Басты бет Жаңалықтар Жыл басынан бері жеке зейнетақы шоттарының жай-күйі туралы 8, 3 млн үзінді көшірме берілді
30.05.2023

Жыл басынан бері жеке зейнетақы шоттарының жай-күйі туралы 8, 3 млн үзінді көшірме берілді

Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры салымшыларға (алушыларға) ағымдағы жылдың 4 айында (01.01.2023 ж.бастап 01.05.2023 ж. дейінгі кезеңде) жеке зейнетақы шоттарының (ЖЗШ) жай-күйі туралы 8,3 млн үзінді көшірме берді. Оның ішінде 6,09 млн (73,3 %) – электрондық форматта, 1,99 млн (24%) – автоматты режимде, 193,5 мыңы (2,3%) – Қор кеңселерінде, барып қызмет көрсету арқылы 28,9 мың (0,3%). Осылайша, ЖЗШ-дан үзінді көшірме беру БЖЗҚ-ның ең танымал қызметі болып есептеледі.

АҚПАРАТТЫҚ ХАБАРЛАМА

 

 

Жалпы, 4 айда Қор салымшыларға (алушыларға) шамамен 8,97 млн қызмет көрсетті. Оның ішінде, электрондық форматта — 6,11 млн, автоматты түрде – 2,16 млн. қызмет жүзеге асырылып, жалпы көлемінің 92,26% астамы қашықтықтан ұсынылды.

Дегенмен, БЖЗҚ мамандарына жеке жүгінуді қалайтын салымшылар мен алушылар да бар. 4 айда күндізгі қызмет көрсету барысында 468 мыңнан астам қызмет (қызметтердің жалпы көлемінің 5,22%) көрсетілді. Оның ішінде 396,14 мың қызмет Қор бөлімшелерінде іске асырылды. Өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда жүзбе-жүз көрсетілетін қызметтер 25,28% аз ұсынылды. Бұл онлайн-қызметтерге сұраныстың артып келе жатқанын растайды. Естеріңізге сала кетейік, Қордың сізге жақын орналасқан бөлімшесінің мекенжайын www.enpf.kz сайтынан не БЖЗҚ/ENPF ұялы қосымшасынан нақтылауға болады.

БЖЗҚ-ның Барып қызмет көрсету бөлімдері де асқан белсенділікпен еңбек етуде. Олар 69 мыңнан астам қызметтің 4,4 мыңнан астамын халықтың әлеуметтік осал топтарынан шыққан адамдарға ұсынды.

«БЖЗҚ» АҚ және «Қазпошта» АҚ-ның шалғай елді мекендердегі ұлттық пошта операторының бөлімшелерінде зейнетақы қызметтерін ұсыну жөніндегі бірлескен жобасы аясында Қор салымшыларына 2023 жылғы 1 мамырға 2,7 мыңнан астам қызмет көрсетілді. Естеріңізге сала кетейік, «Қазпошта» АҚ бөлімшелерінде қызмет алу кезінде зейнетақы жинақтары туралы хабарлау тәсілін таңдап, жеке деректемелеріңізді өзгертуге болады.

Халық арасында жүргізілетін ақпараттық-түсіндіру жұмысы – БЖЗҚ үшін аса маңызды басымдыққа ие стратегиялық міндет. Оның мақсаты – азаматтардың қаржылық сауаттылық деңгейін, зейнетақыны қалыптастыру тәсілдері туралы білімдерін арттыру, оны жинақтау мен көбейту үрдісіне тарту. Ақпараттық-түсіндіру жұмысы аясында 10,78 мың көшпелі таныстырылым өткізілді. Бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 25,27% артық. Таныстырылым барысында 237,8 мыңнан астам адам жалпы жинақтаушы зейнетақы жүйесі туралы ақпарат және жеке ақыл-кеңес алды. БАҚ-та жыл басынан бергі 4 ай ішінде БЖЗҚ бастамасы бойынша 14,45 мыңнан астам материал жарияланды. Бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 28,64% артық.

БЖЗҚ ақыл-кеңес беру қызметтерінің де сапасына ерекше көңіл бөледі. Салымшылар мен алушылар өздеріне қажетті ақпаратты түрлі арналар арқылы, атап айтсақ: 1418 нөмірі бойынша байланыс орталығынан (Қазақстан бойынша қоңырау шалу тегін), www.enpf.kz корпоративтік сайтынан, БЖЗҚ/ENPF ұялы қосымшасында, +7 777 000 14 18 нөмірі бойынша WhatsApp және Viber чат-боты арқылы және БЖЗҚ-ның Instagram, Facebook, ВКонтакте, Twitter, Telegram, Одноклассники сияқты әлеуметтік желілердегі ресми парақшаларынан ала алады. Қор мамандары жыл басынан бері барлығы 710 мыңнан астам өтінішті өңдеді.

