Басты бет Хабарландырулар Қазпошта электрондық коммерция нарығының рекордтық өсуін тіркеді және жаңа пошталық есеп жүйесін қолданысқа енгізуде
28.01.2019

Қазпошта электрондық коммерция нарығының рекордтық өсуін тіркеді және жаңа пошталық есеп жүйесін қолданысқа енгізуде

  019 жылы «Қазпошта» АҚ сәлемдемелердің рекордтық санын қабылдады. Бұл көрсеткіш 2 млн тең. Оның ішінде 1 млн 700 мыңы – шетелден келген сәлемдемелер, ал 300 мыңы – қазақстандық. Қазірдің өзінде бір миллионнан астам сәлемдеме діттеген жеріне  жеткізілді.

            «Электрондық коммерцияның даму қарқыны бізді қуантады. Салыстыру үшін айта кетейін, екі жыл бұрын 2017 жылы қаңтарда «Қазпошта» 500 мың сәлемдеме қабылдаған. Өткен жыл бойы біз қазақстандықтарды интернетте сатып алуға және сатуға үйреттік, қазақстандық интернет-дүкендер үшін ыңғайлы сервистерді дамыттық, логистикалық процестерді оңтайландырдық және заңнамаға өзгерістер  енгізуге ұсыныстар бердік. Бүгін біз нәтижені көріп отырмыз», – деді «Қазпошта»АҚ Басқарма төрағасы Сәкен Сарсенов.

            Келіп түскен сәлемдемедерді жедел өңдеу және жеткізу мерзімдерін барынша қысқарту, сондай-ақ оларды қадағалау процесін мүмкіндігінше ыңғайлы ету мақсатында биыл «Қазпошта» АҚ жаңа пошталық есеп жүйесін (ПЕЖ) іске қосты. Енді пошта бөлімшелерінің операторлары сәлемдемелерді жіберген сайын жіберушінің деректерін қолмен енгізіп отырмайды. ЖСН бар болса, жүйе қалған қажетті ақпаратты автоматты түрде көрсетеді. Бұл өтінімдерді өңдеу және қызмет көрсету уақытын орташа есеппен 40%-ға азайтады. Сондай-ақ, жаңа жүйе Дүниежүзілік пошта одағының барлық стандарттарына сәйкес келеді және «Қазпошта» АҚ шетелдік серіктестерінің бағдарламаларымен интеграцияланған. Осының арқасында қазақстандықтар Post.kz порталы арқылы өз жөнелтілімінің жүру жолын Қазақстан аумағында ғана емес, елімізден тысқары жерлерде де қадағалай алады, ал бұған дейін мұндай мүмкіндік болмаған. Поштаны өңдеудің ашық процесі енді толығымен жаңа жүйемен бақыланып, адам факторын барынша азайтты және сәлемдемелердің жоғалу ықтималдығын дерлік жойды.

            Сонымен қатар жаңа пошталық есеп жүйесі жүйелердің кез келген интеграцисын және ақпаратпен алмасуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретіндіктен, ұлттық пошта операторының интернет-дүкендерімен өзара әрекетін жеңілдетеді. Барлық процестерді оңтайландыру нәтижесінде 2019 жылы сәлемдемелерді жеткізу уақыты едәуір қысқарады. Мысалы, Қазақстан бойынша олар 4 күнге дейін қысқарады.

            «Жаңа жүйе барлық 3,5 мың бөлімшеде бір мезгілде жұмыс істей бастады. Әрине, олқылықтар орын алды және соңғы екі аптаның ішінде жөнелтілімдерді жеткізу мерзімінің кешіктірілуіне қатысты шағымдардың көбейгенін мойындауымыз керек. Бірақ бүгін мен бүкіл Қазақстан үшін шетелдік сәлемдемелерді өңдейтін Алматыдағы сұрыптау орталығында, сондай-ақ Алматының бірнеше бөлімшесінде болып, жаңа жүйенің дұрыс жұмыс істеп тұрғанына көзім жетті. Сонымен бірге  қызметкерлер де келіп түскен пошта көлемін өңдеуге үлгеруде. Біз кері байланыс орнатқан барлық клиенттерімізге ризамыз», – деп атап өтті Сәкен Сарсенов.

Пресс-релиз

 

Казпочта отмечает рекордный рост рынка электронной коммерции

и внедряет новую почтово-учетную систему

  В 2019 году АО «Казпочта» приняла рекордное количество посылок — 2 млн. Из них 1 млн. 700 тыс. — зарубежные поступления, а 300 тыс. – казахстанские. Более одного миллиона посылок уже доставлены адресатам.

  «Такие темпы развития электронной коммерции нас, конечно же, радуют. Для сравнения могу сказать, что два года назад в 2017 году за январь Казпочта приняла всего 500 тыс. посылок. Весь прошлый год мы работали над тем, чтобы научить казахстанцев покупать и продавать в интернете, развивали удобные сервисы для казахстанских интернет-магазинов, оптимизировали логистические процессы, вносили предложения по изменению законодательства. И сегодня видим результат», — отмечает председатель правления АО «Казпочта» Сакен Сарсенов.

  Чтобы оперативно обрабатывать поступления и максимально сократить сроки доставки посылок, а также сделать процесс их отслеживания максимально удобным для адресата, в этом году АО «Казпочта» запустила новую почтово-учетную систему (ПУС). Теперь операторы почтовых отделений не вводят данные отправителя вручную каждый раз при отправке посылок. При наличии ИИН система подтягивает остальную необходимую информацию автоматически. Это позволит сократить время обработки заявок и предоставления услуги в среднем на 40%. К тому же, новая система создана согласно всем стандартам Всемирного почтового союза и интегрирована с программным обеспечением зарубежных партнеров Казпочты. Благодаря этому казахстанцы теперь могут отслеживать через портал post.kz путь своего отправления не только во время его нахождения на территории Казахстана, но и за пределами страны, что было невозможно ранее.      Прозрачный процесс обработки почты, который теперь полностью контролируется новой системой, также максимально минимизировал человеческий фактор и практически исключил возможность утери посылок.

  Кроме того, ПУС упростит взаимодействие национального почтового оператора с интернет-магазинами, поскольку позволяет выполнить любую интеграцию систем и обмен данными. В результате оптимизации всех процессов в 2019 году существенно будут сокращены сроки доставки посылок. Например, по Казахстану они сократятся до 4-х дней.

  «Новая система одномоментно начала работать во всех 3,5 тыс. отделениях. Конечно же, были сбои и, должен признать, что в последние две недели мы отмечали возросшее количество жалоб на задержку сроков с доставкой отправлений. Но сегодня я лично посетил алматинский сортировочный центр, который обрабатывает зарубежные посылки для всего Казахстана, а также несколько отделений в Алматы и убедился, что новая система работает исправно, и сотрудники справляются с объемами поступившей почты. Мы благодарны всем нашим клиентам за обратную связь», — отметил Сакен Сарсенов.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

Бейбіт Исабаев Президенттің атынан жетісулық агроөнеркәсіп кешенінің үздік қызметкерлеріне мемлекеттік наградалар табыс етті

— Биыл Астанада ел тарихында тұңғыш рет Ауыл шаруашылығы қызметкерлерінің I форумы ө…