Басты бет Бас мақала Азаматтарға арналған үкімет халыққа алаяқтықтың жаңа түрлері жөнінде ескертеді
02.04.2020

Азаматтарға арналған үкімет халыққа алаяқтықтың жаңа түрлері жөнінде ескертеді


Азаматтарға арналған үкімет халыққа алаяқтықтың жаңа түрлері жөнінде ескертеді

Бүгінде әлеуметтік желілерде көптеген хабарландыру пайда болды, онда қазақстандықтарға жеке мәліметтерді сұрату арқылы электронды цифрлық қолтаңбаны алуға көмектесу ұсынылады. Сондай-ақ кейбір «пысық» азаматтар бұл жағдайды пайдаланып, төтенше жағдай кезінде табысынан айырылғандардан ЖСН, ЭЦҚ, банк картасының нөмірін, тіпті оның пин-кодын сұрай отырып, әлеуметтік жәрдемақыны рәсімдеп беру қызметін көрсетуді ұсынады.
Азаматтарға арналған үкімет қазақстандықтарды мұндай қызметтерге жүгінбей, олардан бас тартуын сұрайды.
Жеке мәліметтерін, соның ішінде ЭЦҚ-ны бөтен адамдарға беру арқылы азаматтар өздері жеке деректері мен мүліктеріне қауіп төндіретінін түсінуі керек. Оның үстіне, аталған төлем азаматтардың шотынан өздерінің «қолғабыс етуімен» ұрлануы мүмкін.
Электрондық цифрлық қолтаңба мен оның құпиясөзін алған алаяқтар азаматтың egov.kz-тегі барлық жеке мәліметіне қол жеткізе алады. Оған қоса, олар жалған келісімдер жасасу үшін оның атына кәсіпкерлік ашып, баспанасына бейтаныс тұлғаларды тіркеп, тіптен көлігін өзге адамның атына шығара алады. Банк картасынынң ПИН-кодын алғаннан кейін алаяқтар ондағы барлық қаражатты шешіп алуы мүмкін.
Азаматтарға арналған үкімет қазақстандықтардың онлайн түрдегі мемлекеттік қызметтердің барлық мәселесі бойынша, соның ішінде ЭЦҚ мен жаңа әлеуметтік төлем түрі бойынша ақысыз түрде және еш қауіпсіз 1414 бірыңғай байланыс орталығынан көмек ала алатындығын хабарлайды. Қоңырау шалу тегін. Қазіргі уақытта оның жұмысына халыққа қызмет көрсету орталықтарының 1800-ден астам қызметкері тартылған.
Сонымен қатар Facebook әлеуметтік желісінде «eGov помощь» тобы құрылды, онда қарапайым желі қолданушылары, IT-мамандар және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметкерлерінен тұратын бірқатар ерікті жиналды. Олардың барлығы egov.kz порталының белсенді қолданушылары, олар мемлекеттік қызметтерді үйден шықпай-ақ алады және елімізде орын алған қиын сәтте өзге азаматтарға электрондық үкімет порталын пайдалануды үйретуге дайын. Сондай-ақ еріктілер азаматтардан еш жеке деректерін талап етпейді, тек сұрақтарына жауап беріп, пайдалы кеңестер беру арқылы мемлекеттік қызметті алуға көмектеседі.
Егер азамат ескертуімізге қарамастан, ақылы түрде күмәнді «көмекшілердің» қызметтерін пайдаланып үлгерсе және жеке мәліметтерін берсе, Азаматтарға арналған үкімет оларға ЭЦҚ-ның құпиясөзін pki.gov.kz-тегі жеке кабинеті арқылы өзгертуді немесе кілттердің күшін жоюды ұсынады.

 

Правительство для граждан предупреждает население
о новых формах мошенничества

В настоящее время в социальных сетях появилось большое количество объявлений, в которых казахстанцам за определенную плату, путем запроса персональных данных, предлагают помочь получить ЭЦП онлайн. Также некоторые предприимчивые граждане пользуются ситуацией и предлагают оформить соцпособие, связанное с потерей дохода на время карантина, запрашивая у гражданина ИИН, ЭЦП, реквизиты банковской карты и даже пин-код от нее.
Правительство для граждан рекомендует казахстанцам воздержаться от обращения за подобного рода услугами.
Необходимо понимать, что, предоставляя чужим людям свои данные, в том числе и ЭЦП, граждане сами создают угрозу своим персональным данным и имуществу. Кроме того, те выплаты, на которые они рассчитывают, могут быть украдены с их же помощью.
Злоумышленники, завладев ЭЦП и паролем к ней, будут иметь полный доступ к личным данным пользователя egov.kz. Более того, они смогут оформить на его имя бизнес для сомнительных сделок, прописать на его жилплощади незнакомых людей и даже переоформить машину. Получив пин-код от банковской карты, злоумышленники могут обналичить все имеющиеся на ней средства.
Правительство для граждан сообщает, что казахстанцы могут получить бесплатную и безопасную помощь по всем вопросам онлайн госуслуг, в т.ч. ЭЦП и оформления соцпососбия, в Едином контакт-центре 1414. Звонок бесплатный. В настоящее время к его работе привлечено более 1800 сотрудников ЦОН.
Кроме того, в социальной сети Facebook создана группа «eGov помощь», которая объединила множество волонтеров из числа простых пользователей сетей, IT-специалистов и работников ЦОН. Все они активные пользователи портала egov.kz, которые получают госуслуги, не выходя из дома, и в сложное для страны время готовы помочь таким же гражданам научиться пользоваться порталом электронного правительства. При этом волонтеры не требуют от граждан предоставления своих персональных данных, а только помогают получить госуслугу, отвечая на вопросы и давая полезные рекомендации.
В случае, если гражданин все-таки воспользовался услугами платных сомнительных «помощников» и передавал свои данные, Правительство для граждан настоятельно рекомендует гражданам сменить пароль Электронно-цифровой подписи через личный кабинет на сайте pki.gov.kz либо вовсе ее отозвать.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

Алматы облысының «109» бірыңғай байланыс орталығына 3 мыңнан аса өтініш түскен

  Алмагуль Булатовна айтуынша, орталыққа тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және қаланы…