БЖЗҚ 2013 жылғы 22 тамызда «ГНПФ» ЖЗҚ» АҚ негізінде құрылды. БЖЗҚ құрылтайшысы және акционері – Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің «Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті» ММ арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі. БЖЗҚ зейнетақы активтерін сенімгерлікпен басқаруды Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі жүзеге асырады. 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап зейнетақы активтерін басқару тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар жасау қызметі Қазақстан Республикасының Президенті басшылық ететін Ұлттық қорды басқару кеңесіне берілді. Зейнетақы заңнамасына сәйкес БЖЗҚ міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын, ерікті зейнетақы жарналарын тартуды, зейнетақы төлемдерін, зейнетақы жинақтары мен төлемдерін жеке есепке алуды жүзеге асырады, салымшыға (алушыға) зейнетақы жинақтарының жай-күйі туралы ақпарат береді (толығырақ www.enpf.kz сайтында).

 

 

 

ИНФОРМАЦИОННОЕ СООБЩЕНИЕ

 

 

 

 

8, 3 млн выписок о состоянии индивидуальных пенсионных счетов выдано казахстанцам с начала года

 

 

8,3 млн выписок о состоянии индивидуальных пенсионных счетов (ИПС) выдано Единым накопительным пенсионным фондом вкладчикам (получателям) за 4 месяца текущего года (в период с 01.01.2023 г. по 01.05.2023 г.). Из них 6,09 млн (73,3 %) выдано в электронном формате, в автоматическом режиме – 1,99 млн (24%), в офисах Фонда – 193,5 тыс. (2,3%), посредством выездного обслуживания 28,9 тыс. (0,3%). Таким образом, выдача выписок с ИПС является самой популярной услугой ЕНПФ.

 

 

В целом за 4 месяца Фонд оказал вкладчикам (получателям) порядка 8,97 млн услуг, из которых в электронном формате — 6,11 млн, в автоматическом – 2,16 млн. Соответственно, более 92,26% от общего объема услуг оказаны дистанционно.

 

 

Тем не менее есть вкладчики и получатели, которые предпочитают личное обращение к специалистам ЕНПФ. За 4 месяца в ходе очного обслуживания было оказано свыше 468 тыс. услуг (5,22 % от общего объема услуг). 396,14 тыс. услуг из них оказано в подразделениях Фонда. По сравнению с аналогичным периодом прошлого года услуг в очном формате предоставлено на 25,28% меньше, что подтверждает растущую востребованность онлайн-услуг. Напомним, что адрес ближайшего к вам отделения Фонда можно уточнить на сайте www.enpf.kz либо в мобильном приложении БЖЗҚ/ENPF.

Динамично работают и отделы выездного обслуживания ЕНПФ, оказавшие более 69 тыс. услуг, из которых более 4,4 тыс. услуг предоставлено людям из социально уязвимых слоёв населения.

В рамках совместного проекта АО «ЕНПФ» и АО «Казпочта» по предоставлению пенсионных услуг в отдалённых населённых пунктах в отделениях национального почтового оператора вкладчикам фонда на 1 мая 2023 года было оказано свыше 2,7 тыс. услуг. Напомним, что при обслуживании в отделениях АО «Казпочта» можно выбрать способ информирования о пенсионных накоплениях и изменить личные реквизиты.

 

 

Важнейшим приоритетом и стратегической задачей для ЕНПФ является информационно-разъяснительная работа с людьми, цель которой – повысить уровень грамотности, знаний о способах формирования пенсии, вовлечь в процесс ее накопления и преумножения. В рамках информационно-разъяснительной работы проведено 10,78 тыс. выездных презентаций, что на 25,27% больше, чем за аналогичный период прошлого года. В ходе презентаций свыше 237,8 тыс. человек получили информацию о накопительной пенсионной системе в целом и индивидуальные консультации. В СМИ за 4 месяца с начала года размещено по инициативе ЕНПФ более 14,45 тыс. материалов, что на 28,64% больше, чем за аналогичный период прошлого года.

Качеству консультационных услуг ЕНПФ уделяет особое внимание. Помимо очных обращений вкладчики и получатели могут получить нужную им информацию по различным каналам: в call-центре по номеру 1418 (звонок по Казахстану бесплатный), на корпоративном сайте www.enpf.kz, в мобильном приложении БЖЗҚ/ENPF, посредством чат-бота в WhatsАpp и Viber по номеру +7 777 000 14 18 и на официальных страницах ЕНПФ в социальных сетях Instagram, Facebook, ВКонтакте, Twitter, Telegram, Одноклассники. Всего с начала года специалистами Фонда отработано более 710 тыс. обращений.

