Басты бет Бас мақала ЖЕТІСУЛЫҚ ТҰТЫНУШЫЛАР МАССАЖ ШАПАНДАРЫНАН 7 МИЛЛИОН ТЕҢГЕГЕ ЖУЫҚ ҚАРЖЫҒА ШЫҒЫНҒА ҰШЫРАДЫ
01.08.2024

ЖЕТІСУЛЫҚ ТҰТЫНУШЫЛАР МАССАЖ ШАПАНДАРЫНАН 7 МИЛЛИОН ТЕҢГЕГЕ ЖУЫҚ ҚАРЖЫҒА ШЫҒЫНҒА ҰШЫРАДЫ

Жетісу облысында массаж шапандарын алып, алдану дерегі бойынша тұтынушылардан өтініштер азаймай келеді. Жыл басынан бері 7 тұтынушы өтініш білдіріп, олардың 4 тұтынушының жалпы көлемі 4 470 000 теңге қаржысы қайтарылған. Ал қалған 3 тұтынушының мәселесі бойынша құжаттары сотқа материалдар дайындалуда. 

 

Осы және өзге де сұрақтар бойынша 2024 жылғы 24 шілде күні Азаматтарды қабылдау орталығында Жетісу облысы бойынша сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті «Жетісу облыстық тұтынушылардың құқықтарын қорғау» ҚБ өкілдерімен қабылдау өткізіп, азаматтардың мәселелерін қарастырды.

Қарабұлақ ауылының зейнеткері осы массаж құрылғысы бойынша қаржысын қайтара алмай жүргендігін жеткізіп, сотқа дейінгі шағым хат жазғанын бірақ қанағаттанарлықсыз жауап алғанын атап өтті. Тұтынушы тауарды алғаннан кейін келесі күннен бастап қайтару бойынша іс-әрекет жасағанын жеткізіп, алайда толық 1 миллион теңгеге жуық қаржыны бір жыл көлемінде әлі қайтармағанын жеткізді.

Департамент басшысы Айдос Дауешев тұтынушы «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі — Заң) 7-бабының 7-тармақшасына сәйкес тиісті де, тиісінше емес сападағы тауарды айырбастауға немесе қайтаруға құқығы бар екенін жеткізді.

Құқықтары мен заңды мүдделері бұзылған тұтынушы ретінде дүкен иесінен құқықтар мен заңды мүдделердің бұзылуын ерікті түрде жою туралы талаппен шағымына қанағаттанарлықсыз жауап алуына байланысты, ендігі кезек азаматтық-құқықтық қатынастар аясында, яғни тұтынушы сотқа сауда иесіне арыз жазу қажеттігін жеткізді және сотта департамент 3ші тұлға ретінде қатысып, тұтынушы құқықтарын қорғайтынын атап өтті.

Ал Талдықорған қаласындағы зейнеткер жарты миллионға жуық соммаға онлайн тапсырыспен аяғына арналған жақпа май алған. Алайда препараттың мерзімі өтіп кеткенін білмеген зейнеткер жақпамайды қолданған соң аяғын күйдіріп алғанын жетізіп, ауруханада қаралған. Оның үстіне сатушы компания зейнеткерге қымбат көлікті ұтып алуға мүмкіндік бар деп, жақпа майдың 6 қорабын алғыздырған. Ол аз болғандай, осы жағдайдан кейін, зейнеткерге белгісіз біреулер «сот орындаушымыз, жақпа май сатқан компанияға қарсы сотқа беру жұмысын жүргіземіз» деп, 100 мың теңгеден жоғары соммада қаржы талап етіп, мазасын алған.

Департамент басшысы Айдос Дауешев тұтынушыға препараттан зардап шеккендігі туралы құжаттарды дайындап, сотқа арыз беру керектігін жеткізді.

Егерде Сіздердің тұтынушы ретінде құқықтарыңыз бұзылса, Талдықорған қаласы, Қабанбай батыр көшесі 78, мекенжайы бойынша біздің департаментке жүгінуді сұраймыз.Байланыс тел: 87282415610, 87714412905

 

 

УЩЕРБ ПОЧТИ НА 7 МИЛЛИОНОВ ТЕНГЕ ПОНЕСЛИ ОТ МАССАЖНЫХ НАКИДОВ ПОТРЕБИТЕЛИ ЖЕТІСУ

 

В области Жетісу, не уменьшается количество потребителей обманувшихся от покупки на миллионные кредиты от массажных накидок. С начала года обратилось 7 потребителей, из которых 4 потребителя получили возврат средств на общую сумму 4 470 000 тенге. А по вопросам остальных 3 потребителей готовятся материалы в суд.

По этим и другим вопросам 24 июля 2024 года в Центре приема граждан департаментом торговли и защиты прав потребителей по области Жетісу совместно с представителями ОО «Защита прав потребителей области Жетісу» проведен прием граждан и рассмотрены вопросы граждан.

Во время приема пенсионерка из села Карабулак сообщила, что не может вернуть деньги по массажной накидке. Она до этого времени написала досудебную претензию, но получила неудовлетворительный ответ. Потребитель сообщила, что со следующего дня после получения товара предприняла действия по возврату, однако в течение года ей еще не вернули полную сумму около 1 миллиона тенге.

Руководитель департамента Айдос Дауешев сообщил, что потребитель имеет право на обмен или возврат товара как надлежащего, так и ненадлежащего качества согласно подпункту 7 статьи 7 Закона Республики Казахстан «О защите прав потребителей».

Также руководитель департамента сообщил что, в связи с неудовлетворительным ответом на претензию владельца магазина с требованием о добровольном устранении нарушений прав и законных интересов, как потребителя с нарушением прав и законных интересов, теперь данный вопрос будет рассматриваться в рамках гражданских правовых отношений, т. е. потребителю необходимо обратиться в суд с иском и отметил, что в суде департамент будет принимать участие, как 3-е лицо, и будет защищать права потребителя.

А пенсионерка из Талдыкоргана сообщила что, купила мазь для ног через онлайн-заказ на сумму около полумиллиона тенге. Однако, не подозревая о том, что срок действия препарата истек, пенсионерка обнаружила, что после применения мази у нее обожжена нога, и после этого она была вынуждена обратиться к врачам.

Более того, компания за этот период продала 6 пачек мази, заявив пенсионеру, что есть шанс выиграть дорогую машину. Как оказалось, после этого случая пенсионеру звонили неизвестные лица представившимися судебными исполнителями, заявив, что «проведут работу по подаче иска против данной компании, которая продала мазь», требуя оплатить судебные расходы на сумму свыше 100 тысяч тенге.

Руководитель департамента Айдос Дауешев сообщил потребителю, что необходимо подготовить документы и подать иск в суд.

В случае, если ваши права как потребителя нарушены, то просим обратиться в наш Департамент, по адресу город Талдыкорган, улица Кабанбай батыр 78, контакты 87282415610, 87714412905.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

Стратегическое решение по АЭС принято — Никол Пашинян  

    По словам Никола Пашиняна, строительство новой АЭС является одним из важных …