Басты бет Жаңалықтар Алматы облысында жыл басынан бері 14 адамның құқығы қорғалған
09.04.2019

Алматы облысында жыл басынан бері 14 адамның құқығы қорғалған

Алматы облысында жыл басынан бері 14 адамның құқығы қорғалған

Бүгінгі таңда азаматтар мен қоғамның қажеттіліктеріне бағытталған мемлекеттік аппарат құру – ел дамуындағы маңызды қадамдардың бірі болып табылады.

Қолданыстағы заңнаманың бұзушылықтарын төмендету, кәсіби деңгейін арттыру, мемлекеттік қызметке халықтың сенімін арттыру мақсатында, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Алматы облысы бойынша департаментіне келіп түскен арыздарға тұрақты түрде мониторинг жасалынады.

2018 жылы жеке және заңды тұлғалардан 1001 өтініш келіп түскен, барлық өтініштер тіркеуден өтіп және заңға сәйкес бірде-бір өтініштердің қарау мерзімдері бұзылмай, жауаптары қайтарылған.

Сондай-ақ, «Бизнес пен инвестицияны сыбайлас жемқорлыққа қарсы қорғау» атты жобасына сәйкес, Департаментпен кәсіпкерлерге қолдау көрсетілуде. Кеңсеге кәсіпкерлерден келіп түскен 42 өтінімнің, 40 кәсіпкерлеріне құқықтық-кеңес берілді.

Ағымдағы жылдың бірінші тоқсанында қабылданған өтініштер саны 219, өтініштерді қарау нәтижесі бойынша келесі шаралар қабылданды: 65 өтініш уәкілетті органға жолданды, 18 өтінішті қарауды тоқтату туралы өтініштер келіп түсті, 2 иесi бүркемеленген өтiнiштер, 40 мемлекеттік қызмет туралы түсініктеме берілді, 94 шағым құзырет шегінде қаралды.

Департамент «асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігі мен сапасын арттыруды субсидиялау» мемлекеттік қызметін көрсету кезінде Алматы облысы Ауыл шаруашылығы басқармасы қызметкерлерінің іс-әрекетіне «Алсад Қазақстан» ЖШС директорының өтінішін қарады. Аталған өтініш негізінде департаментпен «Алматы облысының Ауыл шаруашылығы басқармасы» ММ жоспардан тыс тексеру жүргізген. Тексеру нәтижелері бойынша басқарма өтінімді мақұлдау туралы хабарламаны көрсетілетін қызметті алушыға дер кезінде жібермегені, сондай-ақ басқарма «Алсад Қазақстан» ЖШС өтінішті қарау мерзімін бұзғандығы анықталып, департаменттің ұсынымдары негізінде басқарманың бас маманы тәртіптік жауапкершілікке тартылды.

Ендігі кезекте 2018 жылдың тамыз-желтоқсан айларында тауар өндірушінің мақұлданған өтінімдері толық көлемде төленіп, қызмет алушы «Алсад Қазақстан» ЖШС құқықтары қалпына келтірілді.

Мемлекеттік қызметтің сыншысы — халық екенін ескерсек, азаматтарымыздың құқығын қалпына келтіру – қызметтің абыройын арттырады.

 

Права 14 граждан защитил ДАДГСПК по Алматинской области с начала года

В настоящее время в Алматинской области особую актуальность и социальную значимость приобретают вопросы, связанные с повышением качества оказываемых государственных услуг. Определить степень удовлетворенности населения качеством оказания госуслуг позволяет анализ поступивших жалоб. Так, с начала нынешнего года в департамент поступило 219 обращений от физических и юридических лиц. Из 28- ми обратившихся за защитой своих прав, 14 получили положительное решение, что составляет 50 % от общего числа. Об этом стало известно в ходе пресс – конференции на площадке службы коммуникаций Алматинской области.

«Одним из важных шагов развития страны является создание государственного аппарата, ориентированного на потребности граждан и общества. В целях снижения нарушений норм действующего законодательства, повышения уровня профессионализма, повышения доверия граждан к государственной службе, Департаментом на постоянной основе проводится мониторинг жалоб, поступающих на рассмотрение. В результате рассмотрения обращений были приняты надлежащие меры. 30 % обращений направлены по подведомственности, 8 % прекращены по ходатайству самих авторов. По итогам рассмотрения обращений из 134 заявителей, 85 были удовлетворены рассмотрением их жалоб. Это почти 65% от общего числа», — поделилась заместитель руководителя Департамента Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции по Алматинской области Ляззат Бейсекулова.

Стоит отметить, что за I квартал этого года, количество обращений от физических лиц составило 177, от юридических- 41, а от госслужащих поступило одно заявление.

За каждым заявлением, либо обращением, лежит важный вопрос и потребность человека. В этой связи, содействие в решении проблем в пределах своих компетенции – долг и обязанность каждого государственного служащего. Это по мнению спикера, в свою очередь увеличит доверие населения к государственной службе.

Асель ДОСАНОВА

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев Премьер-Министрге, Президент Әкімшілігінің Басшысына және күштік құрылымдардың жетекшілері мен барлық әкімдерге Украина төңірегіндегі жағдайдың ушығуына байланысты негізгі әскери және азаматтық нысандардың қауіпсіздігі

Парламент палаталарының төрағалары қабылданып жатқан іс-қимыл туралы хабардар етілді. През…