1411 байланыс орталығы тәулік бойы қызмет көрсетеді
1411 байланыс орталығы тәулік бойы қызмет көрсетеді
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы қарамағындағы 1411 байланыс орталығы енді тәулік бойы қоңыраулар қабылдайды. Әлеуметтік төлемдер мен еңбек саласына қатысты кеңес беретін call-орталық қызметкерлері бұдан былай атаулы әлеуметтік көмек пен әлеуметтік қызметтер порталының жұмысына қатысты сауалдарға, сондай-ақ info@info.mintrud.kz электронды поштасына келіп түсетін хаттарға да жауап береді.
«Бүгінде 1411 байланыс орталығына орташа есеппен бес мың қоңырау келіп түседі. Азаматтар демалыс және мереке күндері де қоңырау шалып, өз сауалдарына жауап ала алады. Жыл басынан бері 22 мың қоңырау келіп түссе, олардың басым бөлігі зейнетақы және әлеуметтік қамсыздандыру, көп балалы аналардың ай сайынғы жәрдемақысы, атаулы әлеуметтік көмек мәселелерін қамтиды. Қызмет алушылар ХҚО-ға бармас бұрын, 1411-ге хабарласып, әлеуметтік қызметтерді рәсімдеуге қажет құжаттар тізімін де алдын ала біліп отыра алады», – дейді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының басқарма төрайымының орынбасары Біржан Жүнісов.
1411 бірыңғай қысқа нөміріне тегін қоңырау шала отырып, кез келген оператордан келесі мәселелерге қатысты жауап алуға болады:
зейнетақы мен жәрдемақы рәсімдеу;
көп балалы отбасының мемлекеттік жәрдемақысы;
атаулы әлеуметтік көмек;
әлеуметтік қызметтер порталы;
еңбек қатынастары және халықты жұмыспен қамту;
мүгедек балаларды тәрбиелеп отырған адамдарға онлайн-психологиялық консультация беруге өтінімдер қабылдау мәселелері.
Бұдан басқа, әлеуметтік төлемдер мен зейнетақы және еңбекпен қамту мәселесіне қатысты негізгі сауалдардың жауабын www.info.mintrud.kz сайты арқылы да білуге болады.
«Азаматтарға арналған үкімет»
мемлекеттік корпорациясы» КЕАҚ
баспасөз қызметі
8-7172-95-51-54 (ішкі 109 )
Контакт-центр 1411 стал доступен в режиме 24/7
Контакт-центр Правительства для граждан 1411 перешел на круглосуточный режим работы. Теперь казахстанцы смогут проконсультироваться с операторами контакт-центра в любое время суток, 7 дней в неделю, включая праздничные дни.
Отметим, по короткому номеру 1411 казахстанцы могут получить консультации по следующим вопросам:
— оформление пенсии и пособия;
— государственное пособие многодетным семьям;
— адресная социальная помощь;
— портал социальных услуг;
— трудовые отношения и занятость населения;
— прием заявок на онлайн-психологическую консультацию лиц, воспитывающих детей-инвалидов.
По словам заместителя председателя правления госкорпорации «Правительство для граждан» Биржана Жунусова в контакт-центр по вопросам социального обеспечения обращаются около 5000 человек в день. «С начала года в наш контакт-центр поступило более 22 тысяч звонков. Больше всего казахстанцев интересуют вопросы пенсионного и социального обеспечения, назначения ежемесячного пособия многодетным семьям, а также вопросы назначения АСП и т.д.», — рассказал Жунусов.
Он также порекомендовал казахстанцам обращаться в call-центр перед посещением ЦОН, чтобы уточнить свой статус и необходимый пакет документов для оформления социальных услуг.
К слову, задать вопросы касательно социального обеспечения можно также по электронной почте info@info.mintrud.kz и через web-портал: www.info.mintrud.kz.
Жетісу облысындағы жастар арасында нашақорлыққа қарсы іс-шаралар кешені ұйымдастырылуда
Жастардың бойына адамгершіліктің асыл қасиеттерін сіңіру, адам құқықтары мен бостандықтары…