Басты бет Қоғам Халыққа қызмет көрсету-ортақ міндет
20.12.2018

Халыққа қызмет көрсету-ортақ міндет

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы Алматы облысы бойынша филиалы Кербұлақ аудандық Халыққа қызмет көрсету орталығы биылғы жыл қорытындысы бойынша 82946 мың қызмет көрсетіп, оның 52718 мыңын электронды түрде ұсынды.

Ай сайын «Өзіне-өзі қызмет көрсету» секторы мамандары цифрлық сауаттылыққа жергілікті халықты, мемлекеттік ұйымдар қызметкерлерін е-қызметі арқылы берілетін қызметтердің көптеген түрлерін алуға, үйден немесе жұмыстан шықпай-ақ egov.kz порталы арқылы алуға болатынындығын үйретіп жүр. 2017 жыл мен салыстырғанда биылғы жылда 64 пайызға мемлекеттік қызметтер электронды түрде көрсетілді. Яғни жылдан — жылға жергілікті жұрттың компьютерлік сауаттылығы артып келеді. Кербұлақ аудандық ХҚО жергілікті әкімдіктер мен мемлекеттік мекемелермен бірлесе ашық есік күндерін өткізді. Халыққа қызмет көрсету – ортақ міндет болғандықтан, қызметкерлеріміз аянып қалған жоқ. Еліміз цифрлы даму бағытында көптеген іс шаралар атқарылып жатыр. Оған Азаматтарға арналған үкіметтің үлесі зор. Қызмет түрлері дәстүрлі түрден онлайн форматқа ауысып жатыр. Соның бәрін біз халыққа арнайы мастер кластар ұйымдастырып айтып көрсетіп үйретіп жатырмыз.

«Азаматтарға арналған үкімет»

мемлекеттік корпорациясы»

КЕ АҚ Алматы облысы бойынша

филиалының Халыққа қызмет көрсету бойынша

Кербұлақ ауданының бөлім басшысы: О.Ә.Әбләкімов

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Оқи отырыңыз

Алматы облысының «109» бірыңғай байланыс орталығына 3 мыңнан аса өтініш түскен

  Алмагуль Булатовна айтуынша, орталыққа тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және қаланы…