 

 

ЕНПФ создан 22 августа 2013 года на базе АО «НПФ «ГНПФ». Учредителем и акционером ЕНПФ является Правительство Республики Казахстан в лице ГУ «Комитет государственного имущества и приватизации» Министерства финансов Республики Казахстан. Доверительное управление пенсионными активами ЕНПФ осуществляет Национальный Банк Республики Казахстан. С 1 января 2016 года функции по выработке предложений по повышению эффективности управления пенсионными активами переданы Совету по управлению Национальным фондом. В соответствии с пенсионным законодательством ЕНПФ осуществляет привлечение обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов, добровольных пенсионных взносов, пенсионные выплаты, индивидуальный учет пенсионных накоплений и выплат, предоставляет вкладчику (получателю) информацию о состоянии его пенсионных накоплений (подробнее на www.enpf.kz)

 

 

 

ANNOUNCEMENT

 

 

8.3 million statements on the status of individual pension saving

accounts have been issued to Kazakhstanis since the beginning of the year

8.3 million statements on the status of individual pension saving accounts (IPSA) issued by the Unified Accumulative Pension Fund to contributors (beneficiaries) for 4 months of the current year (between January 01, 2023 and May 01, 2023). Of these, 6.09 million (73.3%) were issued in electronic format, in automatic mode — 1.99 million (24%), in the offices of the Fund — 193.5 thousand (2.3%), through field service 28 .9 thousand (0.3%). Thus, the issuance of IPSA statements is the most popular service of UAPF.

In general, over 4 months, the Fund provided about 8.97 million services to contributors (beneficiaries), of which 6.11 million in electronic format, 2.16 million in automatic format. Accordingly, more than 92.26% of the total volume of services were provided remotely.

Nevertheless, there are contributors and beneficiaries who prefer a personal appeal to UAPF specialists. Over 468 thousand services (5.22% of the total volume of services) were provided in the course of face-to-face services over 4 months. 396.14 thousand of them were rendered in the subdivisions of the Fund. Compared to the same period last year, face-to-face services were provided by 25.28% less, which confirms the growing demand for online services. Let us remind you that the address of the branch of the Fund closest to you can be found on the website www.enpf.kz or in the BZhZK/ENPF mobile application.

The field service departments of the UAPF also work dynamically, providing more than 69 thousand services, of which more than 4.4 thousand services were provided to people from socially vulnerable segments of the population.

As part of the joint project of UAPF JSC and Kazpost JSC on the provision of pension services in remote settlements in the branches of the national postal operator, over 2.7 thousand services were provided to fund contributors as of May 1, 2023. Recall that when servicing at the branches of Kazpost JSC, you can choose the method of informing about pension savings and change personal details.

The most important priority and strategic task for the UAPF is outreach to people, the purpose of which is to increase the level of literacy, knowledge about the methods of forming a pension, to involve in the process of accumulating and multiplying it. As part of outreach activities, 10.78 thousand road presentations were held, which is 25.27% more than in the same period last year. During the presentations, over 237.8 thousand people received information about the funded pension system in general and individual consultations. For 4 months since the beginning of the year, more than 14.45 thousand materials have been placed in the media at the initiative of the UAPF, which is 28.64% more than in the same period last year.

UAPF pays special attention to the quality of consulting services. In addition to face-to-face appeals, depositors and recipients can get the information they need through various channels: in the call center at 1418 (calls within Kazakhstan are free), on the corporate website www.enpf.kz, in the BZhZK / ENPF mobile application, through the chat bot in WhatsApp and Viber at +7 777 000 14 18 and on the official pages of the UAPF on social networks Instagram, Facebook, VKontakte, Twitter, Telegram, Odnoklassniki. In total, since the beginning of the year, the Fund’s specialists have processed more than 710 thousand requests.

The UAPF was established on August 22, 2013 on the basis of GNPF APF JSC. The UAPF founder and shareholder is the Government of the Republic of Kazakhstan represented by the State Institution “Committee of State Property and Privatization” of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan. UAPF pension assets are managed by the National Bank of the Republic of Kazakhstan. From January 1, 2016, the functions for developing proposals to improve the management of pension assets were transferred to the National Fund Management Council. In accordance with the pension legislation, the UAPF attracts compulsory pension contributions, compulsory occupational pension contributions, voluntary pension contributions, pension benefits, individual accounting of pension accumulations and benefits, provides the contributor (beneficiary) with information on the status of his pension accumulations (for more information visit www.enpf.kz)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

Алматы облысының 5 өңірінде су тасқыны қаупі жойылды

  Департамент өкілінің айтуынша, өңірде 19 ақпаннан бастап су тасқыны кезеңіне жоғары…