіберу қажет қызметкерлердің тізімін көруге болады. Бұдан басқа, сервисте төлемдер тарихында бұрын қалыптастырылған төлем тапсырмалары бойынша барлық деректерді қарауға болады.
Жаңа қызметтер енгізе отырып, сервис жұмыс берушілерге мынадай міндеттерді шешуге мүмкіндік береді.
Енді сіз өз парақшаңызды компанияңыздың бейіні бойынша ақпаратпен толықтыра аласыз, мысалы, ұйымның мекенжайын, байланыс деректерін (телефон нөмірін) және электрондық пошта мекенжайын қоса аласыз, Е-отініш порталына өтініш бере аласыз және кері байланыс ала аласыз, сондай-ақ кез келген кезеңде жасалған іс-әрекеттер және енгізілген өзгерістер туралы есепті көре аласыз.
Сондай-ақ, сервисті пайдаланушыларда «Заңды тұлға кабинеті» бетінен тікелей сілтеме бойынша ақпараттық-анықтамалық базаларға (реттеуші нормативтік-құқықтық актілерге, жадынамалар мен нұсқаулықтарға, өтініш бланкілеріне сілтемелер) өту мүмкіндігі пайда болды, яғни қажетті ақпаратты іздеу үшін кабинеттен кетудің қажеті жоқ.
Ең маңызды қосымша! Енді Заңды тұлға кабинетін ЭЦҚ болған жағдайда жеке кәсіпкер мәртебесі бар жеке тұлғалар да пайдалана алады. Бұрын қол қою құқығы бар бірінші басшыға ғана немесе заңды тұлғалар үшін Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландырушы орталығы берген электрондық цифрлық қолтаңбасы болған жағдайда қаржылық құжаттарға қол қою құқығы берілген адамға ғана заңды тұлғаның кабинетіне қолжетімділік берілген болатын.
БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда «ГНПФ» ЖЗҚ» АҚ негізінде құрылды. БЖЗҚ құрылтайшысы және акционері – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті» ММ арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлікпен басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап зейнетақы активтерін басқару тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар жасау қызметі Қазақстан Республикасының Президенті басшылық ететін Ұлттық қорды басқару кеңесіне берілді. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартуды, зейнетақы төлемдерін, зейнетақы жинақтары мен төлемдерін жеке есепке алуды жүзеге асырады, салымшыға (алушыға) зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы ақпарат береді (толығырақ www.enpf.kz сайтында).
ИНФОРМАЦИОННОЕ СООБЩЕНИЕ
Появились новые функции сервиса «Кабинет юридического лица»
на сайте ЕНПФ
В целях улучшения предоставления пенсионных услуг на сайте ЕНПФ в разделе «Личный кабинет» — «Кабинет юридического лица» https://jurcabinet.enpf.kz/authвнесены новые функции.
Напомним, целевая аудитория пользователей сервиса — работодатели, являющиеся налоговыми агентами, в обязанности которых входит перечисление пенсионных взносов работников. Сервиспозволяет работодателям формировать, редактировать и отправлять на печать платежные поручения по оплате всех видов взносов в ЕНПФ: обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов и добровольных пенсионных взносов.
В сервисе «Кабинет юридического лица» можно увидеть список работников, по которым необходимо направить платежи в ЕНПФ, с возможностью редактирования (удаления и добавления работников). Кроме того, сервис позволяет просмотреть в истории платежей все данные по ранее сформированным платежным поручениям.
С внесением новых функций сервис позволяет работодателям решить следующие задачи.
Теперь свою страничку вы можете дополнить информацией по профилю вашей компании,например, добавить адресорганизации, контактные данные (номер телефона) и адрес электронной почты, подать обращение на портал Е-отініш и получить обратную связь, а такжеувидеть отчет о совершенных действиях и внесенных изменениях за любой период.
Также у пользователей сервиса появилась возможность прямо со странички «Кабинет юридического лица» по прямой ссылке перейти в информационно-справочные базы (ссылки на регулирующие нормативно-правовые акты, памятки и инструкции, бланки заявлений), то есть, нет необходимости покидать Кабинет для поиска необходимой информации.
И самое важное дополнение! Теперь Кабинетом юридического лица могут пользоваться физические лица со статусом индивидуального предпринимателя при наличии у них ЭЦП. Ранее доступ к Кабинету юридического лицабыл предоставлен только первому руководителю, имеющему право подписи, или лицу, наделенному правом подписи финансовых документов, при наличии электронной цифровой подписи для юридических лиц, выданной Национальным удостоверяющим центром Республики Казахстан.
ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» Министерства финансов Республики Казахстан. Доверительное управление пенсионными активами ЕНПФ осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан. С 1 января 2016 года функции по выработке предложений по повышению эффективности управления пенсионными активами переданы Совету по управлению Национальным фондом. В соответствии с пенсионным законодательством ЕНПФ осуществляет привлечение обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов, добровольных пенсионных взносов, пенсионные выплаты, индивидуальный учет пенсионных накоплений и выплат, предоставляет вкладчику (получателю) информацию о состоянии его пенсионных накоплений (подробнее на www.enpf.kz)
ANNOUNCEMENT
New functions of the «Account of a legal entity» service appeared
on the UAPF website
In order to improve the provision of pension services on the UAPF website in the «Personal Account» section — «Legal Entity Account» https://jurcabinet.enpf.kz/authnew features have been added .
Recall that the target audience of users of the service is employers who are tax agents, whose duties include the transfer of employees pension contributions. The service allows employers to generate, edit and print payment orders for payment of all types of contributions to UAPF: compulsory pension contributions, compulsory professional pension contributions and voluntary pension contributions.
In the “Legal Entity Account” service, you can see a list of employees for whom it is necessary to send contributions to UAPF, with the ability to edit (delete and add employees). In addition, the service allows you to view all data on previously generated payment orders in the contribution history.
With the introduction of new functions, the service allows employers to solve the following tasks.
Now you can supplement your page with information on your company profile, for example, add an address of an organization, contact details (phone number) and e-mail address, apply to the E-otinish portal and get feedback, as well as see a report on an actions taken and the changes made for any period.
Also, users of the service now have the opportunity to go directly from the “Legal Entity Account” page via a direct link to information and reference databases (links to regulatory legal acts, memos and instructions, application forms), that is, there is no need to leave the Account page to search for the necessary information.
And the most important addition! Now the Legal Entity Account page can be used by individuals with the status of an individual entrepreneur if they have an EDS. Previously, access to the Account page of a legal entity was provided only to the first manager with the right to sign, or a person authorized to sign financial documents, if there is an electronic digital signature for legal entities issued by the National Certification Center of the Republic of Kazakhstan.
UAPF was established on August 22, 2013 on the basis of APF GNPF JSC. The founder and shareholder of UAPF are the Government of the Republic of Kazakhstan represented by the State Institution «Committee of State Property and Privatization» of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan. Trust management of UAPF pension assets is carried out by the National Bank of the Republic of Kazakhstan. Since January 1, 2016, the functions of developing proposals to improve the efficiency of pension assets management have been transferred to the National Fund Management Council. In accordance with the pension legislation, UAPF attracts compulsory pension contributions, compulsory occupational pension contributions, voluntary pension contributions, pension benefits, an individual accounting of pension accumulations and benefits, and provides the contributor with information on the state of his/her pension accumulations (more details at www.enpf.kz ).
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Премьер-Министрге, Президент Әкімшілігінің Басшысына және күштік құрылымдардың жетекшілері мен барлық әкімдерге Украина төңірегіндегі жағдайдың ушығуына байланысты негізгі әскери және азаматтық нысандардың қауіпсіздігі
Парламент палаталарының төрағалары қабылданып жатқан іс-қимыл туралы хабардар етілді. През…